#V-Winter Bear (Piano cover)
Anka: Hayatımda yeni birisini istemiyorum.
Anka: Özellikle o yeni bir kişi annemin yerine geçecekse...
Çevrimiçi...
Yazıyor...
Çevrimiçi...
Dertlinin Biri: Öncelikle kimse annenin yerini alamaz.
Dertlinin Biri: N'oldu?
Anka: Ah, söylesem mi söylemesem mi bilemiyorum...
Dertlinin Biri: Eğer istemiyorsan zorlayamam.
*Görüldü*
Çevrimiçi...
Çevrimiçi...
Yazıyor...
Çevrimiçi...
Anka: Babam evleniyor.
Anka: Ben istemiyorum ama bencilce mi olur diye de düşünmüyor değilim. Babam bir yandan benim için de istiyormuş. Oysa küçük değilim ki! Sanırım o kadını da seviyor...
Dertlinin Biri: Konudan bağımsız ama kaç yaşındasın?
Çevrimiçi...
Yazıyor...
Çevrimiçi...
Anka: 19
Dertlinin Biri: Bana abi demen lazım o zaman :)
Anka: Sen kaç yaşındasın ki?
Dertlinin Biri: 21
Anka: :(
Anka: Abi demek zorunda mıyım??
Anka: Garip geliyor.
Dertlinin Biri: İstediğini de, fark etmez ;)
Dertlinin Biri: Ha bu arada, hayatına giren insanlara bir şans ver. Onları kalbinin tam ortasına alma ama şans ver... hayatına mutluluk veya huzur getirebilir, bilemezsin...
Anka: Üzüntü ve hayal kırıklığı da...
Dertlinin Biri: Olabilir, sınır koyacaksın tabi.
Dertlinin Biri: Eğer böyle düşünecek olursa o zaman hep yalnız kalırız. Kimseyle irtibata geçmeden tek başımıza...
Dertlinin Biri: Evet, yalnızlık yeri gelir insanı mutlu eder, kafa dinler insan. Ama etrafında birileri varsa, seni dinleyecek, senin her türlü yanında olacak, seni seven, ne olursa olsun seni destekleyecek...o zaman daha iyi değil mi?
Dertlinin Biri: Elbette etrafında kötü insanlar olacak ama onlar var diye sana iyi gelebilecek insanları bir kenara itemezsin.
Dertlinin Biri: Yoksa güzel, iyi insanlarla karşılaşma olasılığın da düşer. Ve bu da bence büyük bir pişmanlık olabilir... Ben böyle düşünüyorum.
Anka: Evet, doğru aslında...
Anka: Ama bilmiyorum, ısınamıyorum o kadına... Ön yargıyla yaklaşıyorum belki ama elimde değil.
Dertlinin Biri: Evet, olabilir. Çünkü ailene yeni biri gelecek. Evet, annenin yerini hiçbir şey dolduramaz ama o aranıza katılacak. Belki o yüzden istemiyor ve ön yargıyla yaklaşıyorsundur. Öyle yaklaşmamaya çalış...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trouble Update〆BTS
Fanfiction"Hayat sadece mutlu anlardan ibaret değildir." Bilinmeyen Numara: Ve Bulut gitti, 'Hayal'ine gerek kalmadı. Bilinmeyen Numara: Tatlı, toz pembe hayallerinden gerçek dünyaya dön artık. Bilinmeyen Numara: Hayata, olmayacak şeylerle değil de olabilecek...