#Julia Michaels-Issues
Anka: Ay rüyamda örümcek gördüm. Uçuyordu! Peşimden geliyordu, ben de bi odaya koşup arkamdan kilitlemiştim. Kapıya dayanmış değişik değişik sesler çıkarıyordu!
Anka: Ay çok kötü ve korkutucuydu!
Anka: Peşimi de bırakmıyor. O sekiz gözüyle bana bakıyor ve uçarak geliyordu •_•
Dertlinin Biri: Qnkznekzne
Dertlinin Biri: Cidden mi?
Dertlinin Biri: Bu nasıl bir rüya? Kafanda neler dönüyor senin :D
Anka: -_-
Anka: Sanki ben istedim. Sınav sorularını ve cavaplarını görmek isterdim, örümcekten kaçmak değil!
Dertlinin Biri: :D
Dertlinin Biri: Yalnız sadece soruları görmek yetmiyor bir de cevapları mı istiyorsun?
Anka: E tabi, boşuna mı girecek rüyama? Cevapları da göreyim bir zahmet ( ◡‿◡)
Dertlinin Biri: Hı hı oldu qnkwnzksnz
Dertlinin Biri: Bu arada örümceklerden baya korkuyorsun sanırım?
Anka: Hem de çok -_-
Anka:
Anka: *Gördüğüm örümcek yok olunca anlık ben*
Dertlinin Biri: Qbqjnakqnajn
Dertilinin Biri: Ben bu aralar pek rüyalarımı hatırlamıyorum. Gerçi zaten rüya görecek pek bir zamanım da olmuyor -_-
Anka: Neden?
Dertlinin Biri: Baya yoğun oluyorum ya, öyle kısaca...
Anka: Anladım... (14.30)
Anka: Sana Bulut desem olur mu? (16.10)
Dertlinin Biri: Direk ismimi söylesem de öyle desen olmaz mı ;)
Anka: Hayır ya, hem istemiyorsan istemiyorum de.
Dertlinin Biri: Tamam, tamam diyebilirsin.
Dertlinin Biri: O zaman... Imm...
Dertlinin Biri: Ben de sana Hayal diyeceğim.
Anka: Hmm, tamam. Neden Hayal?
Dertlinin Biri: Neden Bulut?
Anka: Önce ben sordum.
Dertlinin Biri: İyi ya...
Dertlinin Biri: Hayal isim olsaydı, güzel bir isim olurdu :)
Anka: Hayal kurmayı baya seviyorsun sanırım.
Çevrimiçi...
Yazıyor...
Çevrimiçi...
Dertlinin Biri: O da var tabi de... Aynı zamanda, hayal kurarken insan sınırsız bir özgürlüğe sahip. Hiç olmadığın kadar mutlu ve huzurlu olabiliyorsun ve buna dışardan hiçbir şey engel olamıyor.
Dertlinin Biri: Kimse istediği gibi oraya dahil olamıyor. Sadece senin istediklerin var...
Dertlinin Biri: Senin istemediğin, sana acı veren şeyleri sadece sana ait olan bir dünyadan uzaklaştırabiliyorsun. Sevdiklerini de hep orada tutabiliyorsun...
Dertlinin Biri: Gerçek dünyada olmayan adalet, sevgi, mutluluk, umut...hepsi orada var.
Dertlinin Biri: Ve de birçok anlama sahip. Çok derin... Bir şeyi başarmak için hayal kurarsın, mutsuz anlarında anlık da olsa mutlu olmak için hayal kurarsın, hayatta sağlam adımlar atmak için seni motive eder...
Dertlinin Biri: Çok zengin...
Anka: Evet, öyle.
Dertlinin Biri: Bu yüzden işte... Sen?
Anka: Hmm...
Anka: Bulut da güzel bir isim :D
Dertlinin Biri: :)))
Çevrimiçi...
Yazıyor...
Çevrimiçi...
Anka: Ve de... Bulut gibi hafif olmak isterdim.
Anka: Sanki üstünde hiçbir yükün yokmuş gibi... Gökyüzünde öylece süzülmek isterdim.
Anka: Hem çimlere uzanıp gökyüzüne bakınca bulutlardan başka hiçbir şey dikkatimi çekmez. En güzel şeylerden birisi o ve bulutları izlemek beni mutlu ediyor.
Anka: Ve hepsi birbirinden eşsiz, birbirinden farklı ve güzel... Hepsi sanki farklı anlamalara sahip...
Anka: O eşsiz bulutların, her daim gökyüzünde olacağını bilmek bile insanı mutlu ediyor, insanın içini huzurla dolduruyor.
Dertlinin Biri: Ama kara bulutlar da var ve onların yükü de fazla :D
Anka: -_-
Anka: Ama dertleri olduğunda sanki yağmurla beraber olduğu gibi dökülüyor tüm yükleri...
Anka: Hem biz beyaz bulutlardan bahsediyoruz, kara bulutları karıştırmazsan sevinirim -_-
Dertlinin Biri: Peki, öyle olsun :))
Ve de haklısın da..bu düşünce çok güzel. Düşünmesi bile mutlu edip huzur verebiliyor. Sadece o mavi gökyüzünün ve bulutların hayali bile insana iyi geliyor...Anka: Evet..
Dertlinin Biri: İkisi de güzel şeyler ama... Bulut ve Hayal... Muhteşem ikili!
Anka: (^‿^) Evet!
Anka: Bulut'un Hayali...
Dertlinin Biri: Bulut'un Hayali...(^^)
*Görüldü*
Merhabalar efendim, nasılsınız??
Öncelikle bölüm hakkında düşünceleriniz? Biraz soft bir bölüm oldu sanki^^ Ve ilerde de böyle soft bölümler artacak :))
İkinci bir spoi olarak da Dertlinin Biri'ni tanımaya hazırlayın kendiniz...az kaldı^^
Kendinize iyi bakın o zaman, yeni bölümde görüşmek üzere ( ◜‿◝ )♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trouble Update〆BTS
Fanfiction"Hayat sadece mutlu anlardan ibaret değildir." Bilinmeyen Numara: Ve Bulut gitti, 'Hayal'ine gerek kalmadı. Bilinmeyen Numara: Tatlı, toz pembe hayallerinden gerçek dünyaya dön artık. Bilinmeyen Numara: Hayata, olmayacak şeylerle değil de olabilecek...