MERYEM!

5.7K 167 13
                                    

Gözlerimi açtım kesik bir nefes alıp. Burnunu boyun girintime sokmuş olan kocama baktım gülümseyerek. Yüzünü göremiyordum ama nefesi boynumda alev etkisi yaratıyordu. Etrafıma bakındım. Gece yarısıydı. Kağanı uyamdırmamaya çalışarak kolları arasından kurtulmaya çalıştım. Beni daha çok sarmaladığında dudaklarımı ısırdım. Sıkışmıştım. Acilen tuvalete gitmem gerekiyordu. Ve kağan biraz daha sıkarsa buraya yapacaktım. Zor bela da olsa kolları arasından çıkıp lavaboya koştum parmak uçlarımda. İhtiyaçlarımı giderip odaya döndüğümde gece lambamı açtım. gülümseyerek yastığıma sarılmış kağana baktım. Parmak uçlarımda yatağa yürüdüm. Yanıbaşına oturup saçlarına elimi daldırdım. Bir süre onu izledim. Onunla yaşadıklarımızı düşündüm. Baştan sona. Bana verdiği güveni.. Hissettirdiği varlığı. Ona engellenemez şekilde kapıldığım büyüyü. Derin bir nefes alıp verdiğinde kaşlarımı çattım. Sanki biri boğazını sıkıyordu da nefes almak için kendini zorluyordu. Kesik kesik hırıltı karışımı sesi gelirken koşar adımlarla mutfağa indim. Bardağa suyu koyup odaya geldim.Kağanın yanına oturup onu sarstım.

"-kağan! Kağan!... Bitanem!"

Gözlerini aralayıp bana baktı. Gülümsedim.

"-sana su getirdim canım"

Oturur pozisyonu alıp elimdeki bardağı aldı. O suyunu içerken onu süzdüm.

"-sen ne zaman uyandın?"

"-biraz önce.. Sen iyisin değil mi? Nefes alamıyor gibiydin?"

"-iyiyim.."

Gülümsedim bana baktığında. Elinde ki bardağı aldım. Komodine bıraktım. Onu süzerken gülümsedi. Beni kendine çekip sarmaladı.

"-iyiyim dedim. Bakma öyle! "

Sıkıca sarmaladım bedenini.

" - sana birşey olmasından çok korkuyorum. "

" - bana da sana da hiçbirşey olmayacak! Kuruntu yapma kendine"

Dedi yüzünü ellerim arasına alıp. Başımı olumlu anlamda salladım. Gögsü arasına sindim. Birlikte uzandık.

"-kağan?!"

"-hım?"

"-ne kadar tehlike altındayız? Yani düşmanlarınız.. Ne kadar tehlikeli?"

"-durduk yere neden böyle birşey soruyorsun alya?"

"-sadece bilmek istiyorum. Etrafımızda ne oluyor neler olabilir? Hayatımız kimin elinde?"

"-herkesin hayatı kendi elinde. Sen benim korumam altındasın. Korkmana gerek yok. Kimse için.. bu kadarını bilmen yeterli. "

Gögsünde parmağımla daireler oluşturdum.
Düşüncelere dalmıştım. O kadın aklımı daha da karıştırmıştı. Kağana baktım.

" - sadece güvende olduğunda emin olmak istedim"

"-ben herzaman tehlike altındayım. Ve ben ölene kadar bu hep böyle olacak. Ben bununla yaşamaya alıştım. Sende benimle yaşamaya başladığına göre bunu kabullendin. Kabullenmelisin yani."

"-peki hiç başka bir hayalin yokmu? Ne bileyim mesela tüm bunlardan uzak çocuklarınla birlikte bir yaşam - "

" - çocuk yok. Olmayacak. Sana daha önce de söyledim. Böyle bir plan istemiyorum. Aslında seninle bu konu hakkında görüşmek istemiştim.zamanını bekliyordum "

Moralim bozulmuştu ama söylediği şeyle ona BAktım.

" - senin için bir doktorla görüştüm. "

 ~ KAHVERENGİ ~ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin