#Ahn Ji Yeon-Lost
Aynı zamanda bu şarkıyı kitabın özel şarkısı ilan etmek istiyorum nskznskz benim hoşuma giden ve bu şarkıyla da kalbime dokunan bir bölüm oldu. Umarım siz de beğenirsiniz^^ İyi okumalaar...
Dertlinin Biri:
▶•----------------------------(00.30)(Anka..Ben Kim Taehyung... Diğer ismim V. Anlatmak istediğim ama bir türlü kelimelere dökemediğim şeyler vardı... Ve bunu seninle paylaşmaya karar verdim. Bana "Niçin üzgünsün?" diye durmadan sorular geliyor. Ben...bir süre önce... Babaannemi kaybettim...)
Çevrimiçi...
Yazıyor...
Çevrimiçi...
Dertlinin Biri: Sen de biliyorsun, birkaç haftadır mesajlarına cevap veremedim. Hatta Jimin benim yerime konuştu. Geçen mesajlaştığın kişi Jimin'di.
Anka: Ne??
Dertlinin Biri: ...
Dertlinin Biri: Aslında bütün üyeler seni biliyor. Senden çok bahsettim...
Dertlinin Biri: Evet, belki bu ses kaydına da inanmayabilirsin.
Dertlinin Biri: Çünkü sesimi alıp da kullanabilirler, biliyorum.
Dertlinin Biri: Ah... İşte ünlü olmanın kötü yanlarından biri bu... Kendini kanıtlaman da zor oluyor..
Anka: Ben...
Dertlinin Biri: Bir şey söyleme..
Dertlinin Biri: Ama şunu bil, bu ses kaydında söylediklerimi hiçbir yerde duyamazsın. Çünkü henüz söylemedim.
Dertlinin Biri: Birkaç gün sonra sen de göreceksin, belki hemen değil ama yakın zamanda öğreneceksin...
Çevrimiçi...
Yazıyor...
Çevrimiçi...
Dertlinin Biri: Normalde söylemeyecektim, diğerleriyle birlikte öğrenecektin... Babaannemin öldüğünü...
Anka: Ben...ben çok üzgünüm...ne diyeceğimi..bilemiyorum.
Anka: Başın sağ olsun...
Dertlinin Biri: Teşekkür ederim... Ama şu anda senden bana inanmanı istemiyorum.
Dertlinin Biri: Dediğim gibi, birkaç gün sonra anlatacağım sıkıntımı. Çünkü çok yorum geldi. "Neden böylesin V?" "Neden üzgünsün?"...
Dertlinin Biri: Sebebini paylaşacağım.
Dertlinin Biri: Ve Anka...
Dertlinin Biri: Eğer bana inanırsan mesaj at.
Dertlinin Biri: İnanmazsan atmanı istemiyorum.
Dertlinin Biri: Bugünden sonra hiçbir şekilde mesaj atmayacağım sana. O güne kadar...
Çevrimiçi...
Yazıyor...
Çevrimiçi...
Dertlinin Biri: Eğer ki sen inanıp mesaj atarsan cevap vereceğim. Onun dışında mesaj atmazsan anlarım bana inanmadığını ve ilişkimizi keserim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trouble Update〆BTS
Fanfiction"Hayat sadece mutlu anlardan ibaret değildir." Bilinmeyen Numara: Ve Bulut gitti, 'Hayal'ine gerek kalmadı. Bilinmeyen Numara: Tatlı, toz pembe hayallerinden gerçek dünyaya dön artık. Bilinmeyen Numara: Hayata, olmayacak şeylerle değil de olabilecek...