#Punch-Done For Me
Bir şarkı, bir kitaba bu kadar mı uyar? Bu şarkıyı kitabın 2. şarkısı ilan ediyorum ekxowkkx resmen bu kitap için yazılmış :')
Anlamını yukarda paylaştım. İsterseniz önce sözlere bakın sonra bölümü okuyun, sözler çünkü çok şey anlatıyor hem böylece bölümün nasıl olacağını ufaktan ufaktan anlarsınız :''
Bu bölümde sövmek serbest ^^ buyrun o zaman, iyi okumalaar
Anka: Taetae!
Anka: Tae
Anka: Tae
Anka: Kim
Anka: Tae
Anka: Hyung
Anka: Sana çok iyi bir haberim var!
Anka: Örnek aldığım bir psikolog bizim üniversitede konuşma yapacak ve çok heyecanlıyım...
Anka: Daha da heyecanlı olanı ise ona ben eşlik edeceğim!
Anka: Konuşma fırsatım da olur... Harika :'')
*Görüldü*
Anka: Ah sonunda geldin :))
Çevrimiçi...
Çevrimiçi...
Yazıyor...
Çevrimiçi...
Bulut: Anka, senden bir şey istesem yapar mısın?
Anka: Tabi ki, ne istersen. Nedir??
Çevrimiçi...
Yazıyor...
Çevrimiçi...
Bulut: Bana yazma.
Çevrimiçi...
Çevrimiçi...
Çevrimiçi...
Yazıyor...
Çevrimiçi...
Anka: Ah...sanırım henüz işlerin bitmedi... Baya yoğunsun, yeni şarkınız mı çıkacak??
Bulut: Hayır, onunla bir ilgisi yok. Artık seninle konuşmak istemiyorum.
Çevrimiçi...
Yazıyor...
Çevrimiçi...
Bulut: O yüzden bana yazmamanı istiyorum.
Anka: Tae...Sorun ne?
Bulut: Bir sorun falan yok, güzelce söylüyorken çekip git işte.
Çevrimiçi...
Yazıyor...
Çevrimiçi...
Anka: Tae, sen ne diyorsun? Canını sıkan bir şey mi var? Anlatabilirsin bana...
Bulut: Ahh sen de kendini iyice bir şey zannetmeye başladın.
Bulut: Hayır... annem değilsin, babam değilsin, arkadaşım değilsin. Hiçbir şeyim değilsin ve gelmiş burda bilmiş bilmiş konuşuyorsun.
Bulut: Güzelce söylemişken git artık.
Bulut: Ne demem gerekiyor mesaj atmaman için? Gitmeni istediğim halde bu kadar yüzsüz olamazsın di mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trouble Update〆BTS
Fanfiction"Hayat sadece mutlu anlardan ibaret değildir." Bilinmeyen Numara: Ve Bulut gitti, 'Hayal'ine gerek kalmadı. Bilinmeyen Numara: Tatlı, toz pembe hayallerinden gerçek dünyaya dön artık. Bilinmeyen Numara: Hayata, olmayacak şeylerle değil de olabilecek...