Kapitola 14

215 46 2
                                    

Dvere na kabinete sa prudko otvorili a Leah obrátila hlavu. Na prahu stál jej učiteľ dejepisu. Len čo ich zazrel, z úst mu vybehlo niekoľko nepekných slov. Vbehol dnu a zatreskol za sebou dvere. Seth ju ihneď pustil a odskočil k stene.

„Pokoj, pokoj!" zdvihol dlane do vzduchu. „Len som ju troška skúšal."

„Vypadni z môjho kabinetu," zavrčal na neho Lucius. „Ináč sa postarám o to, aby si sem už nikdy viac nedokázal vkročiť."

„Bože, prestaň, len som sa kúsok zabával."

Lucius schmatol Leah za rameno a obrátil ju k sebe. „Pobozkala si ho?" zatriasol s ňou.

Začervenala sa a odvrátila pohľad: „Nie."

Nestihli. Škoda.

Prevrátil očami a potom vzdychol. Hodil na stôl v kabinete svoju tašku a odsunul starú čalúnenú stoličku.

„Takže si predsa prišla. Si pripravená sa rozprávať?"

„Som," odvetila.

„Fajn. Tak teda spusti," otočil sa k nej na stoličke. „Ale mysli nato, že do začiatku vyučovania nám zostáva iba štvrťhodinka."

„Dobre," nadýchla sa. „Takže poďme asi pekne od začiatku. Tá vec, čo ma včera v noci napadla, bol vraj démon?"

„Áno."

Super... Nemohol by tie svoje odpovede troška viacej rozvíjať?

„Takže hovoríte, že démoni akože existujú."

„Nielen akože. Oni naozaj existujú."

To bolo všetko? Celkom ju to prekvapilo. Očakávala, že bude mať pripravenú nejakú dramatickú reč. Si čarodejník, Harry, alebo tak nejako. Alebo aspoň také realistické: ty musíš byť už načisto šibnutá. Nedočkala sa ani jedného z toho.

Neveriacky pokrútila hlavou. Potom si spomenula na dievča s líščími ušami. Videla ju predsa premeniť sa na človeka. Ako si jej vlastný mozog mohol po tom všetkom dnes myslieť, že sa jej to iba zdalo, alebo že to malo nejaké logické vysvetlenie?

„A to dievča... Sú tie jej uši a chvosty pravé?"

Seth sa zachechtal: „Ak si myslíš, že to bola nejaká roleplay, tak sa mýliš. Je to skutočné."

Leah znova pokrútila hlavou: „Ako môžu vôbec démoni existovať?"

„Nato, že si sa práve jedným takmer nechala oklamať, si celkom pochybovačná," Lucius nadvihol obočie.

„Čo?" Pozrela na Setha sediaceho v kresle, ktorý na ňu s úsmevom zamával. „Seth je démon?"

„Seth je inkubus," tentoraz to bol Lucius, kto si vzdychol a pretrel oči.

Zjavne sa mu nepáčilo, akým smerom sa uberal tento rozhovor. Akoby ho omrzelo, že dáva súkromnú hodinu z okultizmu školáčke, ktorá je taká hlúpa, že to nedokáže pochopiť.

Ale ona o inkuboch niečo čítala. Teda, počula to slovo a vedela, že to je zrejme nejaký démon. No to bolo všetko. Viac ju zaujímali duchovia a anjeli, než démoni. Bytosti zla boli príliš strašidelné a ona sa ich odmalička bála.

„Čo je inkubus?"

„Inkubus je démon, ktorý sa živí sexom so svojimi obeťami."

Leah sa začervenala. Rovnako ako o démonoch, aj o sexe rozprával otvorene. Bolo jej to nepríjemné. Ako vôbec dokáže o niečom takom hovoriť s maximálne kamennou tvárou? Čo pri tom necíti ani len kúsok hanby? Ona by sa, naopak, teraz najradšej prepadla do pekla.

Dcéra nociDonde viven las historias. Descúbrelo ahora