#Christina Perri-Human
İsterseniz klibi de izleyebilirsiniz... İyi seyirler ve iyi okumalar..
Bulut: Yoruluyorum...
Bulut: Yorulmak istemiyorum ama bazen nefesim yetmiyor.
Bulut: Bazen günlerce uyumuyoruz... Çalışıyoruz, çalışıyoruz, çalışıyoruz... Evet, bunu biz seçtik, böyle mutluyuz. Ama bazen çok yoruluyoruz.
Bulut: Yoruluyoruz... Zorlanıyoruz ama 1 numara olmalıyız di mi?
*Görüldü*
Çevrimiçi...
Yazıyor...
Çevrimiçi...
Anka: Hayır.
Bulut: Ne?
Anka: 1 numara falan olmak zorunda değilsiniz.
Anka: Evet, hedefiniz olabilir ama kendinizi mahvetmeyin. Ben...en azından böyle olmasını istemem.
Anka: Siz zarar görünce birinciliğiniz beni ilgilendirmiyor. Çünkü siz orda acı çekiyorsunuz.
Anka: Yorgunluğunuzu, yıpranmışlığınızı belki de sahte gülümsemelerle saklıyorsunuz. Biz üzülmeyelim diye.
Anka: Teşekkür ederiz... Ama Tae, siz de insansınız. Sadece normal, acıları, sevinçleri olan insanlar.
Anka: Üzüldüğünüzde göstereceksiniz, yorulduğunuzda... Mutlu olduğunuzda...
Anka: Evet, belki bu şekilde davranamazsınız, belki güçlü durmak, gözükmek zorundasınız ama Tae... Ben bunu düşününce üzülüyorum...
Bulut: Anka... Ah, ne diyeceğimi bilemiyorum... Düşüncelerin... Böyle düşünmen, bizi sıradan insanlar olarak görmen, bizi böyle sevmem gerçekten harika. Teşekkür ederim...
Çevrimiçi...
Çevrimiçi...
Yazıyor...
Çevrimiçi...
Bulut: Anka?
Bulut: Anka orda mısın?
Çevrimiçi...
Yazıyor...
Çevrimiçi...
Bulut: Niye cevap vermiyorsun??
Anka: Ben...biraz zamana ihtiyacım var...
Bulut: Yoksa... Sen iyi misin?
Çevrimiçi...
Yazıyor...
Çevrimiçi...
Bulut: Anka...
Bulut: Harika bir insan olduğunu biliyor musun?
Bulut: Ama yine de bizim yerimize üzülme... Ağlama...
Anka: ... Ağlamıyorum ki... Sadece biraz duygulandım.
Bulut: Emin misin?
Bulut: Yalan söylüyorsun.
Anka: Of, sus artık.
Anka: Bu aralar fazla duygusalım, ben de anlamadım :/
Bulut: :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trouble Update〆BTS
Fanfiction"Hayat sadece mutlu anlardan ibaret değildir." Bilinmeyen Numara: Ve Bulut gitti, 'Hayal'ine gerek kalmadı. Bilinmeyen Numara: Tatlı, toz pembe hayallerinden gerçek dünyaya dön artık. Bilinmeyen Numara: Hayata, olmayacak şeylerle değil de olabilecek...