Çoooo uzun zaman sonra yeni bir bölümle geldim umarım severek okursunuz.
Bol yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın lütfen.
Vee bu arada hikaye kategorisinde birinci sıradayızzz...
Bugün düşerse , yarın kalkar . Bu kız kendine acımaz artık.
Bu dünya ve insanları çok acımasızdı. Bakmazlardı göz yaşlarına , yürek yangınlarına. Sadece kendilerini düşünürlerdi. Bilmezler , görmezlerdi kalptekini. Nasıl bir varlık annesinden çocuğunu koparırdı ki ? Kimin vicdanı buna dayanırdı. Doğada bile böyle bir şey yoktu.
Duyduğum sözler hala kulağımda çınlıyordu. Nasıl böyle bir adilik yapardı Melih ? Uğruna öldüğüm adam mıydı ? Nasıl bir kin bürümüştü gözlerini böylesine acımasız olmuştu. Oğlumu benden alırsa , benden geriye ne kalır ? Uzandığım yataktan doğruldum. Hava yeni yeni aydınlanıyordu. Bir saniye bile gözüme uyku girmemişti. Hala inanamıyordum. Birinin bana şaka yaptığına inanmak istiyordum.
Gözlerimi ovalayıp balkona doğru ilerledim. Belki bir parça nefes alabilirdim. Esen rüzgar çıplak omuzlarıma değip ürpertmişti beni.Ellerimi balkonun demirlerine yaslayıp bir süre etrafı seyrettim boş gözlerle. Her yer sessiz ve ıssızdı. Aklımı hala toparlayamamıştım. Ne yapacaktım onu da bilmiyordum. İlk başta yapmam gereken Melih'le konuşmaktı. Ve avukatımı aramak.
İçeri tekrar döndüğümde Kamer'in kıpırdadığını gördüm. Kucağıma alıp karnını doyurmaya başladım. Gerekirse kanımın son damlasına kadar savaşacak oğlumu kimselere vermeyecektim.
Kamer'in minik parmaklarını öperken beynimdeki sesleri susturmak istiyordum.Kimse oğlumu benden almayacaktı , bu kadardı. Uyuyan Kamer'i yatırıp yanına uzandım. Güzel tombul yüzünü izlerken huzursuz bir uykunun içine çekildim.
Yüzüme değen minik parmaklarla uykumdan uyanmaya çalıştım. Gözlerimi zorlukla araladığımda koluma ve belime değen ıslaklıkla yerimden doğrumdum. Kamer yatağın yarısına kaka yapmıştı. Aman Allah'ım bu ufacık beden nasıl böyle bir şey yapabildi.
''Oğlum ne yaptın yaa? Annenin zaten az işi var ya bir de senin kakanla uğraşayım . Tabi benim başka işim mi var ?''
Söylene söylene etrafı toplamaya başlamıştım. Çarşafları değiştirip , önce Kamer'i sonra kendimi yıkamıştım. Sonunda temizlenip , üstümü başımı giyebilmiştim. Kamer'in tekrar karnını doyurup yerine yatırdıktan sonra hazırlanmaya başladım.
Bugün çok işim vardı. Hesap sormam lazımdı ve bunu sonuna kadar gerçekleştirecektim. Kot pantol ve t-shirt giyip saçlarımı tepeden topladım. Son kez oğlumu kontrol edip çantamı alıp çıktım.
Aşağı indiğimde babamı göremedim , sanırım işe gitmişti. Sevim teyze beni görünce gülümsedi. ''Nazlı hanım babanız erkenden işe gitti. Size bir şeyler hazırlamamı ister misiniz ?''
''Yok Sevim teyze dışarı çıkıyorum bir şeyler atıştırırım. Siz sadece Kamer'e göz kulak olun bana yeter.''
''Aklınız kalmasın , gözüm gibi bakarım.''
''Teşekkür ederim , bir problem olursa aramaktan çekinmeyin.''
Dışarı çıkıp arabama ilerledim. Telefonumu elime alıp sildiğim ama hala hafızamda olan numarayı tuşladım.Üçüncü çalıştan sonra açılmıştı.
''Yarım saate sahildeki kafede ol.''
Karşı tarafın cevabını beklemeden telefonu kapatmıştım. Tabikide gelecekti. Arabama binip süratle sahile ilerledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mucize Gibi Hatam {TAMAMLANDI}
ChickLitBir gecelik hatası , Nazlı' nın hayatının mucizesi olacaktı. Bir hata kaç kere tekrarlanırdı ? Sadece bir kere gördüğü bir adamdan hamileydi Nazlı . Neler yaşayacaktı , hayat ona ne zorluklar sunacaktı , bunların hepsinden habersizdi. Olmaması ger...