Özgür!

3.1K 158 21
                                    

Gözler patlayan tabanca da ve onu tutandaydı.. alya dolmuş gözleriyle onlara bakıyordu.. arkasından toprak bey belirdi..

-alya!
-kızım!

Sadece yağmurun sesi duyuluyordu.. alya da onlar gibi sırılsıklam olmuştu..

-ikiniz de hesabınızı bana vereceksiniz!ikiniz de benim hayatımı mahvettiniz..biriniz babam diğeriniz….

Sözlerini tamamlayamadı alya..sustu.. arsel bey ona doğru bir adım attı.

-alya  bak.. anlatmama izin ver..

Alyanın kollarından tutup ona doğru eğildi.. yavarırcasına bakıyordu gözlerine..

-herşeyi kendi kulaklarımla duydum.. herşeyi kabul ettin!

Kağan onlara bakıyordu sert biçimde..

-alya!

Toprak beyin telefonu çaldı.. hepsi aynı anda ona baktılar..

-hazal!

Dedi toprak bey telefonu açıp..yüz hattı değişti..

-ne diyorsun sen nasıl ne zaman?
Herkes toprak beyden gelecek cevabı bekliyordu sorar bakışlarla.telefonu kapatıp donuk bakışlarla kağana döndü..

-annem! Hastanedeymiş..

Alya endişeyle baktı toprak beye..

-ne olmuş iyi mi durumu nasıl?

Toprak beyin kolundan tuttu..

Kağan hiçbirşey söylemeden hızlı adımlarla ilerledi..alya da arkasından koşturdu..arabaya bindiğinde alya da arkasından bindi..telefonunu kulağına attı kağan arabayı çalıştırırken..

-anne? Hangi hastanedesiniz?

Hazal hanımın sesi geliyordu.. gözyaşı yanaklarına akan alya hızla silip burnunu çekti.. kağan telefonu kapatıp fırlatırcasına bıraktı kenara..gaza kökledi.alya kemerini takıp pencereden dışarı baktı.. hastaneye geldiklerinde hazal hanımı aradılar.. bulduklarında kağan koridorun başından seslendi annesine..

-anne! Babaannem iyi mi nerde?

Hazal hanım o kadar ağlamıştı ki gözleri şişmişti..

-oğuz kağan!

Dedi oğluna sarılıp..kağan annesini sarmalayıp alyaya baktı korkuyla..

-doktorlar onu tedavi ediyorlar.. kimse bir şey söylemiyor!

Dediği sırada kapı açıldı.doktor içerden çıkıp onlara baktı.hazal hanım hızla ona doğru yürüdü..alya da onun gibi doktorun ağzından çıkan cümleyi bekliyordu.

-durumu nasıl?  annem iyi mi?

-şuanlık durumu kontrol altına aldık..yaşından dolayı olmuş olacak kalbi biraz yorulmuş..

Hazal hanım deerin bir nefes aldı..

-doktor!

Toprak beyin sesiyle herkes arkada bir noktaya baktı..

-annem nasıl?

Dedi toprak bey ve arsel bey aynı anda..birlikte gelmişlerdi..

-anneniz iyi merak etmeyin..sadece yorulmaması gerek..onu görebilirsiniz..

Hazal hanım ve alya içeri koştular hemen..toprak bey arsel bey ve kağan doktorla  görüşmek için ilerlediler doktorla birlikte..

-babaanne!
-annecim!

 ~ KAHVERENGİ ~ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin