KIVILCIM!

5.8K 187 22
                                    

"-kağan!"

Dedi alya  şaşkınlıkla onu süzerek. Kaşları çatık biçimde içeri girdi kağan. Gözlerindeki derin bakış ürperticiydi. Ne oldu dercesine bakışlarını ona yönlendirip yutkundu alya. Kağan Soğuk bakışlarını gözlerine dikti.

"-kağan neyin var ne oldu? Yoksa bizimkiler-"

" - iyiyim.. Seninle konuşmamız gerekiyor."

"-tamam! Ee şey. -"

"-odaya çıkalım"

Alya Başını  sallamakla yetinip arkasından yürüdü. Odaya geldiklerinde  merakla onu dinlemeye koyuldu.

"-ne oldu? Neyin var senin söyle artık lütfen korkuyorumm!"

Kağan Cevapsız kalmayı tercih edip dolabına  doğru yürüdü. Ses çıkarmadan onu izledi alya. Alyanın Elbiselerine baktı teker teker. Beyaz olan bir tane bulup ona  baktı.  Alya Şaşkınca onu süzdü.

"-giy şunu!"

Alya Kaşlarını  çatarak yatağa attığı elbiseye  baktı.

" - neden giyiyorum ki? Akşam yemeğine falanmı gideceğiz?"

"-makyajını çok fazla abartma.nu elbiselerin içinde düzenleme yapacağız sonra. Hepsi vicdanına kadar açık.. Dar.!.."

Neler olduğunu anlamadan baktı. Kağan çıktığında dediğine uyup elbiseyi giydi. Saçlarını yaptı sonra Makyajını. Topuklularını giyip parfümünü sıktı Ayna da kendini kontrol ederken kağan odaya girdi. Gülümseyerek ona baktı. Kağan beyaz elbise içerisinde son derece harika görünen alyaya baktı hayranlıkla. Gözleri belindeki saçlarına.. Kıpkırmızı dudaklarına kaydı. Parlak duran tenine.. Köprücük kemiklerine ve boynuna son derece yakışmış kar taneli kolyeye. Gülümsedi. Alya da siyah takımı içerisinde son derece yakışıklı görünen psikopatıına baktı. Gülümsedi. Kağan Yavaş adımlarla ona yaklaştı. Alya saçlarını arkaya atıp kağanı izlerken yanağına dokundu. Baş parmağı ile yanağını okşayıp çenesinden tuttu.

" - olmuş muyum? "

Kağan gözlerini alyanın dudaklarından alamayarak cevap verdi.

" - idare eder. Dudakların-"

"-ne olmuş dudaklarıma?!"

Dedi alya  o dudaklarıma bakarken. Gülümsedi kağan. Gözlerine  baktı yaramaz bir tavırla. Aniden dudaklarına  yapıştığında  öylece kalakaldı çirkin. Gülümsedi. Karşılık verdi öpücükleri derinleşirken.  Kağan Belinden tutup kendine çektiğinde ellerini gögsüne koyup itti gülerek.

"-kağan makyajımı bozacaksınn!"

"-çok kırmızıydılar"

Dediğinde sırıttı. Çantasını alıp kağana baktı.

"-nereye gittiğimizi söylemeyecek misin?"

Kağan ani bir dalgınlık geçirip alyanın yüzünü elleri arasına aldı.

"-Dün sana bir adımdan bahsetmiştim ya.. - "

Evet anlamında başını salladı alya.

"-evet.!"

"-işte benden sana bir adım daha. Evlen benimle. Karım olmanı istiyorum"

Alya neye uğradığını anlamayarak kağana baktı. Kağanın avuçları arasındaki elllerine.

"-ksğan ne diyorsun sen! Kimseye haber ver-"

 ~ KAHVERENGİ ~ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin