30. Žiadne pravidlá

1.3K 73 53
                                    

„S-Steven." Vyhŕkol som roztraseným hlasom, keď som na krku ucítil jeho pery. Prstami som zablúdil do vzduchu k miestu, kde som očakával jeho hlavu a automaticky mu vošiel do vlasov.

Nervózne som si zahryzol do pery, keď som na holom stehne ucítil jeho dlaň a zmätene zdvihol hlavu z vankúša. Zbadal som, že moje pyžamové nohavice boli preč a prekvapene zastonal. Následne som sa zahľadel na Stevnovo mocné telo nado mnou a striasol sa ešte väčšmi.

„S-Steven." Šepol som, chvejúc sa pod jeho mäkkými perami prisatými na citlivej pokožke môjho krku.

Steven odtiahol svoju tvár a zahľadel sa mi do očí. Ucítil som, ako prstami na stehne zablúdil vyššie a vystrašene stiahol nohy pevne k sebe. Jeho ruku to však nezastavilo. Len čo som v rozkroku ucítil jeho veľkú teplú dlaň, vzdychol som a sčervenal.

Steven sa pousmial a sklonil k mojím perám, ktoré náruživo pobozkal. Ruky som obtočil okolo jeho pliec a prehol svoj chrbát, natisnúc sa na jeho obnaženú hruď. Obrysy jeho vypracovaného podbrušia na mojom tele ma rozochveli ešte väčšmi.

Netušil som, kedy si stihol vyzliecť tričko, či ako ma zbavil nohavíc, no bolo mi to jedno. Bozky som mu okamžite horlivo opätoval a jazyk preplietol s tým jeho, na čo rukou v mojom rozkroku začal pravidelne hýbať, donútiac ma k náhlym slastným stonom.

Druhou rukou zablúdil k rovnakému miestu, no tentoraz skĺzol ešte nižšie. Jeho prsty som ucítil medzi nohami na mieste, ktoré prahlo po jeho pozornosti najväčšmi.

„Si tu tak vlhký." Šepol mi do ucha hlbokým hlasom. Okamžite ma zaliala hanba, no napriek tomu ma jeho slová donútili roztriasť sa vzrušením a stehná zovrieť ešte pevnejšie.

Stevnova ruka na mojom úde len zrýchlila. Prstami hravo obkrúžil môj pulzujúci otvor, privádzajúc ma do vytrženia. Nedočkavosťou som nadvihol boky. Nevedel som, od kedy som bol tak vzrušený, no odrazu som si prial, aby sa so mnou Steven prestal hrať a radšej sa zbavil svojich nohavíc.

Na moment som sa stratil v predstavách o tom, čo by nasledovalo ďalej, no z neposlušných myšlienok som bol vytrhnutý v momente, keď sa dvomi prstami začal predierať do môjho vnútra.

Cítil som ako som sa okolo jeho prstov okamžite stiahol a jeho zovretie na mojom prirodzení ešte spevnelo. Než som si stihol uvedomiť, čo sa to deje, začal som sa na posteli skrúcať preč od náhleho tlaku.

„P-počkaj." Zaplakal som a nechty zaryl do jeho ramien. Prstami zašiel ešte hlbšie a ruka okolo môjho penisu sa takmer bolestivo stiahla. Zalapal som po vzduchu a rýchlo zovrel svoje pery.

Z očí mi vytryskli slzy a ja som so zadržiavaným krikom vyvrcholil.

Vystrašene som roztvoril oči a prudko sa na posteli posadil.

Zmätene som sa začal rozhliadať okolo seba v snahe nájsť Stevna. Len čo som si však uvedomil, že vo svojej izbe som bol úplne sám, stuhol som. Hodinky na stene mi dávali na vedomie, že bolo skoro ráno. Pochopil som, že sa jednalo len o sen a prudko sčervenal.

Tvár som si schoval zahanbene do dlaní a potichu zaúpel.

Hlavu som si chcel zložiť na pokrčené kolená. Len čo som však medzi nohami ucítil vlhkosť, spanikáril som a odhrnul zo seba celý paplón. Šokovane som roztvoril ústa pri pohľade na mokrú škvrnu na pyžamku medzi stehnami. Moje líca doslova horeli.

Bosé chodidlá som zložil na chladnú dlážku a rýchlo vstal z postele. Pobral som sa k dverám kúpeľne na opačnej strane izby a vo vnútri zo seba zhodil všetko oblečenie.

DESPERATEWhere stories live. Discover now