Jungkook nehezebben bírta a magántanulósdit, mint várta. Nem szimpatizált új tanáraival, mindegyiket unalmasnak és nagyképűnek találta. De legjobban az akasztotta ki, hogy nem találkozhatott Jiminnel és a barátaival, sőt, még a Jeon villa falait sem hagyhatta el. Miután véget értek a rendkívül izgalmas órái, nem tudott magával mit kezdeni. Tanulni semmi pénzért nem tanult volna, nővérével pedig nem ápoltak olyan szoros kapcsolatot, hogy közös programokat szervezzenek. Xion ugyan ott volt neki, de nem akart a nap huszonnégy órájában rajta lógni. Így hát jóformán el sem hagyta a szobáját, csak szükség esetén. A napjai monotonokká váltak, meg sem tudta különböztetni a hétfőt a szombattól.
- Gyere le a nappaliba, apád beszélni szeretne veled – dugta be Xion a fejét Jungkook szobájába, miután engedélyt kapott rá.
- Baj van? – pattant ki azonnal az ágyból a fekete hajú, de a sofőrje nem válaszolt neki, csak lesietett a földszintre.
Jungkook azonnal befeszítette az izmait, amikor megpillantotta az apját, aki az egyik vajszínű kanapé közepén ülve várta őt. Úgy érezte, mintha nem is az ősével készülne most beszélni, hanem egy bíróval vagy minimum egy rendőrtiszttel. Nyelt egy hatalmasat, majd leült az egyik fotelbe, ami srégen helyezkedett el a bőrkanapéval.
- Igen? – szólalt meg Jungkook, miután megunta, hogy az apja csak fürkészi az arcát, de nem kezdeményez beszélgetést.
- Xion, ne ácsorogj már ott, gyere, nyugodtan ülj le mellém! – paskolta meg balja mellett a kanapét, ahova az említett hamarosan helyet is foglalt. – Nos, szeretnék neked néhány dolgot elmondani. Előre leszögezem, hogy először hallgass végig, aztán beszélj majd csak.
- Rendben – bólintott Jungkook.
Elkapta a hányinger és szédülni kezdett, ugyanis megérezte, hogy valami komoly dologról van szó. Amikor általában kettesben beszélgetnek, még Xion sem lehet ott, apja most viszont odahívta közéjük. Ebből arra lehetett csak következtetni, hogy ez a beszélgetés nem megszokott lesz.
- Még hónap elején beszéltem Jiminnel – kezdett bele mondandójába Jaeho.
Jungkook ökölbe szorította a kezeit, csupán már attól, hogy meghallotta barátja nevét. Amikor a hónap elején rákérdezett apjánál arra, hogy beszélt-e az elsőévessel, nemet mondott. Ezek szerint, akkor hazudott neki, azóta pedig már ki tudja, miben sántikál.
- Végül nem tanácsoltam el, hanem beszélgettem vele. Normálisan és higgadtan, mielőtt olyat feltételeznél rólam, amit el sem követtem. Csak meg akartam hallgatni az ő nézőpontját, mert Xion ezt tanácsolta. Adtam neki egy esélyt, de olyan sok mindenen nem sikerült változtatnia, hiába próbált. – mondta Jaeho szemrebbenés nélkül. – Arra jutottam, hogy felteszek neked egy nagyon egyszerű kérdést. A válaszodból pedig egyértelmű lesz, hogy mit kell tennem.
Jungkookban jelenleg rengeteg érzés kavargott. Félt, izgult, kíváncsi volt, örült és egyben szomorú is volt. Ha nem ült volna, akkor végtagjai már biztosan feladták volna a szolgálatot és a szőnyegre esett volna. Most viszont csak mozdulatlanul ücsörgött és fülelt. Vajon mit fog tőle kérdezni? Egyértelmű lesz a válasz, vagy sokat kell majd rajta gondolkodnia?
- A család vagy a szerelem fontosabb neked? – tette fel végül azt a bizonyos kérdést Jaeho, amire a legőszintébb választ várta.
A gimnazista először meglepődött, mert egyáltalán nem ilyesfajta kérdést várt. Utána eltűnődött, bár legbelül egyértelmű volt számára a válasz. Család... Mit is fejez ki pontosan ez a hatalmas jelentéssel bíró szó? Normális esetben a szeretetet, a törődést, az otthont és csupa pozitív dolgokat, de Jungkooknál ez teljesen máshogy van. Neki nem ilyen vidám és meghatározó dolgok jutnak eszébe az apjáról és a nővéréről. Amikor az anyja még a családjuk része volt, akkor más jelentéssel bírt a család szó. De miután hárman maradtak, minden megváltozott. Jungkook nem áll közel a nővéréhez és nem ápol szoros kapcsolatot az édesapjával sem. Az igazat megvallva, Xiont közelebb érzi magához, mint az állítólagos hozzátartozóit. Emiatt pedig egyértelmű, hogy jelen esetben a szerelmet akarja választani, bár Jimin nem csak ezt a pozíciót töltötte be az életében. Feltettek neki egy roppant egyszerű kérdést, ő még sem mer őszinte választ adni. Ha nem a családot választja, akkor Jaeho biztosan dühös lesz, kikel magából és az sem kizárt, hogy kezet emel rá. Most mégis mi tévő legyen? Hazudjon? Csak ez sem tűnik sokkal jobb megoldásnak.
YOU ARE READING
love me back ~ jikook | ✔
FanfictionJiminnek alapjáraton nehéz volt Jungkook közelébe férkőzni, viszont arra egyáltalán nem számított, hogy maga mellett tartania még nagyobb erőfeszítéseket igényel majd. A tizenegyedikes fiú eleinte a kukába hajította Jimin leveit, anélkül, hogy elolv...