BUL BENİ, ÜŞÜYORUM!

4.3K 178 13
                                    

"-harika bir düğün oluyor!"

Edaya bakarak gülümsedim.

Hayal  bile edemeyeceğim bir organizyon kurulmuştu evin bahçesinde.. Çiçeklerden örülmüş bir kapı,yüne çiçeklerin ve birbirinden renkli mumlarla süslenmiş bir sahne.. Bembeyaz örtülerle kaplanmış masalar.. Rengarenk çiçek ve güllerle süslenmiş bir havuz..

"-hayallerimin çok çok ötesinde"

Dedim başımı bahçenin diğer tarafına çevirip.. Kağan, toprak bey, metehan ve alparslan birşeyler konuşuyordu bahçede. Alparslan eliyle birşeyler gösteriyordu.. Kağan herzamanki ciddi duruşuyla başını sallıyordu onaylar şekilde. Üzerinde spor bir gömlek ve dar siyah pantolonu vardı.. Elini saçlarından geçirip sakalıyla oyalandı.

"-evet kızlar.. Hadi gelin makyajına başlayalım"

Kuaförün sesiyle  edayla aynı anda arkamızı döndük..

"-siparişler geldii!"

Asiye odaya elinde poşetlerle girdiğinde eda paketleri aldı.. Yemek yememiştik ve son derece açtık. Eda hamburger söylemişti.. Üstümdeki saten sabahlığımı düzenledim.

"-hadi gel alya. Önce yemeğimizi yiyelim"

Kuaför, eda, ben ve makyözüm oturduk. Hamburgerlerimizi yedik.. Ağzımı temizleyip kalktım. Banyoya girip dişlerimi fırçaladım. Makyaja  geçtiğimizde eda her anımı fotoğraflıyordu. Hatta video çekiyordu. Özenle yapılan makyajım ve saçlarım bir yere dursun aklım hala gece gördüğüm kabustaydı.. Kağanla fırsatını bulup konuşma kararı almıştım. Ancak bir türlü bir araya  gelememiştik.
Dalgınlığım kapının çalmasıyla son bulurken aynadan baktım. Yasemin hanım ve hazal hanım içeri girdiklerinde gülümsedim.

"-hazırlıklar ne durumda kızlar?"

Dedi hazal hanım yanıma gelirken.

"-anne kağan nerede?"

Dedim heyecanlı bir ses tonuyla.. Gülerek baktı.

"-muhtemelen seni göremediği için sinir krizi geçiriyor.

gülümsedim.

-onu göremezmiyim?

-tabiki bu mümkün değil..düğünden önce gelini görmemesi gerekiyor.. Adetler gereği. hazırlıklar bitsin..zaten seni görecek..sende onu..

ofladım sıkıntıyla nefes verip.zaten beni gelinlikle görmüştü. son hazırlıklarım yapıldı,saçım makyajım gelinliğim...derin bir nefes alıp verdim..

-gelin hanım?tamam mıyız?

edanın sesiyle ona döndüm.gülerek ona baktım kollarımı yana açıp kendi etrafımda dönerek.

-sence?

memnuniyetle gülümsedi.

-off off offf bu ne güzellikk yarabbiii?

yavuzun sesiyle yarım ağız gülerek arkama baktım.

-yavuzz?!

-babam son hazırlıkları kontrol etmem için gönderdi..herşey olmuş gibi görünüyor..

-evet şey..hazırım..kağan nerde?

-papyonuyla savaş içindeydi..belki de onu öldürmüştür..yada papyon onu..

eda ile aynı anda kıkırdadıklarında gözlerimi açarak güldüm..

-heey çiçeğinn!

 ~ KAHVERENGİ ~ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin