- Szia – mosolyodott el Jungkook, miután a rózsaszín hajú ajtót nyitott neki.
Jimin viszont ahelyett, hogy üdvözölte volna az idősebbet, fogta magát és letámadta. Azonnal megölelte és olyan közel bújt hozzá, amennyire csak tudott. Amint megérezte Jungkook illatát, minden félelme elszállt és sikerült szépen lassan megnyugodnia. Aggódott a fekete hajú miatt, amiért elszökött otthonról. Tartott attól, hogy valaki mégis észrevette, aztán még a házukig sem jut el. De most, mikor Jungkook már itt állt a bejárati ajtójukban, kezdett lenyugodni és elfogadni, hogy az idősebbnek tényleg sikerült lelépnie otthonról.
Jungkook azonnal reagált Jimin szoros ölelésére, sőt még meg is csókolta a rózsaszín hajút üdvözlésképpen. A fiatalabb ezután mosolyogva elhajolt szerelmétől és beengedte a lakásba. Mivel az előző percekben nyitva maradt az ajtó, így rendesen kihűlt a nappali, ezért Jimin gyorsan a sarokban lévő kályhához sietett és rakott a tűzre, nehogy kialudjon.
- Apa elszaladt boltba, de tudja, hogy itt vagy – mondta a rózsaszín hajú, majd a konyhába sietett, hogy gyorsan kezet mosson. – Éhes vagy?
- Nem – rázta meg a fejét Jungkook. – Viszont egy pohár vizet azt elfogadnék.
Jimin bólintott és már töltött is egy pohár vizet a fekete hajúnak. Ezután mindketten leültek az ebédlőasztalhoz és beszélgetni kezdtek, amíg Jimin apját várták.
- Elmondod, hogy mi történt pontosan? – kérdezte Jimin, mert Jungkook a telefonban csak gyorsan elhadarta rövidített verzióban az apjával való konfliktust.
- Először is megkérdezte, hogy hol töltöttem a szilveszter estét. Mondtam, hogy Dongjunál, ahogy meg volt beszélve. Utána kérdezte, hogy kik voltak ott, mire felsoroltam Dongju, Beom és Jinyoung nevét. Aztán jöttél szóba te, de persze én letagadtam, mintha nem tudnám, hogy miről beszél. Utána dobott le egy sárga borítékot az asztalomra, majd magamra hagyott. Képek voltak rólad, amint megérkezel Dongju lakásához, aztán voltak olyan fotók is, amin ketten voltunk. Ekkor tudtam, hogy végem van, ezért apa után rohantam és magyarázkodni kezdtem. Már nem is tudom pontosan, hogy miket mondtam, mert csak úgy jöttek belőlem a szavak. A lényege az volt, hogy veled ne csináljon semmit, mert az egész az én hibám. Tudom, rengetegszer megbeszéltük már, hogy ne vállaljak mindent magamra, de most muszáj volt. Így is rosszul érzem magam, pedig megpróbáltalak megvédeni. Utána meg mondta, hogy hétfőn ebédszünetben szeretne veled beszélni az irodájában. Majd végezetül a fejemhez vágta a szokásos bántó szavait, elhordott mindennek és a nővéremet fényezte. Ez történt. – vonta meg a vállait Jungkook sóhajtva.
- Sajnálom – hajtotta le a fejét Jimin. – Nem gondoltam volna, hogy az apád figyeltetni fogja Dongju házát.
- Az az igazság, hogy én sem – válaszolta a fekete hajú. – De most már nem tudunk mit tenni. Valószínűleg mindketten megszívjuk, ha rájön, hogy eljöttem otthonról.
- Már most mondom, hogy nem fogom megengedni neked azt, hogy mindent magadra vállalj. Én is pontosan olyan „bűnös" vagyok ebben az egészben, mint te. Szóval most megkérlek arra, hogy ne szólj majd bele az apáddal folytatott beszélgetésembe. Tudom, még csak tizenhat vagyok, de úgy érzem, hogy tudnék vele normálisan beszélni. És szeretnék is, mert hátha akkor megpróbálja megérteni a helyzetünket. Jó? – pillantott Jungkookra boci szemekkel.
A fekete hajú először nem reagált semmit, hanem mérlegelni kezdte a helyzetet. Elkerülhetetlen az, hogy Jimin beszéljen Jaehoval. Mégis féltette a fiatalabbat, mert az apja nagyon kegyetlen is tud lenni, ha akar. A Park családot utálja, Jungkook pedig a folyamatosan lázadásaival még jobban felidegesítette, így valamikor most már robbanni fog az a bizonyos bomba. Eddig viszonylag higgadtan kezelte fiának szerelmi ügyét, de kezdett betelni nála a pohár. Bármelyik pillanatban megismerkedhetnek Jeon Jaeho kegyetlen énjével, ami egyszer már lesújtott a Park családra, amikor Jimin és Jungkook fiatalok voltak.
YOU ARE READING
love me back ~ jikook | ✔
FanfictionJiminnek alapjáraton nehéz volt Jungkook közelébe férkőzni, viszont arra egyáltalán nem számított, hogy maga mellett tartania még nagyobb erőfeszítéseket igényel majd. A tizenegyedikes fiú eleinte a kukába hajította Jimin leveit, anélkül, hogy elolv...