GÜN AĞARMADAN

17.2K 347 165
                                    

Hazırsak eğer başlayalım mı yep yeni bir maceraya?

O zaman,

Her son yeni bir başlangıçtır.

Diyoruz...

Diyoruz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Başlama tarihlerinizi buraya alalım çünkü bu satır bizim başlangıç noktamız olacak.

Yazım tarihi: 06.01.2021.
Yayım tarihi: 24.06.2021.

Gün ağarmadan.
24.06.2021.

Şafağın söküşü tüm ruhları yeniden birleştirmeye başarmıştı. Gökyüzündeki kar taneleri yere dökülmeye başladı, bulutlar birbirlerine çarparak gür bir ses çıkartmıştı.

Siyaha yakın gözleri, yeşil gözlerimde mühürlü kalırken ben, o harelerinde kaybolmayı dilemiştim. 

Defalarca kaçan taraf ben olurken o, benim peşimi bırakmamış, kalbimi farkına varmadan kazanmaya başarmıştı. 

Ona meydan okuyormuş gibi bakarken o, gözlerinden ateş fırlatabilirmiş gibi tüm öfkesiyle gözlerimin en derinlerine bakıyordu. 

Sırtım duvarla sertçe buluştuğunda sırtım ağrımıştı fakat bunu dile getirmek yerine gözlerimi sıkıca yummuştum. Bana yaklaşıp bir elinin avuç içini duvara, başımın hizasına bastırdığında boşta kalan elini saç diplerimde gezdirmeye başladı. Fakat bu sakinlikle yaptığı hareketler hiç hayrı alâmet değildi. 

Bunu istiyordum.

Tüm sinirini, öfkesini, kızgınlığını yüzüme kusmasını istiyordum.

Yumruk yaptığı elini çözerek işaret ve baş parmağını göğüslerimin arasında duran fermuarın üzerine koyarak beni deli etmek istiyormuş gibi aheste aheste oynamaya başladı. "Sana her ne olursa olsun o oruspu çocuğuyla konuşmayacaksın demedim mi ben?" Diye sorduğunda parmaklarını fermuardan sertçe çekti. 

Parmaklarını boynuma yerleştirerek hafif baskılar uygularken daireler çizmeye başladı. "Hadi konuşmayı bir kenara atalım, tamam. Sen beni kendinden uzak tutuyorken ve daha ben bile senin o ellerine dokunamamışken... O adamın senin eline nasıl dokunmasına müsade edersin?" Dediğinde yüzünü yüzüme yaklaştırdığında dudaklarını kulağıma doğru yaklaştırıp fısıldadı. "Ben senin için karanlıktım. Peki, o zaman o adam ne Mahinur? Neden böyle yapıyorsun sen bana? Bize!" 

GÜN AĞARMADAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin