DİĞER TARAFIM!

4.4K 166 7
                                    

Gözlerimi açtım zorla.. Evet gece boyunca heyecandan uyuyamamıştım. Yanıbaşımda uyuyan kağana bakıp gülümsedim. Kolları beni sıkıca sarmalamıştı.. Sakallarına elimi daldırıp okşadım bir süre. Kaşlarını baş parmağımı sürtüp düzenledim. Yüzü o kadar güzeldi ki.. Keskin yapısı her bakışımda kendine daha çok aşık ediyordu. Kirpiklerini kırpıştırdığında elimi çekip dudaklarımı ısırdım. Tek gözünü açıp bana baktı.. Dudağının kenarı kıvrıldığında gülümsedim parmağımın ucunu ısırıp. Dudağımda ki parmağımı çekip elini yanağıma koydu.

"-beni izlemeyi ne zaman bırakacaksın?"

Kıkırdadım.. Aynı şekilde elimi yanağına koyup okşadım.

"-sanırım hiçbir zaman!"

"-hımm!"

"-hı hımmm!"

Dudaklarıma küçük öpücükler bıraktığında omuzlarından tuttum. Üstüme uzanmasına izin verdim. Dudakları çenemden boynuma.. Boynumdan köprücük kemiğime yol izlerken elimi sırtına koyup kendime çektim.

"-annemler gelecek! "

Dedim dudaklarından kurtulmayı başarıp. Boynuma ısırık bıraktığında dudaklarımdan bir inilti döküldü.

"-bu sal beni demek mi?"

"-hımmm mecburenn! Hazırlanmam gerekiyor. Çok işimiz var. Hem önce kahvaltı Yapmalıyız"

"-annemler gelene kadar vaktimiz var"

"-kağannnn"

Tüm itirazlarım geceliğimin yeri boylamasıyla son bulurken pes edip kendimi kağana bıraktım. Kasıklarım acıdan kıvranırken kağan boynumu sömürüyordu. Gelgitleri durduğunda dudaklarımı ısırdım. Dudaklarıma 2 kez tutkulu ve uzun öpücük bırakıp kalktı. Çarşafı üstüme çektim hızla o banyoya giderken. Etrafa bakındım. Yastıklarımız yerdeydi. Çarşafımız kırış kırış olmuştu. Geceliğim.. İç çamaşırlarım herşey o kadar dağılmıştı ki.. Resmen savaş alanına dönmüştü. Çarşafı bedenime sarıp kalktım. Kağan duşa girmişti. Bu su sesinden belliydi. Tekrar birlikte olma isteği korkusuyla diğer banyoya gittim. Hızlı ve rahatlatıcı bir duş alıp havluyu bedenime sardım. Odaya girdiğimde kağan çoktan üstünü giyinmişti. Dolabıma gidip eşyalarımı aldım.

"-aşağıdayım ben!"

"-hemen geliyorum"

Hızla üstümü giyinip saçlarımı taradım örüp hafif bir makyaj yaptım. Aynada kendime bakıp yatağın kılıflarını değiştirdim. Etrafı toparlayıp  aşağı indim. Mutfağa girdiğimde kağan kahve içiyordu. Hızla elinde ki fincanı alıp kahveyi döktüm.

"-bu kadar çok kahve içme. Zararlı. Şekersiz ve sade içiyorsun zaten. Ben şimdi kahvaltı hazırlayacağım. Sana meyve suyu hazırlayacağım tamammı?"

Bir yandan onunla konuşup diğer yandan kahvaltı için malzemeleri çıkardım. Kağanın arkamdan sarılıp boynuma bıraktığı öpücükle popomla itip kıkırdadım.

"-kağannn. Biraz önce duş aldıkk! "
Dedim itiraz ederek. İtirazıma karşılık sakalını yanaklarıma sürttü. Güldüm onun gibi. Kestiğim kaşar dilimini ağzına tıktım. Kaşlarını çatıp baktı.

"-ne bu acele?"

" - sanırım 2 gün sonra düğünümüz olacağının ben farkındayım ha? Bir çok hazırlık var"

"-tamam! Farkındayım. Annemler ilgileniyor işte.."

"-annemler evlenmiyor ama biz evleniyoruz"

 ~ KAHVERENGİ ~ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin