05.

1.6K 193 25
                                    

Eltelt egy hét, Jimin viszont szándékosan nem kereste Jungkookot, sőt még csak leveleket sem írt neki. Úgy érezte kell neki egy kis idő, hogy kipihenje kiszemeltje folytonos visszautasításait. Így legalább volt ideje átgondolni, biztosan ennyire szánalmasan meg akarja-e szerezni magának Jungkookot a továbbiakban is. Véleménye változatlan maradt; igen, még mindig el akarta érni, hogy a tizenegyedikes viszont szeresse őt. Jimin tényleg azon volt, hogy ne gondoljon a hétfői visszautasítás után Jungkookra, de egyszerűen nem ment neki. Csak is arra volt képes gondolni, hogy elolvasta a levelét, szóval még sem annyira bunkó és elutasító, mint azt mutatni próbálja. Valahogyan el lehet érni, hogy meglágyuljon a szíve, már csak arra kell rájönnie, hogy mégis hogyan. Azt akarta elérni, hogy ne kényszerből, hanem önszántából olvassa el a leveleit, ez miatt pedig még eltökéltebb lett, mint volt.

Arinéknak viszont nem mesélt semmit a hétfői napról. Azzal tisztában voltak, hogy Jimint elutasították, de nem mesélte el nekik részletesen a történéseket. Azzal viszont Jimin barátai is tisztában voltak, hogy a rózsaszín hajú nem fogja feladni, mert egyáltalán nem ilyen fából faragták. Igaz, nem értettek egyet teljes mértékben a cselekedeteivel, de mivel nagyon jó barátok, ezért természetesen támogatták és elfogadták a döntését. Ott lesznek mellette, biztatják, és ők is azon lesznek, hogy meglágyítsák Jungkook szívét. Ilyenek az igaz barátok, nemde?

Jiminnek szombatra nem volt különösebb programra, rendet akart tenni a szobájában, mert egy hete minden ott hever, ahova hanyagul ledobta azokat. Jungkook annyira elvette az eszét, hogy észre sem vette, szobája olyan, mintha tornádó sújtott terület lenne. Yesungéknak viszont más tervei voltak a rózsaszín hajúval. Egy közös iszogatást terveztek Arin keresztapjának bárjában, ahol mindent féláron kapnak, és annak ellenére, hogy még mindegyikük kiskorú, kiadja nekik az alkoholt. Jimin először hevesen tiltakozott, mert sosem szeretett iszogatni menni a barátaival, mert általában ő maradt mindig józan, és neki kellett vigyáznia a többiekre, nehogy valami hülyeséget csinálnia. Plusz nem akart pénzt kérni az apjától, mert már azt is kapzsiságnak tartotta, hogy minden nap apja fizeti neki a reggelit és az ebédet is. Szégyellte, hogy neki nincs munkahelye, így jóformán csak élősködik a beteges édesapján.

De aztán Arinék bevetették a legtökéletesebb fegyvert; zsarolni kezdték Jimint, aminek sosem tud sokáig ellenállni. Azt hozták fel, hogy ők mindig ott vannak Jimin mellett, ő viszont még erre sem képes értük. Ennek ki tudna ellenállni, most úgy őszintén? Jimin azt hozta fel védekezésképpen, hogy nincsen semmi pénze, viszont a többieket ez kicsit sem hatotta meg, mert azonnal rávágták, hogy majd akkor ők fizetik Jimin piáit, ez miatt igazán nem kell aggódnia. Még a végén ingyen becsiccsenthet...

- Tulajdonképpen, mire is iszunk most? – kérdezte Jimin, amikor már a második kör italukra vártak Arin keresztapjának bárjában. Jimin eddig csak egy üveg sört ivott, mert nagyjából ez az egyetlen alkohol, amit meg bír inni. Nos, igen, belőle sem lesz egy nagy alkoholista.

- Nem tudom, régen ittunk már közösen – vonta meg vállait Yesung. – Azt sem tudom, hogy mikor voltunk utoljára így négyen bárhol is.

- Ez igaz – értett egyet Arin.

- Na, csináljunk egy képet, hogy megörökítsük Jimin ittlétét – villantotta ki fogait Alice, és már fel is oldotta a telefonja kijelzőjét, majd bele lépett a kamerába.

- Most úgy csináltok, mintha soha nem lógnék veletek – forgatta meg szemeit Jimin.

- Na, gyere ide, morci – húzta oda magához Arin a rózsaszín hajút, miközben teljesen rácsimpaszkodott. – Sokszor lekoptatsz minket.

- Mostanában tökre nem – védte be magát Jimin, mert úgy nézett ki, hogy ezek hárman összefogtak ellene.

- Mostanában – sóhajtott fel Alice. – Na, mindenki egy nagy mosolyt – mondta, majd mindenki elővette a legelőnyösebb pózát, hogy legalább egy előnyös kép készüljön rólunk. – Oké, még egyet – mondta a cserediák, mire mind a négyen más-más pózt vettek fel, természetesen idióta fejet vágva, mert ez jobban ment nekik, mint az erőltetett mosolyos póz.

love me back ~ jikook | ✔Onde histórias criam vida. Descubra agora