Kapitola 29

199 46 0
                                    

Lucius zmizol vo dverách vedúcich do kuchyne. Leah odvrátila tvár preč od Laury, musela sa ovládať, aby nepovedala niečo nepekné na jej adresu.

„Aj tak mu to neverím," zafunela napokon.

„Na Luciusa si treba jednoducho zvyknúť," prerušila Laura ticho.

„Musí to byť jednoduchšie, keď si jeho miláčikom," odvetila jedovato.

Mala si zahryznúť do jazyka. Teraz si zase budú myslieť, že na neho žiarli, alebo podobné hlúposti.

Laura sa usmiala. „Nie som jeho miláčikom. Som démon. Som pre neho nič. Iba nástroj, ako Fizza. Dokonca i Fizzu má zrejme radšej, než mňa a Setha."

„Videla som, ako sa na teba usmial," povedala. „Bozkávali ste sa."

„Naozaj si myslíš, že musíš mať niekoho rada nato, aby si ho bozkávala?" opýtala sa.

Leah sa odvrátila. Spomenula si na Setha a na to, ako ho bozkávala v škole. Nato, ako veľmi milovala Cedrica, jej pocity voči nemu ochladli príliš rýchlo. Nemyslela si, že by boli také plytké. Mohla sa vyhovoriť nato, že to bolo súčasťou jeho kúzla. Ale to by bolo od nej pokrytecké. Povedali jej to predsa. Ak niekoho silno miluje, ich kúzlo na ňu neplatí.

„Lucius je už dlhú dobu sám," povedala Laura.

Bolo komické, ako stíšila hlas, aby ich dve nemohol počuť.

„Prečo?"

„Má mnoho nepriateľov. Obklopuje sa ľuďmi, ktorých nemožno zabiť. Mňa a Setha len tak ľahko nikto nezabije. Satomi je na tom rovnako. No myslím, že Lucius netúži po démonickej milenke. Počas svojho života sme sa stretli s mnohými ľuďmi. Niektorí nás vyhľadávali pre sex, iní pre bázeň po nadprirodzene. Myslím, že Lucius by chcel žiť s človekom a nie s nadprirodzenou bytosťou. S tým je spojený risk, že ak mu raz bude chcieť ktokoľvek ublížiť, napadol by jeho rodinu alebo blízkych ľudí. Preto si zvolil tento typ života."

„To je blbosť," odvrkla jej Leah. „Pochybujem, že by bol taký arogantný idiot, ako je on, schopný nesebeckej lásky."

„Ktovie," usmiala sa na ňu. „Mne vyhovuje, že som jeho nástrojom. Nezaslúžim si byť milovaná."

Leah sa otočila a rozhodla sa, že nechce v tejto debate pokračovať. Laura ju miatla. Bola jej v niečom veľmi podobná a vôbec sa nesprávala ako démon. Ovládala sa a bola dobrá, nesnažila sa ju oklamať a pomáhala jej. Aj jej zjav vyzeral priam anjelsky. Keby jej neboli povedali, že je démon, nikdy by si to nepomyslela.

Lucius povedal, že sa hrá na martýrku? Čo bola potom Laura? Nezaslúži si byť milovaná? Len preto, že je démon? Smiešne. Možno bola naivná.

„Laura?"

„Hm?"

„Ak som démon, znamená to, že skončím v pekle?"

Laura neodpovedala.

Drevená podlaha zavŕzgala a Leah sa obzrela. Do miestnosti vstúpil Lucius so šálkou pariaceho čaju. Usadil sa na pohovku oproti Leah, akoby sa pred pár minútami nepohádali a všetko bolo v poriadku. Nenávidela ľudí, ktorí sa dokázali po takýchto veciach tváriť, akoby sa nič nestalo. Ona sa po hádke vždy mala problém dať do poriadku a správať sa k ľuďom normálne. Mala by prestať rozjímať nad tým, aký je idiot a namiesto toho sa ho pokúsiť využiť.

„Čo všetko sa musím naučiť, aby som bola pripravená?" spýtala sa.

„Teoretické znalosti," začal vymenovávať a vytrčil do vzduchu prvý prst. „Ale nikoho nebavia dlhé nudné prednášky, takže nejaké tie informácie si budeme rozprávať vždy počas toho, ako sa budeš učiť ďalšie veci.

Dcéra nociOù les histoires vivent. Découvrez maintenant