Evet ballarım , final bölümüyle karşınızdayım.
Burada çok uzatmayacağım , hikayenin sonunda buluşalım.
Tüm yorumlara cevap vereceğim.
Oy vermeyi ve bol yorum yapmayı unutmayın.
Keyifli okumalar.
Yazarın Anlatımı :
Burnundan damlayan kanlar bembeyaz gelinliğiyle buluştuğunda Nazlı da kendini karanlığa bırakmıştı.
Bu olayı ilk başta akşamdan beri gözü üzerinde olan babası görmüştü.
"Nazlı!"
Tüm salon bu feryatla yankılanmıştı. Herkesin dikkati nikah masasının yanında yere yığılan Nazlı'ya odaklanmıştı.
Yavuz hızlı adımlarla Nazlı'nın yanına koşup kucağına almıştı.
Herkes panik ve telaşla mermer heykellere dönmüşlerdi.
Yavuz otoparka doğru ilerlerken Gürgen'e döndü.
"Herkesi sakince uğurla. Tansiyonu düştü falan de. Ne bileyim yap bir şeyler işte."
Sesindeki korku elle tutulur cinstendi.
İki araba hızla yola çıktı.
Hastaneye vardıklarında Yavuz acile girip Nazlı'yı bir sedyeye yatırdı.
"Doktor yok mu ? Biri bakabilir mi ?"
Yavrusunu kaybeden annenin feryatları gibiydi. Sesi titriyordu.
Harun bey ve Nalan hanım sessizce kızlarının yanında duruyorlardı.
Sonunda bir doktor gelip bakmıştı. Bir kaç tahlil isteyip , bu gece gözetim altında kalması gerektiğini söyleyip gitmişti.
Acildeki kabinden çıkıp bir odaya geçtiklerinde Nazlı hala ayılmamıştı. Yavuz ceketini çıkartıp koltuğa bıraktı.
"Harun amca siz gidin , nasıl olsa yarına kadar çıkamayacağız. Gidip biraz dinlenin."
"Olmaz kızım uyanana kadar hiçbir yere gitmem."
"Harun ısrar etme , çocuk haklı . Burada kalıp hiçbir şey yapamayacağız zaten."
Pek memnun olmasa da zorla kabul etmişti gitmeyi. Yavuz Kübra'yı arayıp elbise ayarlamasını söyledi. Nazlı'yı kontrol ettikten sonra odadan çıktı ve doktorun odasına yöneldi. Kapıyı tıklayıp içeri girdi.
"Rahatsız ediyorum ama aklıma takılan bir şeyi sormak istemiştim."
"Tabi buyurun."
"Eşim kısa bir zaman önce kanseri atlattı acaba tekrar etme gibi bir durum var mı ?"
"Kesin bir şey söylemek istemem ama sanmıyorum Yavuz bey. Strese bağlı bir bayılma gibi geldi bana. Sizin de benim de içim rahat etsin diye tahlil istedim , korkulacak bir şey yok."
"İçimi çok rahatlattınız teşekkür ederim."
Odaya geri döndüğünde kıpırdanan Nazlı'yı gördü. Yatağın ucuna oturduğunda kafasından kayan peruğu çıkartıp bir kenara koydu. Kısa saçlarını okşadığında Nazlı gözlerini araladı.
"Yavuz"
Pürüzlü sesi fısıltı gibi çıktı.
"Buradayım sevgilim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mucize Gibi Hatam {TAMAMLANDI}
ChickLitBir gecelik hatası , Nazlı' nın hayatının mucizesi olacaktı. Bir hata kaç kere tekrarlanırdı ? Sadece bir kere gördüğü bir adamdan hamileydi Nazlı . Neler yaşayacaktı , hayat ona ne zorluklar sunacaktı , bunların hepsinden habersizdi. Olmaması ger...