SON ÇIKIŞ!

4.1K 156 9
                                    

Gözlerimi açtığımda bakındım etrafıma. Telefonum kapanmıştı. Elime alıp baktım.. Çok güzel.. Şarjım bitmişti.. Kalkıp banyoya girdim. Elimi yüzümü yıkadım. Yasemin hanımı gördüğümde gülümsedim.

"-günaydın kızım!"

"-günaydın"

Gelen seslerle bakındım kaşlarımı çatıp. Pencereye yürüdüm.

"-neler oluyor?"

"-kına gecesi için hazırlıklar.. Hazal hanım kına elbiseni göndermiş."

Gülümsedim.. Ne ihtişamlı kadındı.. İhtişamlı.. Düşünceli. Planlı..
Kapı çaldığında yasemin hanım ayaklandı.. Kırmızı kutuyla erhan içeri girdi. Ardından eda ve hazal hanım içeri girdi. Gülerek baktım.

" - ee gelin hanımm.. Daha yeni mi uyandınız? Ben sizden heyecanlıyım.. Hadi hadi hadi"

Kutuyu elime tutuşturdular. Edayla birlikte odaya girdik. Kına elbisemi çıkarıp baktım.. Ağzım yarı açık biçimde gülümsedim.. Eda tepkimi ölçercesine yüzümü süzüyordu gülerek.

"- hadi seni giydirelim.. Birazdan terzi burda olur. Üstüne göre ayarlar. Daha çok zamanımız var.. Kına için bizim evin bahçesi ayarlanıyor. Babam ilgileniyor"

Bir yandan giyinip bir yandan edayla konuşuyordum.. Fermuarımı çekti eda..

"-hımm.. Hafif bol.. Şunu da kafana tak bakayım"

Tacı alıp kafama geçirdim. Ayna da kendime baktım. Gülümsedim..

"-alyaaaa! Abim gerçekten çok şanslıı"

Kıkırdadım edayla birlikte.

"-gel hadi annemler de baksın"

Elbisenin aşağısından tutup yukarı çektim. Odadan çıktığımızda hazal hanımla göz göze geldik.. Yasemin hanım gözleri dolmuş biçimde gülerek beni süzdü baştan aşağı. Gülümsedim onlara bakarak.

"-çok güzel! Ne giyse yakışıyor benim kızıma.. Maşallah! Maşallah"

"-hafif bolluk var.. Ama terziler halleder değil mi anne?"

Dedi eda bana bakarak.

"-elbette.. Dön bakalım şöyle gelin hanım!"

Dedi hazal hanım gülerek. Kendi etrafımda döndüm yavaş adımlarla. Gülümsedim. Hayranlıkla beni süzdü.

"-abinleri ara bakayım ne durumdalarmış

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"-abinleri ara bakayım ne durumdalarmış. Babanı da ara hazırlıklarla bir problem varmıymış?"

"-tamam"

Eda aramızdan ayrıldığında yasemin hanım yanımıza geldi.. Elbisemin kollarını düzenledi. Gözyaşlarını sildi.

"-o kadar güzelsin ki.. Maşallah sana"

 ~ KAHVERENGİ ~ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin