~59~

332 81 555
                                    

#Jai Waetford-Shy

Size bayram hediyesiyle geldiim, normalde bölüm atamayacaktım ama fırsat bulunca dedim neden atmayayım sjzonwkz

Umarım beğenirsiniz, iyi okumalar dilerim <3

~Anka~

Yaptığım krepleri de tabaklara koyarken gülümsedim. Ortaya da yumurtalı patates koymuştum, ha bir de biraz menemen yapmıştım. Belki beğenirlerdi. Hazırladığım sofraya bakarken yüzümdeki gülümseme genişledi. Sarmaları da bir tabağa dizince tabağı tezgahın üstünde bir yere koydum. Üstünü de bir şeyle kapattım. Bunu da artık öğleden sonra tadarlardı.

"Günaydın..erken uyanmışsın."

Jimin'in uykulu çıkan sesini duymamla arkamı döndüm. "Evet, kahvaltı hazırlamak istemiştim size."

Jimin ellerini gözünden çekip kısık gözleriyle masayı incelerken yarım ağız gülümsedi. "Güzel gözüküyor. Ben en iyisi diğerlerini de uyandırayım." Gülümseyip kafamla onaylayınca Jimin yanımdan ayrıldı. Ben de sandalyelerden birine oturup beklemeye koyuldum.

Taehyung çok geçmeden belirirken seri adımlarla merdivenlerden inerek yanıma ulaştı. Alnıma bir öpücük kondururken gözlerimi yumdum. "Günaydın meleğim.."

Benim de yüzümde kocaman bir gülümseme oluşurken "Günaydın Bulut'um." dedim. Şirince gülümserken o da yanıma oturdu. Diğerleri de teker teker inmesiyle en son J-hope de Suga'yı sürükleyerek masaya otutturdu. "Bu saatte kahvaltı mı yapılır? Uyuma saatinde.."

"Hyung, sana göre her saat uyuma saati."

Jimin'in sözlerine karşılık Suga omzunu silkip masayı incelemeye koyuldu.

"Waow..bunlar harika."

Jungkook'un beğeni dolu sesiyle kafamı kaldırıp bakınca onu sarmaların yanında buldum. Eline bir tane daha alarak bize döndü. "Cidden harika, ben bayıldım."

Ben gülerken Jimin hevesle ayaklandı. "Buraya da getirsene, biz de tadalım."

Jungkook vakit kaybetmeden elindekini ağzına atarken tabağı alıp yanımıza ulaştı. "Önce kahvaltı yapar sonra onu tadarsınız diye düşünmüştüm ama..."

Gülümsemeye devam ederken Namjoon sırıttı. "Bize hiç fark etmiyor. Hepsini hemen şimdi tadabiliriz."

Jin masaya birkaç şey daha koyup o da aramıza katıldı. Hepsi teker teker önce sarmadan alırken ben nefesimi tutmuş onların tepkilerini bekliyordum. Jungkook zaten birkaç tane ağzına götürüyordu. Jimin de bir tane ağzına atıp bir süre durdu. Sonra yavaşça çiğnemeye başladı. "Cidden güzelmiş.." Ağzı dolu olduğu için sesi boğuk çıktığı için gülümsedim. J-hope "Aynen bu harika bir şey..." diyerek yemeğe devam etti.

Namjoon zaten sessiz sessiz götürüyordu. Jin bir yandan yiyip bir yandan da inceliyordu. "Cidden güzelmiş. Hem hafif, ufak tefek bir şey hem de tadı çok güzel."

Bakışlarım Suga'ya kaydığında onun da yavaşça yediğini gördüm. Gözü bana kayınca ben kaşlarımı kaldırmış onu izliyordum. Boğazını temizleyip bir kere daha uzandı. "Güzel olmuş, eline sağlık."

Trouble Update〆BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin