Schmatla okraj jeho trička a narazila si ho o pery. Jej telo začala zalievať sladká horúca slasť. Seth ju vzal do náručia a vydvihol k svojej tvári, držal ju tak akoby vážila menej ako pierko. Pootvorila pery a prehĺbila bozk, cítila, ako jeho energia pretancovala po jej pokožke a potom sa vsiakla dovnútra.
Neklamal jej, keď tvrdil, že sú najlepší. Už iba jeho bozky boli omnoho vzrušujúcejšie ako Cedricove. A možno to bolo iba tým, že v porovnaní so Sethom spomienky na Cedrica vybledli. Možno jeho mágia spôsobovala, že zabúdala na ostatných. A možno to bolo preto, že posledné týždne ju Cedric nútil aj keď nemala náladu.
Seth sa s ňou zakrútil a potom prešiel k Laurinej posteli. Hodil ju na matrac a zvalil sa nad ňu, kovové pružiny zaškrípali. Dlaňou prešiel po jej pančuchách až nahor ku stehnám, kde končili. Zatočila sa jej z toho hlava.
„Laura ma zabije, keď ťa tak krásne vyfintila a ja ťa celú rozstrapatím," kútiky pier sa mu nadvihli.
„Do toho," opätovala mu Leah úškrn.
Prisal sa perami na jej ústa, mala čo robiť, aby zvládala dýchať, no on jej to sťažoval a jeho ruka mučivými pohybmi čoraz viac krúžila k vnútornej strane jej stehien, kde sa postupne plazila vyššie a vyššie, až kým jeho prsty nezavadili o okraj jej hodvábnych nohavičiek.
Prestal ju bozkávať a druhou rukou jej oblapil krk. Zahryzla si do pier, aby sa neusmiala, istotne sa jej znova prehrabával v hlave, aby vyčítal, na čo mala chuť. Dlaňami si ukryla tvár a musela si ich pritisnúť na ústa, aby nezastonala, keď jej pomaly začal tlačiť na hrdlo.
Oheň v jej vnútri sa rozhorel naplno. S myšlienkou zblížiť sa so Sethom sa zahrávala už dávno, no vždy im do toho niečo prišlo. Teraz mali chvíľku času pre seba a ona bola odhodlaná využiť ju.
„Je úžasné, ako chutíš," prehovoril. „Nie ako obyčajný človek."
„A ako teda?" opýtala sa a pozrela na neho.
„Ľudia, ktorí majú nadprirodzené schopnosti, chutia lepšie. Nabíjaš ma energiou, opantávaš mi zmysly. Musím sa sústrediť, aby som sa nenechal uniesť."
„Čo by sa stalo, keby si to nezvládol?"
„Taký dobrý sex si ešte nezažila," žmurkol na ňu.
Znova jej stlačil krk a ona vzdychla. Chuť na neho sa nespočítateľne znásobovala, ešte sa s ňou iba maznal v rámci predohry a už cítila, ako v nej rastie napätie.
Stiahla ho celého na seba a on sa zasmial nad jej dravosťou.
Luciusove nepočuteľné slovo ju šiblo vo vnútri ako ostrý bič. Symbol na jej hrudi zapulzoval a potom z neho vyrazili tŕnité výrastky. Seth sa od nej odtiahol a zmätene na ňu pozeral. Nepremenila sa, ale cítila, ako Rauni buble pod povrchom jej pokožky.
„Čo sa stalo?" opýtal sa jej Seth. „Tvoja chuť zmizla. Zrazu z teba necítim človeka, ale iba démona."
„Lucius aktivoval moju pečať," povedala.
Zmazal jej ľudskú časť, aby sa z nej Seth nemohol nakŕmiť, no ako to mohol vedieť?
Seth z nej zliezol a ona sa posadila na posteli. Pečať znova povolila, no po náhlom vzplanutí jej túžby neostalo ani stopy. Stiahla si naspäť vyhrnutú sukňu a vytiahla pančuchy nad kolená. Podišla k zrkadlu a potom sa snažila napraviť svoje vlasy.
„Fakt sa správa ako tvoj otec. No aspoň máš konečne zdravú farbu líc," poznamenal Seth.
Leah sa pozrela na svoju tvár v zrkadle. Červenala sa a vďaka tomu nevyzerala taká bledá. Nepotrebovala ani Laurino líčenie.
ČTEŠ
Dcéra noci
ParanormálníLeah dúfa, že na novej strednej škole sa jej podarí zabudnúť a ujsť pred pocitom viny. Tiene jej minulosti ju však začnú dobiehať a do jej života sa vracia nielen jej stará láska, ale i dávno mŕtva priateľka, ktorá sa rozhodla pre pomstu. Aby však...