SINIR!

653 21 20
                                    

Murat Aygün...Murat Aygün . Murat Aygün...

Bir süre kulaklarında dolaştı bu isim almilanın.. Gözlerini kırpıştırıp yutkundu..

Murat'ın uzattığı ele baktı tekrar.

-Şimdi ne olacak.?

Gülümsedi murat çarpıkça.

Elini gögsüne götürüp sigarasını çıkardı..  dolgun dudaklarına yerleştirip yaktı..

-şimdi ne olacak? Yukarı çıkıp üzerini değiştireceksin.. yeni odanın ve evinin tadını çıkaracaksın..

Almila şaşkınlıkla baktı..

-Yeni ev mi? Yani hayat öyle mi?

Murat olumlu anlamda başını salladı..

-Ben anlamıyorum.. anlatamıyorum da sanırım..Seni tanımıyorum.. beni tanımıyorsun.. birbirimizin hayatında iki yabancıyız ama sen sen bana yardımcı olacağını söylüyorsun bu sence de çok saçma değil mi?

-tanışalım dedim ama beni geri çevirdin.
Sana beni geri çeviremeyeceğini öğreteceğim..Ama sanırım  Yavaş yavaş birbirimize alışacağız..

Almila olumsuz anlamda başını salladı..

-Yok.. yok bu böyle olmayacak..

-Mesela abinin seni neden dövdüğünden başlayabilirsin değil mi?

Almila sinirle baktı Murat'ın gözlerine.. bir süre sessizlik oldu..

-Aslında herşeyi biliyorsun değil mi? Beni de buraya bunun için getirdin.

Kaşlarını çatıp sorar anlamda baktı murat..

-Bilmem gereken nedir?

Almila donuk bir biçimde baktı..

Murat oturduğu koltuktan kalktı.. Ayakta duran almilaya doğru yürüdü.

-bana kendinden bahset.. seninle alakalı bilmem gereken şeyleri söyle..

Almila sessiz kalıp etrafına bakındı..

Güldü murat alaycı bir şekilde.

-Kaçacak bir yerler arıyorsan kapıda 20 ye yakın koruma var..

-Evet.. konumuza dönelim.. Seninle bir anlaşma yapalım.. bugün bana kendinle alakalı bilmem gerekenleri söyle.. ve konu burda kapanıp gitsin..

-Beni tanıyınca eline ne geçecek.. neyi merak ediyorsun ki bu kadar ?

Murat almilanın etrafında yavaş adımlarla bir tur döndü.arkasında durup  bir süre öylece kaldı.. Almila tedirgin bir nefes alıp yutkundu.. ensesine değen sıcak parmaklarla irkildi..

-Mesela bu izler nasıl oldu?

Arkasını dönüp sinirle bir kaç adım geri attı..

-Uyumak istiyorum..

Demekle yetindi..

Murat bir süre gözlerini süzüp eliyle merdivenleri işaret etti.

-İyi geceler...

Almila öfkeli adımlarla merdivenlerden yukarı çıkarken arkasından onu süzdü..

Koltuğa oturup bardağa koyduğu içkisinden yudum aldı.. bir süre içti.

Yorgunlukla arkasına yaslanıp derin bir nefes çekti.. sigarasını söndürüp merdivenlere adımladı.. odasına geldiğinde yatağına baktı gülümseyerek. Almila koyu renk yatak kılıfları arasında ay parçası gibi uyuyordu.. yavaş adımlarla yatağa yaklaşıp köşesine oturdu.. kirpiklerine düşmüş saçlarına baktı.. yavaş hareketlerle saçlarını çekip güzel gözlerine baktı.. iri , bal rengi bir o kadar da ürkek güzel gözlerine..

 ~ KAHVERENGİ ~ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin