Parmak uçlarıma kadar üşümüştüm.. Soğuk göz bebeklerinde ki küçük kıvılcıma baktım tedirginlikle. Dudağı hafifçe kıvrıldığında geri çekildim belli belirsiz. Konuşmayı mı unutmuştum? Yoksa konuşacak birşey mi bulamıyordum? Bir süre gözlerimi süzdü.kaşları çatık bir şekilde sorar bakışlarını üzerimde gezindirdi. Ne yapacağımı bilemez şekilde oğuz kağana arkamı döndüm. Ellerimle oynarken kapının sertçe kapanmasıyla sıçradım. Arkamı döndüm. Gitmişti.. Nasıl davranmalıydım? Karşılık vermediğim için mi sinirlenmişti.? Odadan çıkıp yavaş adımlarla etrafı gezindim. Oğuz kağan yoktu. Belliki gitmişti. Ofladım.. Telefonumu da almıştı zaten.. Koltuğa oturup başımı ellerim arasına aldım. Kapı çaldığında şaşkınca baktım. Koşar adımlarla gidip açtım. Edayı gördüğümde şaşkınca bakıp hızla sarıldım.
"-eda! Eda HOŞGELDİN! Seni gördüğüme o kadar sevindim ki"
Gülerek bana sarıldı..
"-alya çok şükür iyisin! Abim aradı beni. Senin burda olduğunu söyleyince geldim hemen"
İçeri geçtik birlikte. Oturduk.
"-nasıl buldu bim seni"
"-ben.. Şey-"
Başımdan geçen herşeyi anlattım. Tabi az önce olanları anlatmadım. Hepsini gülerek dinledi.
"-ohaa abim seni zorla buraya getirdi yani öylemi!?"
"-ewet! Delirmiş gibiydi.. Kaçmaya çalıştım ama kaçamadım.. Beni buraya kapattı. Gitmeme de izin vermiyor! Malum ceyhunla bir sözleşmeleri var"
"-alyaa. O sözleşme sadece kağıt izerinde anlasana.. Abimin niyeti öyle birşey olsa çoktan bunu yapardı zaten"
"-kafam çok karışık eda.. Kimseye güvenmiyorum artık. İnanmıyorum. İnanamıyorum.. Ne yapacağımı bilmiyorum"
Gülümsedi. Elimden tuttu.
"-hadi o zaman!"
Şaşkınca baktım.
"-nereye?"
"-eve.. Madem seni burda zorla tutuyor.. O halde bizde gideriz"
"-heryere koruma dikmiş.. İzin vermiyorlar. Bir çok kez denedim"
"-sen çantanı al ve gel. Hadi!"
Kendinden emin şekilde kalktığında bende kalktım. Odama gidip çantamı aldım. Bavul toplayacak halim yoktu hiç. Zaten çıkamayacaktık.
Aşağı indiğimde eda telefonu kapatıp bana baktı."-hazır mısın?"
Evet anlamında başımı salladım.
" - hadi bakalım"
Birlikte çıktık evden. Korumaların yanına geldiğimizde önüme geçtiler.
"-yenge abiyi biliyorsun!"
Dediklerinde edaya baktım. Beni kolumdan geriye çekti.
"-ben toprak ve hazal arslanın kızı eda arslan. Şimdi babamı mı arayayım yoksa çekiliyormusunuz?"
Adamlar birbirine baktılar.
"-ewet beyler?!"
Dedi eda sertçe. Adamlar çekildiklerinde gülümsedim. Birlikte arabaya yürüdük.
"-güçlü bir babamın olmasını bu yüzden seviyorum biliyor musun! "
Dedi göz kırparak. Güldüm. Şoför arabayı çalıştırdığında derin bir oh çektim.
Eve geldiğimizde odama çıktım. Edanın dediğine uyup üzerimi değiştirdim. Ayakkabılarımı giyip saçlarımı dalgalandırdım. Makyajımı kontrol ettim. Parfümümü sıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ KAHVERENGİ ~ +18
Literatura FemininaYurtta büyümüş olan alyanın polis sandığı nişanlısı tarafından tuzağa düşürülmesiyle başlar bu hikaye. Son derece karanlık olan bir mafya babasının veliahtı olan oğuz kağan ile beklenmedik bir anda yolları kesişir. İkili birbirinden ölümüne nefret e...