Yeni bölümden selamlar canlarım.
Karlı bir geceden selamlar.
Bol yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın.
Medyada Yavuzcum var.
Camdan dışarıyı izlerken hafif bir rüzgar esti. Bu rüzgar sararan yaprakların hepsini etrafa saçmaya yetmişti. Yavaşca yere süzülen yaprakları izlerken kapının açıldığını duydum. İçeri doktor hanım içeri girdi yüzünde sıkıntılı bir ifade vardı. Bana bakerken her zamanki şefkatli gülümsemesini takındı yüzüne.
''Durumlar nasıl Nazlı.''
''Bunu size sormak lazım sanırım İnci hanım.''
Sıkıntılı bir şekilde güldü.
''İki ay oldu tedaviye başlayalı Nazlı ve tam sekiz ay önce bu hastaneye yatışın yapıldı.''
Kafamı sallayı sözcüklerine odaklandım.
''Çok zor geceler ve günler geçirdi. Vücudun fazlasıyla tükendi ve her yerin iğneler , serumlar yüzünden delik deşik bir halde. Çok savaştın çok. Hiç vazgeçmedin ve''
Susmuştu.
''Ve , nedir doktor hanım.''
Elindeki kağıtları yüzüme doğru salamaya başladı.
''Ve bu savaşı kazandın Nazlı. Şu an vücudunda tek bir kanser hücresi yok.''
''Nasıl yani kurtuldum mu ?''
''Kurtuldun Nazlı. Artık önünde sağlıklı upuzun bir ömür var.''
Doktora sarılıp zıplamaya başladım.
''İnamıyorum.''
Koridora ardından bağırarak bahçeye çıktım.
''KURTULDUM.''
Koşuyor , bağırıyor , çığlık atıyordum.
İnanamıyordum. Nasıl kurtulurdum. Ben bu hastene odasında ölüp gideceğimi düşünürdüm hep ama öyle olmamıştı. Melisa bana bir hayat sunmuştu. Annesinin ve babasının benden çaldığı hayatı minik avuçlarıyla o sunmuştu bana.
Bahçe kapısından giren Yavuz'un kucağına atladım.
''Yavuz bu bir rüya mı?''
''Hayır sevgilim gerçek.''
Beni yere indirip dizlerinin üzerine çöktü.
''Yavuz ne yapıyorsun tatlım kalksana.''
Cebinde bir kutu çıkardı.
''Evlilik teklifimi kabul etmeden kalkmayacağım sanırım.''
Kutunun kapağını açtığında parıltılı bir yüzük gördüm.
''Bir ömrün her sabahında seninle uyanıp , her gecesine seninle uyumak istiyorum. Her anın benim olsun istiyorum. Biraz bencilce. Benimle evlenir misin sevgilim?''
Şaşkınlıktan ne yapacağımı bilemeyerek etrafıma bakındım. Melih'i ve Lavin'i gördüm o an. Gülümseyerek bakıyorlardı bana. Tekrar gözlerimi aşık olduğum adama çevirdim.
''Evet sevgilim. Evettttt.''
''Evet dediiiii.''
Yavuz'un bağırmasıyla herkes alkışlamaya başlamıştı bizi. Hastalar bile camlara toplanmış alkışlıyorlardı bizi. Yavuz yüzüğü parmağıma takıp bana sımsıkı sarıldı. Uzun zaman sonra bu kadar güzel sarılmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mucize Gibi Hatam {TAMAMLANDI}
ChickLitBir gecelik hatası , Nazlı' nın hayatının mucizesi olacaktı. Bir hata kaç kere tekrarlanırdı ? Sadece bir kere gördüğü bir adamdan hamileydi Nazlı . Neler yaşayacaktı , hayat ona ne zorluklar sunacaktı , bunların hepsinden habersizdi. Olmaması ger...