Özellikle @rhpsodyy adlı kullanıcıyı daha sonra tüm okuyucularımı bilgilendirmek adına yazıyorum.
Öncelikle kitabımın altına yazdığınız yorumlardan dolayı teşekkür ederim.. Ben kitaba başlarken kadın haklarını savunuyorum, Kadınlara yönelik bir kitap yazıyorum diye bir serzeniş de bir açıklama da bulunmadım.. Bir çoğunuzdan güzel bir çoğunuzdan kötü yorumlar alıyorum. Kızabilirsiniz.. Sinirlenebilirsiniz.. Haklısınız.. Yazıyorsam eleştirilere açık olmam gerekir.. Kitabımda belli bir kurgunun olmadığını başından beri söylüyorum. Bölümlerin mooduma, keyfime göre değiştiğini.. Kendi hayatımdan.. Okuyucularımın hayatlarından küçük alıntılar yaparak yazdığımı en başından beri anlatıyorum.
Bir ara kurguyu değiştirmek adına kitabı askıya almıştım. Ancak sizin ısrarınız üzerine aynı şekilde yazmaya devam ediyorum. Evet dediğim gibi kızabilir sinirlenebilir öfkelenebilirsiniz. Ancak adam akıllı yaz bilmem şöyle yap, böyle yap, hakaret içerikli, emir cümleleriyle bana hitap edemezsiniz . Benim yazdığım kitapla yada buna benzer yazılmış kitaplara yaptığınız emir kipli tehditkar sözcüklerle türkiye adaletinde dahi düzen sağlanamamış tecavüz, kadın cinayetleri ziyniyetinin önüne geçemezsiniz.. Biz yazarken yazar olduğumuzu iddaa etmiyoruz. Bunu savunmuyoruz.Ben bir yargıç değilim.kadın haklarını savunan bir dernek başkanı falan da değilim. Polis değilim.. Avukat değilim.Başından beri kitabımın girişi belliydi. Karakterler belliydi. Olaylar belliydi. Ben birşeyi savunup aksi birşey yapmadım yorumlarınızı yapmakta özgürsünüz ancak kelimeleri biraz daha seçerek bunu yapın.. Gençleri meyillendirme konusuna gelecek olursak eğer, kimse kimsenin aklıyla, hareketlendirmesiyle hayatını sürdürmüyor.ben kitapta karakterimi öldürmüşsem okuyucu eline silah alıp birini öldürecek yada kendini öldürecek diye bir düşünce,böyle bir zihniyet kabul edilemez. Dediğim gibi siz ve genç kesim bizim kitaplarımızı okumak zorunda değilsiniz.okuyup okumamak size kalmış..yorumlarınız düşünceleriniz tabiki de benim için önemli. Hepsini bir bir okuyorum. Ancak emir kipli konuşarak kendinizi ön plana çıkaramazsınız. Bu Zihniyetten kurtulmanızı rica ediyorum. Kadın haklarını savunuyorum derken cürretsiz davranışlarınızla tepki toplamamanızı tavsiye ederim. Herkesin savunduğu ortak birşeyi kendiniz ortaya atarak değiştiremiyorsunuz malesef..
Özür diliyorum hepinizden tek tek..
Bölümümüz pazar günü gelecektir❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ KAHVERENGİ ~ +18
Chick-LitYurtta büyümüş olan alyanın polis sandığı nişanlısı tarafından tuzağa düşürülmesiyle başlar bu hikaye. Son derece karanlık olan bir mafya babasının veliahtı olan oğuz kağan ile beklenmedik bir anda yolları kesişir. İkili birbirinden ölümüne nefret e...