#Loneliness
Bilinmeyen Numara: Merhaba?
Bilinmeyen Numara: Özür dilerim, abilerimden biri beni rahatsız ediyorsun diye düşünüp engellemiş.
Bilinmeyen Numara: Kesinlikle ben değildim, bunun için üzgünüm...
Bilinmeyen Numara: O yüzden şifremi değiştirdim, artık abilerime söylemeyeceğim -_-
Bilinmeyen Numara: Eğer anlatmaya devam etmek istemezsen anlarım ama özür dilerim...
Bilinmeyen Numara: Bu arada...
Bilinmeyen Numara: Haklısın, insanlar kendi düşünceleri nasılsa diğerlerinin de öyle olduğunu zannediyor ve ona göre davranıyorlar. Bu...bu çok dar bir görüşlülük.
Bilinmeyen Numara: Olduğu gibi konuşuyorlar. Karşısındaki ne yaşamış, ne tür zorluklar aşmış farkında değiller. Hoş, olsalar da yine de ona göre davranmıyorlar...
Bilinmeyen Numara: Önem verdiğim biri, bu tür şeylerden dolayı baya zorlanmıştı. Hâlâ ara ara kötü oluyor. İçine kapanıyor... Güçlü durmaya çalışıyor ama onu biliyoruz, içinde ne yaşadığını.
Bilinmeyen Numara: Düşünsene, verdiği karardan dolayı bir anda hasta ilan edildi. Neymiş, yeme bozukluğu varmış! Oysaki ufak, isteğine göre bir karar vermişti...
Bilinmeyen Numara: Çok kiloluymuş, ne kadar diyet yapsa da zayıflayamazmışmış... Herhalde hayatlarında hiç kilolu insan görmediler. Onun ne yaptığını, nasıl yaşadığını bilmiyorlar. Onun hakkında hiçbir fikirleri yokken konuşuyorlar.
Bilinmeyen Numara: İşte, kendi isteğine göre verdiği kararından dolayı çok yargılandı. Ağızlarına gelen her şeyi söylediler. Bilip bilmeden...
Bilinmeyen Numara: Çok yıkılmıştı bunları görünce... Bu düşünceleri öğrenince... Asıl kötü olan şey ne biliyor musun? Artık eskisi gibi olamadı... Sağlığında da sıkıntılar çıkmaya başladı... Doğru dürüst kendine dikkat etmiyordu...
Bilinmeyen Numara: Çok uğraşmıştık onun için, onu çok desteklemiştik...
Bilinmeyen Numara: Fakat insanlar kötü konuşmaya devam ettiler. Hiçbir şey olmamış gibi, sanki o hiçbir şey hissetmeyecekmiş gibi...
Bilinmeyen Numara: Sırf bir insan güçlü duruyor diye tamamen güçlü müdür?
Bilinmeyen Numara: Sırf bir şey demiyor diye umursamaz mıdır?
Bilinmeyen Numara: Sırf susuyor diye her zaman haksız mıdır?
Bilinmeyen Numara: Sırf...sırf gülüyor diye... Mutlu mudur?
*Görüldü*
Çevrimiçi...
Yazıyor...
Çevrimiçi...
Anka: Hayır... Kesinlikle değildir... Üzüldüm onun için...
Anka: İnsanlar belki çok düşünmüyordur, belki onlar için ufak bir sözdür, değersizdir...
Anka: Ama o sözler bir insanın hayatını değiştirebiliyor... İyi yönde olsun, kötü yönde olsun...
Anka: "Mesela bir insan sizi cümleleriyle öldürebilir. Ama bu dünyanın hiçbir yerinde cinayet sayılmaz."
Bilinmeyen Numara: ...
Bilinmeyen Numara: Bazı yorumlarda olsun, orda burda olsun çok gördüm. Ve bazen insanlar çok kırıcı olabiliyor. Bu yüzden yorumları okumak bazen beni çok üzüyor. Sadece beni değil, diğer grup üyelerini de üzüyor.
Anka: Grup üyesi mi?
Çevrimiçi...
Yazıyor...
Çevrimiçi...
Bilinmeyen Numara: Ah, sen görmeden mesajı silmek isterdim... Ama...evet, bir grubum var :)
Anka: Hmm
Bilinmeyen Numara: Merak etmiyor musun?
Anka: Yoo, niye merak ediyim ki?
Bilinmeyen Numara: Bilmem, emin misin peki?
Anka: Ya, evet. Eminim, zorlama sen de ya!
Bilinmeyen Numara: Tamam, tamam. Dediğin gibi olsun ( ◡‿◡)
Anka: Bu arada... O arkadaşın, iyi mi şu anda?
Bilinmeyen Numara: Evet, iyi... Söz verdi, artık sağlığına dikkat edecek... Sadece ara ara yine de üzülüyor, yorumlardan dolayı falan. Önceden yaşanmış bir olaydı ama hâlâ bazen gün yüzüne çıkıyor... Biraz üzücü oluyorlar...
Anka: Anladım... Umarım iyi kalmaya devam eder..
Anka: Bu arada sen niye şifreni başkalarına veriyorsun ki?
Bilinmeyen Numara: ¯\_(ツ)_/¯
Bilinmeyen Numara: Ben de anlatabilir miyim bir şeyler?
Anka: Evet?
Bilinmeyen Numara: Bir sorum var, karamsar bir insana nasıl umut aşılayabilirsin tekrardan?
*Görüldü*
Eveet, ufak bir spoi verdim... Bilinmeyen Numara'nın kim olamayacağına dair. Anlayan anlamıştır sanırım... Evet, biraz üzücü bir yolu seçtim ama gerçeklere yüzeysel de olsa değinmek istedim açıkçası... Beni etkilemişti...Yukarıda Bilinmeyen Numara'nın bahsettiği kişi kimdir sizce? Bilmeyenler de yorumlardan öğrenebilir^^
Bu şekilde bazen gerçek yaşantılardan yola çıkarak ilerleyeceğim, böylelikle siz de Bilinmeyen Numara'nın kim olabileceğini veya kim olamayacağını anlayacaksınız. Ve adım adım ilerlemiş olacağız tanıma konusunda...
Umarım bölümü beğenmişsinizdir^^
Kendinize iyi bakın, yeni bölümde görüşmek üzere, değerlilerim♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trouble Update〆BTS
Fanfiction"Hayat sadece mutlu anlardan ibaret değildir." Bilinmeyen Numara: Ve Bulut gitti, 'Hayal'ine gerek kalmadı. Bilinmeyen Numara: Tatlı, toz pembe hayallerinden gerçek dünyaya dön artık. Bilinmeyen Numara: Hayata, olmayacak şeylerle değil de olabilecek...