Kapitola 19

246 45 0
                                    

Leah sa strhla.

„Prestaň!" skríkla, keď prerušila jeho nenásytný bozk.

„Neprestanem," zavrčal.

Neznáma sila ho od nej strčila nabok, až znova vrazil chrbtom do ležiacej líšky. Pár rúk sa omotal okolo Leah a stiahol ju dozadu. Vo vzduchu pocítila vôňu sladkej vanilky. Než si stihla uvedomiť, čo sa deje, zazrela Luciusa, ako drží svoju dýku Sethovi priamo na krku.

Líška jedným chvostom držala Luciusove zápästie a druhým Setha okolo pása.

„Upokojte sa, všetci!" Laurin nahnevaný hlas sa ozýval spoza nej. Bola to zrejme ona, čo ju schmatla a stiahla do bezpečia od Setha.

„Som pokojný," zamrmlal Seth a zdvihol do vzduchu obe dlane na znak kapitulácie.

„Nezabúdaj na svoje miesto," povedal mu Lucius. „Rovnako ako som ťa povolal, ťa môžem zhodiť aj naspäť."

Sethov falošný úsmev zamrzol na jeho maske. Kútiky pier mu ovisli a potom spustil dlane. Zovretie líščieho chvosta povolilo. Zdvihol sa na nohy a potom si vzal svoju bundu. Líška sa zmenila na malého psa a vybehla spolu s ním do večerného ruchu mesta.

„Aj ty by si sa mal upokojiť, Lucius," povedala Laura.

„Nehovor mi, čo mám a čo nemám robiť. Mal ju iba vyskúšať, ale preplo mu v hlave. Išiel ju napadnúť, cítil som to. Nedovolím, aby nejaký démon ublížil človeku v mojej prítomnosti."

„Viem," povedala potichu.

Lucius si prehrabol vlasy, prívesky na jeho ruke zacinkali. Než stihla Leah alebo Laura čokoľvek povedať, vyšiel po schodoch do ďalšej izby a tam treskol dverami tak silno, až sa luster visiaci nad ich hlavami zakýval.

„Urobila som niečo zlé?" opýtala sa Leah.

Laura ju konečne pustila a ona sa k nej otočila, aby sa jej mohla pozerať do tváre. Jej oči mali normálnu ľudskú farbu. Boli sivomodré.

„Seth iba po dlhej predlhej dobe stratil nervy, to je všetko. Ani jeden z nás nečakal, že sa to stane. Seth je veľmi dobrý v ovládaní svojich emócií, ale to, čo prečítal v tvojej hlave, sa ho dotklo a prekvapilo to nielen nás, ale i jeho samotného."

„Myslela som nato, že musí byť fajn byť démonom ako ste vy dvaja, keď sa kŕmite láskou iných ľudí."

„To nie je láska, Leah. Je to smilstvo. Sme démoni a živíme sa hriechmi ľudí. Možno to je to, čo ho na tom tak rozhnevalo. Ani jeden človek, s ktorým sme spali, nás nikdy v živote nemiloval."

„To som netušila," povedala.

Mali pravdu. Bola naozaj naivná a hlúpa, ako si všetci mysleli.

„A druhá vec, ktorá bola z tvojej strany troška ignorantská je tá, že byť démonom v žiadnom prípade nie je fajn," usmiala sa na ňu Laura. „Hoci s týmito myšlienkami sa stretávame často."

„Prečo? Nemôže sa vám nič stať a žijete večne. A zdá sa, že ste aj strašne silní."

„Radšej by som bola slabým človekom s krátkym životom, ako si ty, než riskovala to, že skončím v pekle."

„Takže peklo existuje?"

„Aj peklo, aj nebo. Tí, čo sa nedali na stranu zla, skončia v nebi, Leah. Nech bude tvoj život akokoľvek ťažký, na samom konci bude zlo spravodlivo potrestané. A ty v konečnom dôsledku dosiahneš večný život, ktorý bude v nebi, bude plný svetla, šťastia a ľudí, ktorých miluješ."

Dcéra nociWo Geschichten leben. Entdecke jetzt