27.

1K 147 12
                                    

Alice és Arin gondoskodott arról, hogy Jimin tökéletes Jungkook legyen. Igaz, a méreteik nem feltétlen stimmeltek, de a fekete paróka, Jungkook meze és a tőle kapott nadrág sokat segített a helyzeten. Jimin lényegében úgy nézett ki, mint Jungkook három éve. Ezen a két lány vagy fél óráig nevettek, Yesung eközben csak csendben falatozgatott a rózsaszín hajú ágyán és azon volt, hogy kifossza a Park család amúgy is szegényes hűtőjét.

A buli hivatalosan hatkor kezdődik, de a két lány nem bírt magával, így már háromnegyedre ott kellett lenniük. Nem meglepő, hogy ők voltak ott elsőként, csak pár diák lézengett a hatalmas csarnokban. Arin egyébként Harley Quinnek öltözött be, Alice az egyik Monster Highos lány áruhájába bújt, Yesung pedig az ígéretéhez híven csak felkapta a kosármeccseken viselt ruháját – amit egyébként ki sem mosott a tegnapi meccs után – és abban indult neki a bulinak. Miután csináltak vagy ezernyi képet, leültek az egyik padra, majd ott várták, hogy megteljen a csarnok diákokkal. A két lány azzal ütötte el az időt, hogy azt találgatták, melyik jelmez kit rejthet, eközben Jimin Jungkookot kereste a megérkező diákok között, Yesung meg az italos és az ételes pult feltöltését kísérte végig szemmel.

Jungkook, Beom, Dongju és Jinyoung hat óra előtt pár perccel érkeztek meg az iskola sportcsarnokába. Amikor realizálódott a két társaságban, hogy Arin és a szőkeség bizony Harley Quinnek és Jokernek öltözött, őszinte mosoly jelent meg az arcukon. Legbelül mindenki számított rá, mégis meglepődtek, mert senki sem gondolta volna, hogy egyszer nem civakodni fognak, hanem közösen öltöznek be egy iskolai rendezvényre.

- Nem is annyira nagy rád a mezem – szólalt meg elsőként Jungkook, csak, hogy megtörje a néma csendet.

- Úgy néz ki, mint te három éve – nevetett fel Alice, mire egy újabb röhögőgörcs vette kezdetét a két lány részéről.

- Nem is igaz – sóhajtott fel Jimin, majd mellkasa előtt összefonta kezeit. A házukban még úgy ahogy vicces volt, de most már kezdett kicsit unalmas lenni ez a téma.

- Szerintem aranyos vagy – mosolyodott el Jungkook. – Na, és én milyen Jimin vagyok?

- Szerintem Jimin is így nézne ki, ha eljárna edzeni, vagy mondjuk csatlakozna a suli kosárcsapatához – vigyorgott Yesung.

- Igaz? Mi is ezt mondtuk. – nevetett fel Jinyoung, aki egyébként Yesunghoz hasonlóan csak a focimeccseken viselt ruházatát vette fel.

Dongju pedig egy anime karakternek öltözött be, de Jimin nem ismerte, így nem tudta megjegyezni a nevét. Jól nézett ki, főleg mert egy hatalmas kardja is volt a vagány kinézete mellé.

Pontban hatkor felkapcsolták a reflektorfényeket, az egyik végzős lány pedig felsétált a színpadra és megállt a dj pult előtt. A szépség és a szörnyetegből Bellnek öltözött, ezt a gyönyörű citromsárga ruhájából azonnal tudni lehetett. Köszöntött mindenkit, majd röviden elmondta az este forgatókönyvét. A buli nincs időhöz kötve, de éjfél után már nem lehet alkoholt fogyasztani, ugyanis ebből már volt probléma az előző években. Éjfélkor lesz egy sorsolás, ahova tombolát lehet majd venni tíz órától a színpad két oldalán. Egészen addig amíg fel nem konferálták az igazgatót, Jimin Jungkook előtt állt, az idősebb pedig átölelte őt. De amint Jungkook apja felsétált a színpadra, elléptek egymástól és még csak egymásra nem néztek, amíg beszélt. Jimin Arin és Yesung közé osont, Jungkook pedig hátrébb állt pár lépést, mert nem akart balhét. Már tökéletesen eltervezte a ma estét, nem lehet vége akkor, amikor még el sem kezdődött igazán.

Jungkook egyetlen dologról feledkezett csak meg, amikor eszébe jutott, hogy öltözzenek be egymásnak Jiminnel. Az igazgató tisztában volt azzal, hogy Park Jiminnek rózsaszín haja van, hiszen már a beiratkozása előtt lecserélte a szőkét. Azt is tudta, hogy mi a fiának mezszáma, szóval, ha esetleg kettejük közül meglátja valamelyiket, egyből le fog neki esni a tantusz. Nem hülye ember ő, csak, amit nem akar, azt egyszerűen sem veszi észre.

love me back ~ jikook | ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora