~2~

830 203 170
                                    

Bilinmeyen Numara: Senin de mi anlatmak istediklerin var, içten içe kemiren?

Anka: Her insanın yok mudur zaten? Anlatmak ister, anlatacağı kişiler çoktur ama anlayacak yoktur. Bir süre sonra bırakır o da anlatmayı.

Bilinmeyen Numara: Evet, haklısın. Peki ismin ne?

Anka: Derdin varsa anlat, yoksa başka konu açma. Beni tanıyanlara anlatmak isteseydim anlamasalar bile onlara anlatırdım. Beni tanımayan ve benim de tanımadığım biri olsun istiyorum. Eğer uygun değilse başkasını bulabilirsin.

Bilinmeyen Numara: ...

Bilinmeyen Numara: Tamam ama beni tanımayan pek yoktur diye düşünüyorum, sen dahil...

Anka: Niye? Ünün kutuplara da gitti mi?

Bilinmeyen Numara: Aa.. bilmiyorum. Sen kutuplarda mı yaşıyorsun???

Anka: Ne saçmalıyorsun, hayır. Ünün nerelere kadar ulaştı daha bunu bilmiyorsun bir de gelip beni tanıma olasılığın yüksek diyorsun.

Bilinmeyen Numara: Tamam, tamam anladım.

Bilinmeyen Numara: Moralimi az da olsa yerine getirdiğin için teşekkür ederim:) Şimdi diğerlerinin yanına gidip prova yapmam lazım.

Anka: Prova mı? Ah neyse boşver naparsan yap.

Bilinmeyen Numara: Her türlü derdini yazabilirsin.

Anka: Yazacağım zaten, dikkate almak zorunda değilsin.

Bilinmeyen Numara: Onu gelecekte öğreneceğiz.

*Görüldü*


Trouble Update〆BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin