Sinirden ellerim titrerken yutkunmaya çalıştım. İçeri doğru girdiğinde ona baktım. Kağana döndüm dişlerimi sıkarak.
"-sen anlatmayı istemedin. Bende gerçeği ondan öğrendim."
Yumruklarımı sıktım.
"-sen.. Sen onu dinledin yani öyle mi?"
Dedim sinirle.
"-ne demek istiyorsun?"
Dediğinde eve getirdiği pisliğe baktım.
"-sen konuşsaydın o burda olmazdı"
öfkeyle kağanın gözlerine bakmayı sürdürdüm. Adam baktı ters bakışlarla.
"-sen çekil.. Bir daha karşıma çıkma.. Senin için iyi şeyler olmaz"
İtici bakışlarla gözlerimin içine baktı. Yüzündeki iğrenç gülümsemeyle
Evden çıktığında nefesim daralıyordu."-artık anlat.. Geçmişinde ne oldu?"
Gözlerine baktım içimdeki kırgınlıkla.
"-benim sana anlatacak bir şeyim yok. Zaten dinlemişsin dinleyeceğin kadar değilmi?"
Öfkeyle gözlerime baktı.
"-ewet dinledim. Ondan dinledim çünkü anlatmadın. Senin anlatmanı bekledim geçmişinde ne olduğunu ama sen sustun.. Sadece sustun."
Dedi öfke saçan gözleriyle. Gözlerim dolarken yüzüne baktım.
" - gitmek istiyorum ben. "
Dedim kapıya yürürken.
"-neden kaçıyorsun.? Niye anlatmıyorsun onunla ilişkin olduğunu? "
Söulediği şeyle durdum.ona döndüm kaşlarımı çatarak.
" - ne? "
" - herşeyi biliyorum. Dinledin dedin ya. Evet dinledim. Herşeyi öğrendim. Anlarmaktan kaçtığın geçmişini ben anlatayım sana. Seni 12 yaşında evlat edinmişlerdi. 15 yaşına kadar çok normal bir aile ortamınız vardı. Bir annen bir baban belki. Sonra sen o itle bir ilişkiye başladın. Çocuk yaştaydın. Seni kandırdı değilmi. Mutlu olduğunu sandın onunla. Ama sonra karısı öğrendi. Seni evden kovdu. Onu da boşadı. Sende kaçtın. Şimdi yaptığın gibi hep ondan kaçtın. Çünkü hatanla başa çıkamıyorsun. Savaşamıyorsun"
Gözyaşım aktı onu dinlerken. Dudaklarımı ısırdım.
"-ne saçmalıyor-"
"-sözde babanın anlattığı şeyleri söylüyorum. Anne dediğin kadına onun yüzünden ihanet ettiğini düşünüyorsun. Bu yüzden bana anlatmak istemedin çünkü benimde o kadın gibi sana sırtımı döneceğimi düşündün"
Ellerim sinirden titrerken elimi havaya kaldırdım Susması için.
Bana baktı kaşlarını çatarak.
"-sen.. Ewet beni anlamanı beklemezdim. Çünkü yıllarca kimse anlamadı. Herkes senin gibi düşündü. Kendisini evlatlık edinen Annesine ihanet eden kız.. Kocasını manevi kızıyla basan kadın"
Dedim ağlayarak gülerken. Kaşlarını çattı sorar bakışlarla.
"-ne demek herkes öyle düşündü."
"-sen.. Siz.. Sen dahil herkes.. Beni neden anlayasınızki.. Nasıl anlayabilirsiniz?"
"-ne demek istiyorsan açık konuş"
Dedi tersler bir şekilde. Gözyaşlarımı sildim.
"-ben senin gibi pamuklara sarılmış bir hayat geçirmedim. Anladınmı.. Neye inanmak istiyorsan ona inan.. Tek kelime etmeyeceğim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ KAHVERENGİ ~ +18
ChickLitYurtta büyümüş olan alyanın polis sandığı nişanlısı tarafından tuzağa düşürülmesiyle başlar bu hikaye. Son derece karanlık olan bir mafya babasının veliahtı olan oğuz kağan ile beklenmedik bir anda yolları kesişir. İkili birbirinden ölümüne nefret e...