KALP!

3K 134 25
                                    

- kurdelalar şöyle gelsin..

- peki efendim..!

-oğuz kağan organizasyondan erdem beyle görüşecektin!

hazal hanım, eda, mete,alparslan, oğuz kağan, toprak bey, 

herkes aryanın organizasyonu ile meşgul olurken alya kucağında kızıyla odasının balkonundan onları izliyordu..hazal hanım torunu için herşeyin en ince ayrıntısını düşünmüştü. alya gülümsedi kızına bakıp.

-biliyor musun? harika bir babaannen var.

arya mırıldandığında içeri geçtiler. kapı çaldı.

-gel!

yardımcı içeri girdi.

-alya hanım. gece için kıyafetiniz geldi..hazal hanım terzi de gönderdi.

-şimdi mi giyineceğim!

dedi alya bıkkınca. ardından kalktı.

-sen aryaya iki dakika bakar mısın?

-elbette efendim! dilerseniz duş aldıralım prensese akşam için hazılayalım!

-ee duşunu ben aldırmak istiyorum. birazdan beraber hallederiz.

-peki efendim

yardımcı aryayı oyalarken alya kıyafetini açtı.açık  mavi bir elbiseydi..harika gögüs dekoltesi vardı ve bunu destekleyen sırt dekoltesi.kalçasına kadar devam eden uzun ve şık duran yırtmacı ile kağanı delirtmeye yeter bir elbiseydi.alya gülümsedi.

-anneee biliyorsun bu işi!

-alya hanım .hazırsanız başlayalım!

başını olumlu anlamda salladı. kabinin arkasına geçip elbiseyi giydi.terziler elbiseyi alyanın üstüne göre ayarlarken hazal hanım içeri girdi.

-ooooo! tahmin ettiğimden de güzel!

dedi alyayı baştan aşağı süzerken. hazal hanım elbisesinden ayakkabısına ayakkabısından takılarına kadar herşeyi hazırlatmıştı.

-bebekle ilgileniyorsun diye elbiseni ben seçtim ama bayıldım..bence harika görünüyorsun!

-teşekkür ederim anne..bende çok sevdim.

-bence de abim delirecek elbisenin güzelliği karşıısında.

edanın sesiyle ona baktılar.

-çok güzel görünüyorsun alya..bayıldım elbisene..anne.. elbise konusunda bu kadar zevkli olduğunu bilmiyordum.hiç şahit olmadım.

alya onlara bakıp gülümsedi.

-benim gelinime herşeyin en güzeli yakışır!

dedi hazal hanım alyanın omuzlarından tutup.

-alya hanım elbiseniz tamam..dilerseniz makyajını za geçelim! nilüfer odayı biraz daha serinletelim..

-önce duş alacağım.hemen dönerim!

dedi alya koştururken.hazal hanım arkasından bakıp gülümsedi.

-hadi bakalım. bizde aryaya bakalım.sonra hazırlıklara devam edelim.bugün herşey çok güzel olsun istiyorum.

-anne sabahın köründen başladık zaten! merak etme 1 saate hepsi biter!

-hadi hadi oyalanma!

  söylendi hazal hanım edayla giderken. 

-oğuz kağan! nerde bu adamlar.kaç saat oldu!

toprak bey gergin bir nefes vardı.

-aradım geliyorlar. ben aryaya bakayımm

 ~ KAHVERENGİ ~ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin