Lucius sa otočil na stoličke a pozrel na Leah. Ich pohľady sa na chvíľku stretli. Leah si uvedomovala, že zrejme nemá práve pokojný výraz, ale nedokázala sa ovládnuť natoľko, aby sa mohla tváriť, že sa jej to netýka. Nikdy v živote by jej nenapadlo, že tu budú pretriasať smrť jej dvoch najlepších kamarátov ako prípad, ktorý je nezvyčajný a ktorý treba vyriešiť.
Navyše, spomínali, že to už ktosi vyšetroval?
„To je z mojej strany všetko," ukončila prezentáciu Seiren.
Projektor zhasol a plátno sa začalo pomaličky rolovať naspäť.
Niektorí z lovcov si šepkali o prípade, Shakti niečo horúčkovito vysvetľovala Dominikovi. Manu bol otočený k slepému dievčaťu a čosi jej hovoril do ucha. Vlastne, zo všetkých tých ľudí, ktorí boli nadšení novým prípadom a boli plní motivácie vrhnúť sa na vyšetrovanie, pokojne sedel iba Lucius.
„Ty si o tom vedel už dávno," odoslala k nemu svoju myšlienku. „Ty si bol ten, kto to vyšetroval ako prvý?"
Neodpovedal jej, ale ona si vyčítala odpoveď z jeho očí. Tvár jej zaliala červeň, hnev jej rozbúchal srdce. Pečať na jej hrudi zapulzovala.
„Ovládaj sa, Leah," jeho hlas dunel v jej mysli nebezpečným hrdelným tónom. „Čoskoro aj tak odchádzame."
„Chcem odpovede. Ihneď."
„Budeš musieť vydržať."
„Lucius," obrátil sa k tomu ten muž. „Teraz mi Nolan hovorí, že si našiel nový spôsob ako potlačiť démona?" opýtal sa ho.
„Mohli by sme tak zabrániť opakovaného posadnutiu," odpovedal mu ihneď. „Leah, poď sem."
Leah pristúpila bližšie, ruky zaťaté v päste. Začínala sa triasť od hnevu, no kvôli jej sklonenej hlave si to ostatní vyložili ako strach. Lucius ju schytil za plece a stiahol dole k sebe.
„Povedal si, že to neurobíš," vyslovila takmer nečujne.
Keď jej do ucha povedal to slovo, ocitla sa v temnote. Videla pred sebou Rauni, ako schúlená sedí uprostred studenej vody, ktorá vôkol nej dopadala s pravidelným hlasným kvapkaním. Reťaze sa okolo nej omotali pevnejšie. Rauni sa nemohla v ich prítomnosti ukázať za žiadnych okolností.
Ostatní lovci zhíkli. Leah sa prehla dozadu a jej nohy sa pomaličky odlepili od podlahy. Levitovala vo vzduchu, no jej jedinou starosťou bolo iba to, aby ostatní nevideli, ako vyzerá v skutočnosti. No jej čierne perie teraz nenarástlo, obrovské krídla zostali ukryté v jej vnútri, rovnako ako šupinaté vtáčie nohy so zahnutými pazúrmi.
Aj napriek povolenej pečati dokázal jej strach Rauni paralyzovať.
„Pozoruhodné. Ešte som nikdy niečo také nevidel," počula hovoriť Indiána.
Nadvihla hlavu a zazrela lovcov, ktorí na ňu zízali. Niektorí z nich už stáli, rukami sa opierali o stôl. Leah sledovala ich tváre, ktoré nedokázali ukryť emócie. Dokonca sa zdalo, že aj bodyguardi zabudli nato, že majú zachovať kamenný výraz. Jej pozornosť však upútalo čosi iné.
Za Shakti sa vznášala temnota. Vyzerala ako hustý nepreniknuteľný dym, ktorý bol okolo nej omotaný ako had, krútil sa vo vzduchu. Leah na neho zaostrila. Cítila, že by potrebovala svoje tretie oko, aby mohla jasne rozoznať jeho obrysy, no Lucius sa rozhodol, že je čas skončiť. Znova zatlačil jej pečať do úzadia a ona padla na zem.
„Zaujímavé," prehovoril ten muž, ktorý to tu celé viedol. „Budeme radi, ak sa rozhodneš s nami o toto tajomstvo podeliť. Určite by nám to pomohlo."
STAI LEGGENDO
Dcéra noci
ParanormaleLeah dúfa, že na novej strednej škole sa jej podarí zabudnúť a ujsť pred pocitom viny. Tiene jej minulosti ju však začnú dobiehať a do jej života sa vracia nielen jej stará láska, ale i dávno mŕtva priateľka, ktorá sa rozhodla pre pomstu. Aby však...