Loki x Reader |3.| 2. rész

463 21 5
                                    

T/N - a te neved
Hossz: ~4600
Kérte: -

T/N - a te nevedHossz: ~4600Kérte: -

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Treacherous

Loki a táncot követően nem tudott egykönnyen elengedni. A tapsvihar lassan elcsitult mikor végre hátra dobtad a hajad, hogy láss is valamit. Az egész olyan váratlan volt, és nem is értetted mi történik. De úsztál az árral és magaddal rántottad a férfit. Alig telt el néhány másodperc, még előre léptél és játékosan meghajoltál. A kisgyerekek ismét köréd gyűltek, a zene pedig pillanatokkal később ismét megszólalt. Loki akaratlanul is szerelmesen mosolygott, de csak lefagyva állt és figyelte, ahogy folytatod a táncolást. Egyre és egyre több ember gyűlt ismét a térre. Az egész este előttetek állt. Aki pedig bírta, addig ropta a táncot, amíg a lába bírta. Nem lehetett azt mondani, hogy nem örült mindenki a békeidőnek. Mindenki jól érezte magát aznap.

Nem csak te voltál az oka. Az, hogy Asgard már évek óta nem háborúzik és csak fejlődik, sokkal többet segít a közhangulaton. Megtapasztalhattad, mikor korábban meglátogattad a város iparosait és bele-bele kíváncsiskodtál például az ács vagy pék szakmájába. Mindenre nyitott voltál, szerettél emberek között lenni és segíteni nekik. Ők pedig kedvességgel hálálták ezt meg.

Lassan lenyugodott a nap, helyét pedig átvette a hold. A fiatalabb férfiak lámpásokat gyújtottak, és megvilágították a város főterét. Thor ekkor kapott el, hogy végre ő is táncoljon veled egyet. Vigyorogva húztad őt is a tömeg közepére, hogy megmutassa mit tud. Volstagg hangosan bátorította barátját, aki kifejezetten tehetséges táncosként mutatkozott be. Belekaroltál, hogy ütemre ismét körbe forogjatok, mint mindenki más. Loki addigra már hátrébb húzódott és próbálta elrejteni féltékenységét, mikor testvérével látott szórakozni. Vegyes érzések gyűltek benne, de inkább elzavarta a kétes gondolatokat a fejéből. Mikor megszólalt a következő dal Thorral ketté váltatok és ismét a szerelmed irányába tekintettél, aki már unta a táncot. Udvariasan elutasította, de te nyomban odaugrottál elé.

- Elfáradtál? - kérdezted lihegve.

- Egy kicsit. De te mintha még ezek után is tele lennél energiával.

- Miért is nem csináltuk ezt korábban? - kérdezted izgatottan. - Miért nem jöttünk ki csak úgy szórakozni? Ez elképesztő!

- Azt látom, hogy te élvezed... - simogatta meg kedvesen az arcodat.

- Gyere! Csak még egy táncot!

Loki tiltakozott, de nem hagytad, hogy petrezselymet áruljon, még mindenki más jól szórakozik körülötte. Behúztad ismét a tömegbe és egészen éjfélig meg sem álltatok a tánccal.

Késő este indultatok meg hazafelé. Thor addigra már kellő sört elfogyasztott, bár lerészegedni azt nem tudott. Loki Khaant hozta, kezében a kantárral. Lassan lépkedtek mindannyian, még te lekaptad a széttáncolt cipődet és mezítláb ugrottál egyik kőről a másikra. Mikor kellően előre szaladtál, visszapillantottál, hogy lásd, ők még megvannak-e még hátul. A vigyorodat órákkal később sem lehetett letörölni az arcodról. Lokira pedig akaratlanul, de ráragadt a jókedved.

Marvel OneshotsTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang