GÜVEN KOKUSU!

7.8K 229 17
                                    

* Sonra biri girer hayatına,
Kokusuyla uyuyup, sesiyle uyanmak için herşeyini verirsin! *

Gözlerim kahve gözlerinde kaybolurken elini tuttum.

"-birlikte vakit geçirelimmi? Mesela bugün senin sevdiğin şeyleri yapalım! Olur mu?"

Gülerek bana baktı.

"-pek birşey sevdiğim söylenemez çirkin"

Dediğinde onun gibi gülümsedim.

"-bana neden hep çirkin diyorsun?"

Dediğimde güldü alaycı bir tavırla. İçten gülmesine karşılık kıkırdadım.

"-çünkü sürekli ayna karşındasın.. Sürekli makyaj tazeliyorsun"

İtirazcı bir bakış sergiledim.

"-ne alakası var.. Hiçte ayna karşısında değilim"

Gülerek baktı.

"-sana çirkin diyorum. Çünkü eğer güzel olduğunu söylersem sende güzel dediğim herşey gibi bozulursun.."

Şaşnkınlığımı gizleyemeyerek baktım yüzüne.

"-ee ne yapıyoruz beni nereye götüreceksin"

"-benden öyle entel hareketler bekleme. Restoranmış falan. Romantik yemekmiş.."

O söylenirken gülerek onu süzdüm.

"-merak etme beklemem zaten senden öyle şeyler. Hem bende öyle kalabalık yerlere gitmek istemiyorum. Immm böyle bir sahil kenarı olabilir. Çok güzel bir yer biliyorum"

Dedim içten bir tavırla.

"-kış mevsiminde sahil?"

Dedi şaşkınca. Güldüm.

"-ewet.! Hem hava bugün çok güzel.. Ayrıca denize bakarak sohbet etmek insana huzur veriyor. Hem birbirimizi daha iyi tanırız"

Ben ona gülerek bişiler anlatırken o sadece dinliyordu.

"-tamam. Sen giyin. Ben aşağıdayım"

Gülümsedim.

"-10 dakikaya geliyorum"

"-10 dakika? Tam tamına yarım saat sonra geleceksin."

Dedi iddiacı bir sesle. Kıkırdadım.

"-tam tamına 10 dakika. Ben kazanırsam mocha'lar senden"

Dedim gülerek. Güldü. O giderken hızlı hareketlerle dolabıma yürüdüm. Sportif bir şekilde giyindim. Gezerken topuklu falan giyinmekten nefret ederdim. Tam tamına bir eziyet olurdu çünkü benim için. Makyajıma baktım. Fazla abartmaya gerek yoktu. Sonuçta sportif giyinmiştim. Spor ayakkabılarımı giyip şişme montumu üstüme grçirdim. Saçlarımı düzenleyip mini sırt çantamı aldım. Telefonumu çantama atıp saate baktım. Koşar adımlarla aşağı indim.

"-10 dakika dedim ama 11 dakika oldu"

Dedim kağanın yanına geldiğimde.üstüne baktım. Siyah spor bir ceket giymişti. Siyah dar paça(fazla dar değildi) Gülerek ona ve Arabasına baktım.

"-neden motorcular gibi giyindin? Araba-"

"-çünkü bugün araba yok"

Dedi arkasını dönerek. Şaşkınca bakıp yanına geçtim. Gözlerim siyah chopper a bakarken ağzım açık bir şekilde kağana döndüm.

"-şaka yapıyorsun heralde. Bu motor- aman allahımm.. Bu harikaaa!"

Dedim motoru incelerken.

 ~ KAHVERENGİ ~ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin