Kağan neslin hanımın onu sarsmasıyla kendine geldi.. aynı sesler beyninde dolaşıp durdu.
-Kızın olacak kağan! Bir kızın olacak!
Gözlerini kırpıştırıp karşısında çığlık atana babaannesine baktı..neslin hanım arsel beye sarılmıştı..
-kızımı görebilir miyim?
-Şuan biraz dinlenmesi gerekiyor.sonra ufaklığı kontrol etmek için onu ultrasona alacağız.
Gülümsedi arsel bey.. neslin hanım heyecanla pencerenin önüne gitti. Alya uyuyordu.. elini cama koydu..
-Allahım sen ne güzelsin.. torunumun bir kızı olacak.. sen onları koru.. benim ömrümden al onlara ver..
Kağan derin bir nefes alıp doktorun arkasından yürüdü..
-doktor!
Kadın dönüp kağana baktı soran bakışlarla..
-gerçekten iyiler değil mi ? alya.. bebek…
Doktor gülümseyerek kağana yaklaştı..
-Merak etmeyin.. ikisi de çok iyiler.ama siz yine de tedbiri elden bırakmayın. Bu dönemlerde stresten özellikle uzak durması gerekiyor.
Kağan başını salladı doktor uzaklaşırken..-oğuz kağan!
Arkasında ki sesle döndü.. sıkıntıyla nefes verdi.. hazal hanım ve toprak beydi gelen.. hazal hanım kağanın kolundan tuttu ona sıkıca sarıldıktan sonra.-Oğlum.. alya iyi değil mi ? ikisi de iyi değil mi bir şey söyle..
Kağan olumlu anlamda başını salladı..
-İyiler..
Dedi toprak beye bakarak.
-KIZIM olacak..
Toprak bey ve hazal hanım birbirine baktılar gülerek. Hazal hanım sıkıca sarıldı kağana..
-Kızın olacak öyle mi? Canım benim..
Toprak beyle göz göze geldi kağan.. ardından toprak bey sıkıca sarıldı kağana.
-Aslanım benim.!
Sevinç sözcükleri arsel beyin sesiyle son buldu. Son derece gergin bir halde toprak beye ve kağana baktı..
-Kızım sizin yüzünüzden burda..sizin oğlunuz yüzünden ama siz gülebiliyorsunuz öyle mi?
Neslin hanım arkasından yetişip arsel beyin kolundan tuttu.
-Arsel tamam!burası yeri değil..
Toprak bey kaşlarını çattı..öfkeli bir nefes verip..
-eğer oğlun yüzünden kızıma ve bebeğine bir şey olsaydı toprak..
-Arsel dedim! Kesin şunu ikinizde…
İki kardeş birbirine ölümcül bakışlar atarken neslin hanım aralarına girdi.. arsel bey sinirle arkasını dönüp odaya doğru adımladı.. telefonu çaldı.. eşi arıyordu.. meşgule atıp ofladı..
Neslin hanım yanına geldiğinde derin bir nefes alıp neslin hanıma sarıldı..
-bunca yıl sonra kızımı bulmuşken.. onu kaybetseydim ne yapardım anne?
-Şşş! Alya iyi.. o çok güçlü bir kız..artık sen onun yanındasın..hiçbirşey olmayacak.. şimdi rahatla ve eşini ara..sabahtan beri arıyor.. telefonuna bakmıyormuşsun..bu gidişle tekrardan türkiyeye dönecek..
Olumlu anlamda başını salladı arsel bey.. evet eşi alyanın annesi öldükten sonra yurtdışına yerleşmişti.koridorda görünen hemşire alyanın odasına girdi..herkesin gözü pencereye çevrildi.. alya hemşireyle konuşuyordu.. az sonra ağlamaya başladı.. hazal hanım neslin hanımın koluna girdi..üzgün görünüyordu..neslin hanım desteklercesine eline dokunup okşadı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ KAHVERENGİ ~ +18
ChickLitYurtta büyümüş olan alyanın polis sandığı nişanlısı tarafından tuzağa düşürülmesiyle başlar bu hikaye. Son derece karanlık olan bir mafya babasının veliahtı olan oğuz kağan ile beklenmedik bir anda yolları kesişir. İkili birbirinden ölümüne nefret e...