#Fleurie-Hurricane
Dertlinin Biri: Anka?
Dertlinin Biri: Mesajını görür görmez direk yazdım... İyi misin diye sormayacağım...
Dertlinin Biri: Belli ki hiç iyi değilsin.
*Görüldü*
Dertlinin Biri: Hiç uyumadın mı?
Anka: Uyuyamadım...
Anka: Sürekli uyandım, sanki uçurumdan düşercesine, her defasında uyandım.
Dertlinin Biri: Anka... Yanında olmak isterdim.
Anka: Yanımda olmanı isterdim.
Dertlinin Biri: Yanındaymışım gibi düşün, çünkü bedenen olmasam da ruhen yanındayım.
Dertlinin Biri: Anka, sen yalnız değilsin. Ben yanındayım ve seni bırakmam.
Dertlinin Biri: Kaybettiğin dostların geri gelecek diyemem. Ki gelmemeli de... Çünkü onlar seni hak etmiyor, değerini bilmiyor.
Dertlinin Biri: Anneni görebilirsin diyemem, üzgünüm... Ama bu hiç görmeyeceğin anlamına da gelmiyor. Elbet bir gün onunla buluşacaksın.
Dertlinin Biri: Anka, tekrar nasıl ayaklandım biliyor musun?
Dertlinin Biri: Hem senin sözlerinle güç buldum hem de bir gün babaannemle buluşacağımı düşündüm. Bu hayat sonsuz değil, elbet bir gün görüşecektik. Senin de dediğin gibi, o nasıl mutlu olacaksa öyle yaşamalıyım. Bunun farkına varmamda senin etkin çok fazla Anka, lütfen sen de öyle düşün, kendini hırpalama.
Dertlinin Biri: Baban...
Dertlinin Biri: Anka, çok üzgünüm... Ama baban hakkında bir şey diyemiyorum...
Dertlinin Biri: Her şey güzel olacak, seni seviyor, senin yanından ayrılmayacak diyemeyeceğim, üzgünüm...
Dertlinin Biri: Çünkü ben de bilmiyorum Anka. Babanın seninle birlikte olmanı, o çukurdan seni çıkartacak kişinin baban olmasını çok çok istiyorum.
Dertlinin Biri: Ama Anka, olmasa bile ben seni o çukurda bırakmam.
Dertlinin Biri: Seni ordan çekip kurtaran ben olurum, yapamıyorsam da seninle beraber o çukurda kalırım.
Dertlinin Biri: Yeter ki sen yalnız olmadığını bil, korkma. Ben yanındayım...
Çevrimiçi...
Yazıyor...
Çevrimiçi...
Dertlinin Biri: Anka, önemli olan içindeki çocuğun, neşenin, umudun, sevginin ölmemesi. Onlar oldukça o çukurdan da çıkabilirsin, dışarıya da yansıtabilirsin. Ama onları kaybedersen... Artık bir anlamı kalmaz. Onları kaybetme...
Dertlinin Biri: Acılarından kurtulamazsın, onlarla birlikte yaşamak zorundasın.
Dertlinin Biri: Kasırga bile gelse, geçip gitse onun karşısında yıkılmamalıyız. Eğilebiliriz, sendeleyebiliriz ama yıkılmamalıyız. Yıkılmamalısın Anka! Ve senin de güçlü durman için ben elimden gelenin fazlasını yapacağım.
Dertlinin Biri: Acılarını unutamazsın, tekrar başlayamazsın. Öyle bir şey olabilse de ben istemezdim. Geriye gidip, her şeyi unutup baştan başlamak istemezdim. Çünkü deneyimlerimi, tecrübelerimi unutmuşumdur artık. Aynı acıları durmadan durmadan aynı düzeyde yaşayıp tekrardan başa mı döneceğim? Böyle yaşayamam... Sen de yaşamamalısın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trouble Update〆BTS
Fanfiction"Hayat sadece mutlu anlardan ibaret değildir." Bilinmeyen Numara: Ve Bulut gitti, 'Hayal'ine gerek kalmadı. Bilinmeyen Numara: Tatlı, toz pembe hayallerinden gerçek dünyaya dön artık. Bilinmeyen Numara: Hayata, olmayacak şeylerle değil de olabilecek...