T/N - a te neved
Hossz: ~5300
Kérte: -
Megjegyzés:Van mit megmagyaráznom 😂😂
Először is, mentségemre szóljon ez csak 1 részesre volt tervezve, de nem bírtam ki, és elkapott az ihlet.
Másodjára, Tony nem tűnt el, lesz folytatás, mindenki tervben van.
És eskü abbahagytam az ígérgetést, mert nem tudom betartani őket soha... 😭Enchanted
Az első szerelemről közismert, hogy egy csodálatos tapasztalat. Olyan mint egy törékeny virág, aminek a szirmai aranylóan ragyognak. Szinte már halhatatlan. Valami olyan érzés, amit az ember sosem felejt el. Az első méz édes csókok, és a tudat, hogy valakit közelebb engedtünk a lelkünkhöz, talán elrettentő, de fiatalon ez az izgalom és kíváncsiság vezet egyenesen fejjel a falnak. Piedesztálra emeljük a kiválasztottunkat, királlyá, királynővé koronázzuk szívünk legmélyén.
De azzal, hogy mindent az első szerelmünknek szentelünk, elfeledjünk valójában milyen törékeny is minden körülöttünk. És ha valaki az összes aranyát erre az egy kapcsolatra teszi, a végén nagyon pórul jár. Kihúny a fény, eltűnik a boldogság, a biztonság helyét a bizonytalanság veszi át, mintha el akarná bitorolni előle a trónt. Aki pedig elveszti valaki iránt a bizalmát, akinek mindenét odaadta... Minden kincsét elvesztette.Valahogy mindig azt érezted, az asgardi reggelek a legszebbek. Ahogy a nap felkel és a sugaraival elkezdi simogatni a házakat, dombokat, fákat, és a kastély külső aranyba borított falát, úgy érezheti magát az ember, mintha a mennyben lenne.
Te viszont egész másért érezted magad kellemesen a bőrödben. Kicsit késve, de még időben lebegtél végig a palota folyósóján, akár egy angyal. Ruhád aranyba volt borítva, akárcsak minden más az épületben. Az őrök mozdulatlanul álltak az étkező ajtaja előtt, mikor felverted a hatalmas csendet a cipőd csoszogásával. Mosolyogva léptél egyet az ajtó felé, ami nyikorgással, de kinyílt előtted. A kezeddel enyhén meglökted, még a másikat a mellkasodhoz szorítottad.
- Elnézést a késésért...! - köszöntél a családnak harsányan, de annál nagyobb kedvességgel.
Odin és az egész királyi család már javában reggelizett, mikor megzavartad őket. Thor meg sem rágta a falatot, mikor felnézett és teli szájjal mosolygott rád. Csak intett neked, hogy van még hely. Eközben Frigga a fiára nézett, akibe még ennyi év után sem tudott annyi udvariasságot nevelni, hogy illedelmesen köszönjön. Az asztalfőnél Odin enyhén morgott egyet, de kezével csak az üres helyre mutatott. Majd Loki tekintetével találkoztál, aki anyjával szemben ült és halvány vigyorral köszöntött.
Miközben elfoglaltad a helyedet Loki mellett, ő nem hagyhatta szó nélkül a váratlan megjelenésedet. De Frigga megelőzte.
- Jó reggelt T/N! - adta át a gyümölcsöstálat az asztal másik végéből. - Mit szeretnél enni? Van frissen szedett alma, szőlő...
STAI LEGGENDO
Marvel Oneshots
FanfictionTörténetek Marvel karakterekről // Egyetemista lettem, és minden maradék időm elveszett // Kezdés: 2021.01.24. 🎉10K - 21.08.31. 🎉20K - 22.03.08. 🎉30K - 22.11.26.