Nefesimi dışarı verdim dudaklarımızı ayırdığında. Gözlerine baktım.
"-benim olmanı istiyorum"
Gülümsedim utanarak. Yüzünü ellerim arasına aldım.
"-seninim!"
Fısıldadım dudaklarına. Çenesine, dudağının kenarına öpücük bıraktım küçük küçük. Elini alnıma koyup başparmağı ile okşadı.dudaklarıma yapıştı tekrardan. İstekle öpüyordu ve bu içimde kelebeklerin uçuşmasına neden oluyordu. Geceliğim kalçalarımdan aşağı inerken yutkundum zorla. İç çamaşırlarımla kaldığım için gözlerimi kaçırdım. Kağan vücudumu süzüyordu. Hem öpücük bırakıp Hem tepkimi kontrol ederken yutkunamadığımı hissettim. Belimden kavrayıp beni kemdine çektiğinde kollarımı boynuna doladım. Beni ayağa kaldırmıştı. Belimden sıkıca kavrayıp bedenine bastırdı. Sert öpücükleri dudaklarımı acıtırken inledim boğukça. Hareketlendiğinde geri geri adımlar attık. Beni bir anda kucağına çekti. Boynuna sarıldım tedirgince. Dudaklarımızı ayırdı. Gözlerime derünce baktığında gülümsedim. Başımı boyun girintisine koydum. Merdivenlerden yukarı çıktı. Odaya geldiğimizde beni yatağa bıraktı. Üstüme eğildiği için dudaklarımı ısırdım. Gülümsedi bana bakarak. Dudaklarıma kısa bir öpücük bırakıp aramızı açtı.
"-nereye?"
Dedim kolundan tutup. Bana bakış attığında dudaklarımı ısırdım gülümseyerek. Yavaş hareketlerle bana doğru eğildi. Nefesim kesilirken kağanın nefesini yüzümde hissettim. Yüzümü süzdü.
"-korunmam gerekiyor çirkin"
Yutkundum gözlerimi kaçırarak.tekrar kalkmak için hareketlendiğinde hayır anlamında başımı salladım. Şuan o kadar utanıyordum ki giderse vazgeçebilirdim.
"-lütfen gitme. Şuan gitme!"
Dedim yalvaran gibi çıkan sesimle. Bir süre gözlerime bakıp dudaklarıma uzandı. Sıcak baskı bütün vücuduma elektrik dalgası yayarken ellerimi sırtına koyup kendime çektim. Üstüme uzanıp belimden tuttu. Bacaklarımı araladığında dudaklarımızı ayırdım. Vücudu bedenim üzerinde hakimeyet sürdürürken elimi saçlarına daldırıp çekiştirdim kalçalarımı sıktığında. Boğukça inledim dudaklarının içine. Dudaklarımızı ayırıp köprücük kemiğime ıslak bir öpücük bıraktı. Dudaklarımı ısırdım. Tepkimi ölçercesine gözlerime bakıyordu.çenemden tuttuğunda gözlerine baktım.
"-çok güzelsin! Çok güzelsin alya!"
Fısıldadı tutkusunu belli eden bir sesle. Dudaklarına uzanıp fısıldadım onun gibi.
"-seni istiyorum.. Sadece senin olmak istiyorum"
Dudaklarım dudaklarına çarpmış, arzuma eşlik etmişti. Öyle ki aniden dudaklarıma yapışmış kendini daha çok üstüme sabitlemişti. Hareketimi kısıtlamıştı. Elleri sütyenimin kolpçasına değdiğinde irkildim. Açmayı başardığında onu kendime çekiştirdim. İnatla gögüslerime baktı. Gözlerimi kaçırdım. Sütyenim yere düştüğünde kağana baktım. Çamaşırım bacaklarımdan aşağı süzüldüğünde artık tüm çıplaklığımla karşısındaydım. Derin öpücüklerine hapsolduğumda pantolonunun düğmesini açmama yardım etti. Gözlerini gözlerimden ayırmıyordu. Utanmayı bırakmam gerektiğini biliyordum ama yapamıyordum. İkimizde çıplak kaldığımızda bacak arama yerleşti. Gözlerime baktı sorarcasına. Emin olduğumu belli edercesine boynuna öpücük bıraktım.yüzünü ellerim arasına alıp alnımı alnına bıraktım. Gözlerimi kapadım.
"-aç gözlerini!"
Fısıltısına karşılık gözlerimi açtım. Isırdığım dudaklarıma tutkulu öpücükler bıraktı. Öptüğü her yer alev almış gibi yanarken karnım kasılıyordu. Erkekliği kızlığıma çarptığında titredim.gözlerini gözlerimden ayırmadan bedenini bedenime tamamiyle hapsettiğinde inledim. Dudaklarım dudaklarında olduğu için sesim boğuk çıkmıştı.ellerimi sırtına koyup sarmaladım acıma destek olmasını istermiş gibi. Kasıklarımdaki acıya dayanamazken gözlerimin yandığını hissettim. Alnıma düşen saçlarımı arkaya itip dudaklarımı okşadı parmağıyla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ KAHVERENGİ ~ +18
Genç Kız EdebiyatıYurtta büyümüş olan alyanın polis sandığı nişanlısı tarafından tuzağa düşürülmesiyle başlar bu hikaye. Son derece karanlık olan bir mafya babasının veliahtı olan oğuz kağan ile beklenmedik bir anda yolları kesişir. İkili birbirinden ölümüne nefret e...