~14~

360 109 76
                                    

#When The Nightmares Started

Anka: Kendimi berbat hissediyorum...

Anka: Kaç gündür içimde kötü bir his var...

Anka: Zaten senden de kaç haftadır ses yok...

Anka: Nerdesin?

Anka: Ve en önemlisi iyi misin?

Anka: Derya yani, benim üvey annem de diyebiliriz artık her ne kalıba giriyorsa... Onun hakkında içimde kötü bir his var...

Anka: Böyle düşünmek istemiyorum ama sanki gözü üzerimdeymiş gibi hissediyorum.

Anka: Biliyor musun bir tane de oğlu ve kızı varmış... Babam bunu bana söylemedi ama, belki de ben kabul etmem diye düşündü.

Anka: Yine de babamla konuşmuyorum, bilmiyorum... Pek yanında durmak istemiyorum. Babam da üstlemiyor.

Anka: Babam anlamıştır di mi? Benim ona kırıldığımı. O yüzden beni zorlamıyor ve üstlemiyor... Öyledir di mi?

Anka: Bizimle kalıyorlar, zaten evimiz de geniş. Ama... Yine de beni rahatsız ediyorlar, bakışlarıyla...

Anka: Biliyor musun, ikizler...

Anka: Hep bir ikizim olsun isterdim, acılarımı hissedecek ve hep yanımda olacak birisi...

Anka: Ama o ikizleri görünce de kötülük ikiye katlanmış gibi...

Anka: Onlardan hiç hoşlanmadım.

Anka: Bana deliymişim gibi bakıyorlar, sanki ben dünyadaki en değişik insanmışım gibi... Özellikle babam işe gidince.

Anka: Canım yanıyor, bazen dayanamıyorum...

Anka: Onların hayatımıza girmesine izin vermekle iyi mi yaptık...bilmiyorum...

Anka: Bazı şeyleri yaşamadan anlayamayız... İnsanları tanımak da öyle... Bu insanları yavaş yavaş anlayıp tanıyacağız...

Anka: Peki ya sonunda pişman olursak?

Anka: Olduğu gibi de hayatımızdan çıkartamayız ki...

Anka: Sen nerdesin ve napıyorsun?

Anka: Sana hep anlatmak istiyorum ama sen de iyi değilsin...

Anka: Lütfen en kısa zamanda gel...

Anka: Bulut...(12.45)

*Görüldü*

Dertlinin Biri: İyi değilim...(03.01)

Dertlinin Biri: İçimdeki yara büyüdükçe büyüyor, durduramıyorum...

Dertlinin Biri: Hayatına giren insanları girdikleri gibi çıkartamıyorsun... Sende bir iz bırakıyorlar. Kötü olsun, iyi olsun...

Dertlinin Biri: Ve ben de kendimi çok yarım hissediyorum.

Dertlinin Biri: Anlatmak istiyorum...ama henüz duygularımı ifade edebileceğim sözler yok... Ve içimde tuttukça...bu daha dayanılmaz bir hâle geliyor.

Dertlinin Birir: Dışarıya ufak da olsa sesim çıkmıyor. Ama içime attığım çığlıklar beni sağır ediyor...

Dertlinin Biri: Korkuyorum.

Dertlinin Biri: Kabul etmekten, itiraf etmekten...

Dertlinin Biri: Kalbim her geçen gün daha da acıyor.

Dertlinin Biri: Unutmaya çalışıyorum, üstünü kapatmaya çalışıyorum. Ama bu unutulamayacak bir şey...

Çevrimiçi...

Çevrimiçi...

Yazıyor...

Çevrimiçi...

Dertlinin Biri: Sadece...durmadan ağlamak istiyorum...

Dertlinin Biri: Sanki içimdeki tüm acıyı alıp götürebilirmiş gibi...

Dertlinin Biri: Sanki içimdeki tüm acıyı alıp götürebilirmiş gibi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Umarım bölümü beğenmişsinizdir... Belki şarkıdan bilmiyorum ama kalbime dokunan bir bölüm oldu...

Trouble Update〆BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin