Kapitola 46

188 39 0
                                    

Leah sedela na malej čalúnenej taburetke pred kozmetickým stolíkom s obrovským zrkadlom. Sledovala v odraze Lauru, ktorá prechádzala kefou po jej slabých vlasoch a snažila sa ich rozčesať bez toho, aby jej ich rozlámala.

Zdalo sa, že jej to išlo vynikajúco. Leah si ich vždy iba surovo prečesala a skončila s chumáčmi vypadaných vlasov. Laura sa nikam neponáhľala. Pomaličky sa s nimi zabávala a vtierala jej do nich nejaký balzam, aby sa spamätali.

„Žena by sa mala starať o svoje vlasy," povedala jej Laura.

Laurine vlasy mali farbu zlatého jagavého medu, hoci teraz ich mala vypnuté do pevného drdola, ktorý jej dodával výzor prísnej učiteľky. Nahla sa ponad ňu, aby sa natiahla k stolíku a vzala odtiaľ sponky a gumičku. Leah neušlo, že jej vo voľnom výstrihu trička v zrkadle zazrela poriadne ostrú priehlbinu. Takže tvoj typ je blondínka s veľkými kozami, Lucius, pomyslela si pohŕdavo.

„Mala by som ti ich vypnúť. Dlhé vlasy v súboji by iba zavadzali," povedala jej. „Ale máš ich také dlhé, bola by to strašná škoda."

Bolo nemožné neznášať Lauru. Od samého začiatku bola na ňu vždy taká milá.

Do stretnutia s ostatnými lovcami im zostávali iba necelé dve hodiny. Laura ju už stihla navliecť do šiat. Vybrala jej snehobielu blúzku a čiernu sukňu s uzučkým pásom, ktorá sa na konci rozširovala. Siahala jej nad kolená, aby tak zakryla konce pančúch končiace v polke jej stehien. Mala aj traky, ktoré jej prevesila cez plecia a zapla zlatými sponami.

Vďaka tenkej vrstve mejkapu zmizli jej fialové kruhy spod očí a svetloružová lícenka zase dodala jej mŕtvolne bledej tvári farbu. Na viečka jej naniesla matný hnedý tieň a čiernu maskaru. Nič prevratné a predsa si Leah pripadala o čosi krajšia.

Ako sa odsťahovali z rodného mesta, prestala sa o seba starať. Nepovažovala to za dôležité, stálo ju to až priveľa energie. Tento jej zvyk bolo teraz ťažké prelomiť.

Laura sa napokon rozhodla, že jej vlasy nevyčeše do chvosta, vzala iba dlhé pramene, ktoré jej neustále padali do tváre a zapla jej ich vzadu na hlave.

„Hotovo," odvetila veselo a položila kefu naspäť na stôl.

Netušila, prečo jej vybrala práve tieto veci a takýto typ líčenia, no vďaka tomu vyzerala skutočne mladšie. Dúfala, že z nej urobí dospelú dámu a namiesto toho z nej vytvorila dievčatko.

„Vďaka," odvetila len.

Laura vzala z kozmetického stolíka miniatúrnu sklenenú fľaštičku s chlpatým aplikátorom. Keď lesk otvorila, miestnosť zaliala vôňa čerstvých čerešní. Uprostred zimy to pôsobilo na Leah osviežujúco. Sledovala, ako si Laura zafarbila pery sýtou ružovou farbou a cmukla. Nosievala ten lesk na perách takmer non-stop.

Kľakla si pred Leah a skontrolovala výsledok svojej práce bez odrazu.

„Mala som ti natrieť aj pery?" zamýšľala sa nahlas. „Bez toho vyzeráš stále príliš bledá."

„Možno to nie je len tým, že mám svetlú pokožku," odvetila Leah.

Pravdou bolo, že začínala byť tak trocha nervózna. Netušila, kam pôjdu, a ani čo sa tam bude diať. Navyše, Laura teraz spomenula niečo o súboji a to ju načisto vyviedlo z miery. Znamená to, že tam bude musieť bojovať? Načo ju obliekla do pekných šiat, keď sa z nej má stať perím obrastená beštia?

„Hmm, možno by sme mali skúsiť aspoň lesk," rozhodla sa Laura.

Leah očakávala, že jej ho podá, alebo jej ho možno sama nanesie, keď už sa dnes hrala na kozmetičku a kaderníčku, no Laura sa namiesto toho sklonila k nej. Ich pery sa spojili a Leah zacítila chuť čerešní.

Prudko mykla hlavou dozadu, no to už sa na ňu Laura znova usmievala z bezpečnej vzdialenosti.

„Prepáč," zasmiala sa. „Chcela som vedieť, či chutíš rovnako ako spiritualisti, ako to tvrdil Seth."

„A-ale," Leah bola natoľko šokovaná, až zo seba nedokázala dostať súvislú vetu. „Lucius a ty."

„S Luciusom máme dohodu. Slúžim mu a on ma raz za čas nakŕmi."

Laura sa ale kŕmila omnoho menej, než Seth. Kým on často nebýval doma a prespával u svojich mileniek, Laura fungovala iba z niekoľkých horúcich bozkov s Luciusom. Bolo jasné, že jej to nemôže stačiť, no ona sa aj napriek tomu ovládala a ďalej nezašla. Leah zaujímalo, či ani jeden z nich nechce viac.

„Ale on ťa ľúbi," povedala.

„To je nemožné," usmiala sa na ňu Laura. „Som démon. Lucius nenávidí démonov."

„Videla som, ako sa ťa dotýka," stíšila Leah hlas. Vnútrajšok jej išiel vzbĺknuť od závisti, keď si nato spomenula, no aj napriek tomu o tom nedokázala prestať rozprávať. „Tak sa ťa nedotýka muž, ktorý ťa chce iba nechať nakŕmiť."

Úsmev Laury sa vytratil. Na okamih sa jej rozšírili zrenice, akoby si to ona sama uvedomila až teraz. Hneď nato ale nadobudla naspäť svoju vyrovnanú tvár.

„To je nonsens," položila Leah ruku na hlavu a potom ju pohladila. „Je len osamelý, to je všetko."

S týmito slovami vyšla zo svojej izby.

Leah zovrela pery. Na ústach pocítila lesk a pozrela sa na seba do zrkadla. Jej ústa mali teraz svetloružovú farbu. Prstami si pomaly prešla po perách a snažila sa vyhodiť z hlavy spomienku nato, ako ju Laura pobozkala. Bolo to zvláštne, pretože to nečakala a pretože sa na Lauru takým spôsobom nikdy nepozerala. Skutočne to bola diablica s tvárou anjela.

„Ak preferuješ mužov, som ti raz-dva k dispozícii."

Zdvihla hlavu a v odraze zrkadla zazrela Setha. Netušila, kedy sa vrátil, ale možno bol doma už dlhšie, videla, že mal na sebe to strašné staré vyťahané tričko, ktoré vždy nosieval a sivé tepláky.

„Videl si, čo sa stalo?" opýtala sa ho.

„Skôr cítil," odvetil.

„Povedala, že ma len chcela ochutnať," Leah si chrbtom ruky zotrela lesk z pier. „Akoby som bola nejaká jednohubka, alebo čo."

Seth sa rozosmial na jej prirovnaní. „A čo si o tom myslíš?" sklonil sa k nej bližšie.

„Asi by som brala, keby si ten jej bozk premazal svojim."

Jeho oči stmavli. Už nemali farbu horúcej horkej čokolády, ale bezodnej temnoty, v ktorej by sa mohla utápať donekonečna. Nevedela, či to bolo zase jeho kúzlo, alebo nejaký prirodzený šarm, no v tom momente netúžila po ničom inom, iba po tom, aby ju konečne pobozkal.

Cítila sa osamelá a on bol jediný, kto ju aspoň troška chápal a správal sa k nej normálne. Bez ohľadu nato, či to robil úprimne, alebo z nejakej pekelnej vypočítavosti.

„Zaujímalo by ma, ako budeš chutiť po tom, čo Lucius pečaťou skrotil tvojho démona."

"

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.
Dcéra nociWo Geschichten leben. Entdecke jetzt