Alya kağandan kurtulmak için ,kağan alyayı tutmak için debelenirken bir telefon sesi ikisini de durdurdu. Israrla çalıyordu.Kağan bir küfür savurup kalktı.. masanın üstünde ki telefonunu aldı.alya hızla kalkıp üstünü düzenledi. Kağan gözlerini alyanın üstünde gezindirdi.gözünde ki hırs, içinde ki alya arzusu onu kör etmişti.. Öyle ki alyanın karnını bile gözü görmemişti.
-Alo?
Alya fırsatı değerlendirip odasına çıktı.. kapısını kilitleyip kendini banyoya attı..ruju yüzünün heryerine dağılmıştı.. rimeli, göz kalemi gözlerini simsiyah çevrelemiş elmacık kemiklerine doğru yol izlemişti.üstünü çıkarıp sıcak suyun altına girdi. Kalbi deli gibi atıyordu.kısa bir duşun ardından havluyu bedenine sardı..odaya girip dolabını açtı.Uzun siyah tişörtünü giydi.. iç çamaşırını giyerken zorlansa da aldırmadı.. tişörtünü yukarı çekip karnına dokundu.. artık tamamen belirginleşmişti.. kapıda duyduğu kilit sesiyle irkildi.. kapı açıldı ve kağan içeri girdi.. alya elleri karnında şaşkınca ona bakıyordu.kağan baştan aşağı onu süzüp gülümsedi burukça.. alya aniden kaşlarını çatıp karnına baktı.. kağan bir tersliik olduğunu anlayıp kaşlarını çattı alyanın karnına bakarken.. alya aniden acıyla inledi.
-ah!
Kağan hızlı adımlarla alyaya doğru yürüdü. Alyanın kolundan tuttu.. alya yatağın üzzerine oturdu gözlerini açarak.karnını kollarıyla sarmıştı..
-alya ne oldu? Neyin var ?
Alya cevap veremedi.. kağan elini alyanın dizlerine koymuştu. Alya aniden gülmeye başladı.. kağan anlamayarak onun gözlerine baktı.. alyanın önünde diz çökmüştü.
-alya?!
Dedi tedirgin bir ses tonuyla.
-neyin var? Ne oldu söyle bana! Neden gülüyorsun!
-tekme atıyor! Hareket ettiğini hissedebiliyorum!
Dedi alya bir süre sonra.. Yüzün de tarif edilemez bir mutluluk vardı..Kağan bir süre duyduklarını anlamaya çalıştı.. ardından alyanın karnına baktı..alya gülerek karnını okşadı..kağanla göz göze geldiklerinde kısa bir süre birbirine baktılar.. kağan başını alyanın dizlerine yatırdı.derin bir oh dercesine nefes verdi.alya şaşkınca kağanın bacaklarındaki başına baktı.. gözlerinde ki korku tarif edilemezdi.alya uzun bir süre sonra bunu görebilmişti.göz göze geldiklerinde kağan sorarcasına alyaya baktı..
-ona- dokunabilir miyim?
Alya uğradığı şaşkınlıkla bir süre donup kaldı..ardından kendine gelip gözlerini yere çevirdi.kağan tedirgin bir hareketle elini alyanın karnına koydu.alya taş kesilmiş gibiydi.bebeği sanki bu anı beklermiş gibi hiç durmadan hareket ediyordu..Alya kağanın yüzünü süzdü.. dudakları uğradığı şaşkınlığın etkisiyle aralanmıştı.gözlerinde tarif edilemeyecek bir duygu vardı.dikkatle alyanın karnına bakıyordu.. sanki elleri arasında her an kırılacak bir şey varmış gibi tedirgindi.. kağan gülerek alyanın gözlerine baktı.. gözlerinden iki damla yaş ardı ardına yanaklarına süzüldü.
-be-ben.... alya!
Dedi ne diyeceğini bilemez bir halde. Alya gülümsedi burukça.. kağan bir anda kalkıp bakındı.. alya tedirgince ona bakarken uzanıp dudaklarını alyanın alnına bastırdı.alya gözlerini kapadı.. vücudu kitlenmiş, aklı, kalbi karmakarışık olmuştu.kağanda onun gibi gözlerini kapamıştı..-özür dilerim! Özür dilerim ben çok özür dilerim alya! Dedi acı çeken bir ses tonuyla.. pişmanlığı yüzü gibi sesine de yansımıştı.. kalbinin üstüne ağır bir yük binmişti ve bu yüke dayanamıyordu..canını yakıyordu.. alya da onun gibi gözyaşlarını serbest bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ KAHVERENGİ ~ +18
ChickLitYurtta büyümüş olan alyanın polis sandığı nişanlısı tarafından tuzağa düşürülmesiyle başlar bu hikaye. Son derece karanlık olan bir mafya babasının veliahtı olan oğuz kağan ile beklenmedik bir anda yolları kesişir. İkili birbirinden ölümüne nefret e...