~6~

584 152 143
                                    

#BTS-Blue & Grey

Dertlinin Biri: Bugün yine onu görmeye gittim. Hastalığında bir gelişme yok ve bu beni çok üzüyor, dayanamıyorum.

Dertlinin Biri: Provlara da odaklanamıyorum. Diğerleri beni anlıyor, zorlamıyorlar ama kendimi kötü hissediyorum.

Dertlinin Biri: Dediğin şekilde... senin gibi güçlü kalmaya, onu mutlu etmeye çalışıyorum ama gün sonunda eve çok yorgun gidiyorum. Geceler tüm gerçekliğiyle sanki üstüme çullanıyor.

Dertlinin Biri: Sanki meleğimi kaybetmek üzereyim, henüz gitmesini istemiyorum.

Anka: Ben...cidden çok üzüldüm...

Anka: Hiç mi iyileşme ihtimali yok? Düzelecektir belki...

Çevrimiçi...

Yazıyor...

Çevrimiçi...

Dertlinin Biri: Evet, böyle düşünmek istiyorum ama herkes hazır olmam gerektiğini söylüyor.

Dertlinin Biri: Böyle bir şeye...nasıl hazır olunur ki?

Anka: Olunamaz...

Dertlinin Biri: Bir gölge sanki etrafımı sarıyor. Yutacak gibi...ordan çıkmak istiyorum ama zorlanıyorum...

Dertlinin Biri: Sadece mutlu olmak istiyorum. Onunla birlikte... Benim yanımda olsun istiyorum...eskisi gibi...

Dertlinin Biri: Biri var... Kardeşim gibi... Gibi değil hatta, kardeşim. Bizim kardeşimiz... Bunları duyunca benim yerime o ağladı biliyor musun?

Dertlinin Biri: Ben ağlayamadım...

Dertlinin Biri: O hep öyleydi, bizim her anımızda yanımızda olurdu... Bizim neşe kaynağımız... Kendisi çok zorluklar yaşasa bile bizi mutlu etmeye çalışırdı.

Dertlinin Biri: Ama hastanede beni teselli edemedi. Sadece ağladı, sanki benim yerime.

Dertlinin Biri: Ben de ağlamak istedim ama ağlayamadım. Sanki onun gidişini kabul edecekmişim gibi hissettim.

Dertlinin Biri: Güçlü kalmaya çalışıyorum onun yanında ama...çok zor. Ağlamamak için bin türlü şey düşünüyorum... Ama onu kaybedecek olmam, beni öldürüyor.

Anka: Emin ol, bunun nasıl bir his olduğunu çok iyi biliyorum.

Anka: Sanki her geçen gün ruhundan bir parça eksiliyormuş gibi hissediyorsun...

Dertlinin Biri: Evet, öyle...

Dertlinin Biri: Çok ağır geliyor... Ve ben bu ağırlığa alışmak için henüz hazır değilim sanırım. Nasıl atlattın? Anneni kaybettiğinde...

Dertlinin Biri: Üzgünüm ama... Ne yapacağımı bilmiyorum. Bu yaralar iyileşecek gibi görünmüyor...

Anka: Hayır, sorun değil... Ah, berbat bir kelime ama kabul ediyorsun en sonunda... Bak, zor... Kolay değil kesinlikle ama bahsettiğim gibi, annem için ayakta kaldım. O gitse bile benim yanımdaydı aslında. Hâlâ öyle...

Anka: Aslında ölenler gitmiyor. Onlar senin kalbinde kalmaya devam ediyor.

Anka: Şöyle düşünüyorum...

Anka: Kalbimizdeler onlar, her daim yanımızdalar aslında... Ve duygularımızdan besleniyorlar. Sen mutluysan mutlu, üzgünsün üzgünler...

Anka: Zor oldu ama... Bu düşünceyle güçlü kaldım. Bu zamana kadar elbette zorlandım. Hâlâ bazen zorlanıyorum ama geri bu düşünceler sayesinde toparlanıyorum...

Dertlinin Biri: Evet, haklısın aslında...

Dertlinin Biri: Ve de...

Çevrimiçi...

Yazıyor...

Çevrimiçi...

Dertlinin Biri: Erkek adam ağlar mı? Ağlamak istiyorum.... Sessiz sessiz değil; tüm acılarımı, içimdekileri dışarıya atarcasına ağlamak istiyorum. Haykırırcasına...

Anka: Evet ağlar. Asıl ağlayamayan erkek olmamalı. Erkekler de insan, onların acıları yok mu?

Anka: Her zaman gülmek zorundalar mı?

Anka: Her zaman sevdikleri için güçlü durup onları avutmaları mı gerekiyor? Onlar da başlarını bir omuza dayayıp ağlayamaz mı?

Anka: Ağla... Rahatlayamayacaksın belki, içindeki acı tamamen geçmeyecek ama ağla, gözyaşların kuruyana kadar...

Anka: İçinden ne geliyorsa öyle yap, diğerlerinin yanına gidip bir şey demeden içini dök. Ne düşüneceklerini umursama. Onlardan çok bahsettiğine göre onları seviyorsun, onlar da seni.

Anka: Hissettim :)

Çevrimiçi...

Yazıyor...

Çevrimiçi...

Dertlinin Biri: Evet, içimden geldiği gibi davranmalıyım...

Anka: Aynen öyle

Anka: O anda ne hissediyorsan, ne yapmak istiyorsan yap.

Anka: Erteleme...

Anka: Üzgün hissettiğinde ağla, mutlu olduğunda gülümsemeni saklama, sarılmak istediğinde sarıl...

Anka: En önemlisi, sen bunları yaparken başkaları ne düşünecek, deme. Burda önemli olan sensin.

*Görüldü*

*Görüldü*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Trouble Update〆BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin