„Je tu ale ešte niečo viac. Bežní ľudia by si nevšimli veci, ktoré vidíš. Všetky nevysvetliteľné javy by považovali za náhodu, snažili by sa to racionálne vysvetliť. Potlačili by akýkoľvek inštinkt, ktorý by im našepkával správnu odpoveď. Ale ty si to videla."
Videla.
„Je to kvôli tomu, že ma prenasleduje prízrak," povedala. „Najprv sa začal zjavovať v mojich snoch, no postupne prešiel do odrazov. Videla som ho v okne, v zrkadle."
„Môžeme dokončiť našu dohodu a ja porazím ten prízrak, no dokiaľ sa nenaučíš spracovať veci vo svojom vnútri, zlo ťa bude prenasledovať na každom kroku."
Ale to nebola pravda. Ten démon na zastávke bol možno iba náhoda, ale Romaine bola iba jedna. Keď ju odoženie, už sa viac nevráti.
Leah pokrútila hlavou a pokračovala v jeho rozhovore: „Nie je to jednoduché. Hovoríte teda, že ak ho aj odoženiete, stále je šanca, že sa zjaví ďalší?"
„Existuje ešte jedna možnosť. Môžeš sa naučiť brániť. Nemusí byť z teba hotový lovec démonov, ale môžeš sa naučiť pár trikov, ktoré ti zjednodušia život."
„Za príplatok, samozrejme," dodala Satomi.
Leah si bola istá, že Satomi iba žartuje, no z Luciusovho výrazu tváre predpokladala, že je schopný naúčtovať jej aj túto chvíľku ich spoločného rozhovoru.
„Ako?" opýtala sa. „Myslíte nejaké amulety? Mala som prívesok, ktorý ma chránil. Bol ešte od mojej mamy, posvätil ho jeden z kňazov na našej farnosti v rodnom meste."
„Presne tak."
„Ale ja som oň prišla." Roztrhol jej ho Cedric. „Stratila som ho niekde vonku a keď som sa vrátila naspäť do môjho mesta, aby som požiadala farára o ďalší, zistila som, že tam už nie je. Nie je nikto, kto by ho vedel znova zhotoviť."
„Je mnoho ďalších spôsobov, ako sa naučiť brániť proti démonom. Jednou z najspoľahlivejších je tvoja viera. Pokiaľ veríš v Boha, môže ťa ochrániť. Ak si fyzicky zdatná, môžeš mať na obranu zbraň. Alebo môžeš mať ako pomocníka nadprirodzenú bytosť. Je toho kopec. Ľudia vymysleli za všetky tie storočia množstvo spôsobov, ako sa brániť. Je však na tebe, ktorý ti sadne a ktorému budeš najviac dôverovať."
„Chcela by som sa ich naučiť čo najviac," odvetila Leah.
„Si chamtivá. Je dosť možné, že budeš vládať vynikať len v jednej."
„Chcem to skúsiť."
„Možno jej to pôjde," povedala Laura potichu.
„Prečo si to myslíš?"
„Je iná, Lucius. Možno je to spiritualistka. Cítila vo vzduchu mágiu, keď som sa z teba kŕmila."
„Naozaj?"
Laura prikývla. Lucius obrátil pohľad k Leah a potom sa poškrabal na brade. Zdalo sa, že si ju tentoraz obzerá s omnoho väčším záujmom.
„V tom prípade je to ešte horšie."
„Prečo?"
„Spiritualisti sú ako zákusok," začula za sebou.
Do obývačky práve vošiel Seth. Cez rameno mal prehodenú čiernu koženú bundu a jeho perfektne nagélované vlasy boli strapaté.
„Bytosti cítia tvoju energiu, tvoju moc. Spiritualisti, alebo médiá, sú ľudia, ktorí vnímajú nadprirodzené bytosti a mágiu. Bežní ľudia niečo také ignorujú a sú voči tomu slepí. Tým pádom ich spirituálna moc nerastie, pretože ju netrénujú. Je to tak aj u démonov. No niektoré bytosti silnejú tak, že pohlcujú moc ostatných."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dcéra noci
ParanormalLeah dúfa, že na novej strednej škole sa jej podarí zabudnúť a ujsť pred pocitom viny. Tiene jej minulosti ju však začnú dobiehať a do jej života sa vracia nielen jej stará láska, ale i dávno mŕtva priateľka, ktorá sa rozhodla pre pomstu. Aby však...