Charlie
Vek: 17
Výška: 165cm
Váha: 46kg
V šiestich rokoch bol adoptovaný do bohatej rodiny. O biologických rodičov nič nevie. Ostali mu iba traumatické spomienky, ktoré uňho neskôr vyvolali little space. Našiel záľubu vo svojom štýle obliekania a miluje všetko, čo je farebné a roztomilé.
obľúbené činnosti: nakupovanie, pečenie s mamou, pozorovanie Stevna.
Steven
Vek: 18
Výška: 189cm
Váha: 86kg
Má milujúcu mamu, ktorá sa ho snaží vo všetkom povzbudzovať a zaplniť miesto po otcovi. Nemá súrodencov, no Ryana pozná od škôlky a je preňho ako brat. Po tom čo ich otec opustil podľahol hnevu a začal s cigaretami a alkoholom. Skamarátil sa s Ericom, ktorý ho predstavil Louisovi a Travisovi a zapadol do novej partie. Spoločne si začali vybíjať agresivitu na spolužiakoch. Jeho násilná povaha mu zaistila reputáciu tyrana.
Ryan
Vek: 18
Výška: 179cm
Váha: 75kg
Na začiatku tretieho ročníka na strednej sa pohádal s rodičmi. Odsťahoval sa z domu a žije sám v menšom byte neďaleko školy. Svoj voľný čas sa snaží rozdeliť medzi brigádu, priateľov a svoju priateľku Amy. Do partie sa pridal kvôli Stevnovi. Snaží sa pretrpieť ich vyvádzanie a prial by si vrátiť Stevna do starých koľají bez toho, aby zničil ich dlhoročné priateľstvo.
Eric
Vek: 18
Výška: 183cm
Váha: 79kg
V prvom ročníku sa skamarátil so Stevnom, pretože v ňom videl podobný hnev, aký cítil on. Vyžíva sa v pozornosti spolužiakov a snaží sa dosiahnuť uznania od všetkých. Väčšina nápadov pochádza práve z jeho hlavy, no v očiach ostatných je vodcom Steven. A to mu niekde v hĺbke duše začína liezť pomaly na nervy.
Louis
Vek: 18
Výška: 174cm
Váha: 57kg
Túžbu po pobavení zdieľa s Ericom. Preto nikdy zábavu neodmietne a s Ericovými bláznivými nápadmi vždy súhlasí. Navonok pôsobí otvorene a optimisticky, no pod jeho peknou tvárou sa skrýva škodoradosť.
Travis
Vek: 18
Výška: 186cm
Váha: 82kg
V tichosti sprevádza Erica so Stevnom, no v skutočnosti mu priveľmi nezáleží na tom, čo robia. Občas sa z nudy zapojí. Snaží sa nemiešať do Stevnovho kamarátstva s Ryanom, rovnako ako do tichej vojny, ktorú miestami cíti medzi Ericom a Stevnom. Popravde ho veľmi netrápi, kto stojí na čele. Väčšinu voľného času trávi s Louisom.
-----------------
V prvom rade ďakujem za vaše predstavy a názory z minulej časti. Toto sú tie moje. Myslím si však, že každý si môže postavy prikrášliť podľa seba tak, aby sa mu to dobre čítalo. Dôležitejší je charakter. Len som to túžila spraviť :))
Also celkom mi blbne wattpad. Ako ste na tom vy? A ako sa máte celkovo v týchto dňoch?
YOU ARE READING
DESPERATE
RomancePo tom, čo si Charlie prešiel v detstve peklom, jeho myseľ ostala zaseknutá na hrane medzi štvorročným dieťaťom a sedemnásťročným chlapcom. Napriek tomu, že ho nová rodina prijala s láskou a pochopením, ľudom, ktorí jeho pravé ja pochopiť nedokážu...