TUTKU!

8.7K 200 12
                                    

Ayna da kendime baktım son kez. Tam bir iş kadını gibi giyinmiştim. Ceketimin yataklarını düzenleyip saçlarımı düzenledim. Makyajımı kontrol edip topuklularımı giydim. Çantamı düzenleyip parfümümü sıktım. Kağan yoktu. Dün gece çok sıcak geçmişti ama tahmin ettiğim şey olmamıştı. Kağan belkide ben çok utandığım için bana dokunmamıştı. Sadece tutkuyla sevişmiştik. Gece olanları düşündüm.öpüşleri.. Dokunuşları.. Hepsi sanki şuan oluyormuş gibi hissettiriyordu. Dudaklarımı ısırdım. Kağanı düşünüp Telefonumu aldım. günaydın mesajı attım. Cevabın anında gelmemesi moralimi bozsa da telefonu çantama atıp aşağı adımladım. Mutfağa gidip bişeyler atıştırdım. Köpüğe mamasını ve suyunu verip evden çıktım. Erhan herzamanki gibi arabanın yanında beni bekliyordu.

"-günaydın yenge"

"-günaydın Erhan! "

Dedim sevecen bir tavırla. Arabaya geçip kemerimi taktım. Derneğe gitmek üzere yola çıktığımızda arkama yaslandım. Telefonumdan gelen mesaj sesiyle hızla çantamı karıştırdım. Bulmayı başardığımda baktım.

' günaydın güzelim. Nerdesin?'

'-derneğe gidiyorum. Sabah seninle uyanmak isterdim ama yine yoktun'

'biraz daha yanında kalsaydım dayanamazdım'

Gülümsedim utançla.

'seni çok özledim'

Yazıp gönderdim.

'kendimi özletmemeye çalışırım'

'öküz'

Sırıttım. Telefonu çantama atıp camdan dışarı baktım. Derin bir nefes çektim. Evet bugünün güzel geçmesini istiyordum.çok heyecanlıydım. Öyle ki boğazım kuruyordu. Derneğe geldiğimizde indim. Eteğimi çekiştirdim.merdivenlerden çıkarken etrafımda ki insanlara gülümsedim. Beni görenler baştan aşağı süzüp samimiyetle gülümsüyordu. Odama geldiğimde ceketimi çıkarıp kruvaze bluzumu düzenledim. Saçlarımı arkama atıp masama oturdum. Kapı çaldığında. Baktım.

"-gel!"

"-günaydın efendim."

"-günaydın!"

"-ben merve alya hanım. Sabah için kahve alırmısınız?!"

"-ımm evet merve çok iyi olur. teşekkür ederim"

Merve çıktığında önüme getirilmiş dosyalara baktım. İnceledim. Yetimhanede büyümüş çocuklar, Hastaneye bırakılmış bebekler, huzurevlerine bırakılmış yaşlı insanlar. Sokak hayvanları. Kapımın tekrar çalmasıyla merveye baktım. Kahvemi önüme bıraktığında gülümsedim.

"-Size yardımcı olmamı ister misiniz? Bundan sonra sizinle birlikte çalışacağız."

"-ımmm evet sanırım yardımına ihtiyacım olacak!"

"-elbette alya hanım. Hafta sonları cumartesi yarım gün pazar full tatil oluyoruz! Bugün 1 e kadar burdasınız. İsterseniz küçük küçük başlayalım"

"-kendine kahve al gel lütfen!"

Dedim gülümseyerek. Şaşkınca baktı. Ne oldu bakışı attığımda gülümsedi

"-bir an  karşımda hazal hanım var sandım. Hazal hanımda çalıştığı insanlara sizin gibi yaklaşırdı"

Gülümsedim.

"-annem yine öyle olacak. Ben sadece ona yardım edeceğim"

Merve çıktığında telefonuma baktım. Hazal anne arıyordu.

 ~ KAHVERENGİ ~ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin