17.

1.2K 161 9
                                    

Jimin egy hatalmas vigyorral az arcán ült le Yesungék mellé a szokásos helyükre, ahol találkozni szoktak első óra előtt. A rózsaszín hajú jó kedve azonnal szemet szúrt a többieknek. Tudták, hogy a tegnap délutánt Jungkookkal töltötte, a hatalmas vigyorából pedig csak arra tudtak következtetni, minden rendben ment. Arin volt az, aki először megszólalt, mert fúrta már rendesen a kíváncsiság a tegnapi nappal kapcsolatban. Jimin szándékosan nem árult el semmit a barátainak telefonon keresztül, mert élőben akart mindent elmesélni nekik.

- Na, mesélsz vagy itt fogsz szótlanul vigyorogni egész nap, miközben mi semmit sem tudunk? – kérdezte a fekete hajú lány türelmetlenül.

- Azt hiszem minden jól alakul – eresztett el egy zavart mosolyt Jimin. – Tegnap elvitt ebédelni, és rengeteget beszélgettünk előtte meg utána is. Azt mondta, hogy nagyon szeretne velem ma is találkozni, szóval majd keresni fog. Reggel a jó reggelt üzenete fogadott engem. Ezek szerint tényleg komolyan gondolja, amiket mondott nekem.

- Hát beszarok – villantotta ki fogait Arin.

- Nagyon örülök neked, Jimin – mosolyodott el Alice is, aki a fekete hajútól egy fokkal kulturáltabban fejtette ki véleményét. – Remélem tényleg komolyan gondolja, nem csak szórakozik veled.

- Nem hinném, hogy szórakozik – vonta meg vállait Jimin. – Azt mondta, hogy eddig az apja miatt viselkedett velem elutasítóan és bután.

- De miért? Nem is ismered a Jeon családot, vagy de? – kérdezte Yesung, mire a rózsaszín hajú megrázta a fejét. – Akkor meg miért nem akarja az igazgató, hogy Jungkooknak köze legyen hozzád?

- Nem tudom – sóhajtott fel Jimin. – Jungkook nem szívesen beszél nekem erről, azt már megfigyeltem. Ha szóba kerül az apja, akkor nagyon távolságtartóan beszél, és azonnal terelni kezdi a témát.

- Ez érdekes – hümmögött Arin. – Nem lehet, hogy apud ismeri valahonnan Jungkook szüleit?

- Soha nem említette, hogy ismerné őket – rázta meg a fejét Jimin. – De szerintem, ha hazamegyek, akkor rákérdezek, mert engem is érdekel, hogy miért akarja tőlem távoltartani Jungkookot.

- Majd mindenképp mesélj, mert biztosan több van itt a háttérben, mint azt mi gondoljuk – mondta Yesung, a lányok pedig helyeslően adták Jimin tudtára, hogy ők is minden kis részletről beszámolót szeretnének.

- Szerintem induljunk meg lassan, mert öt perc múlva becsengetnek – tápászkodott fel az asztaltól Alice, a többiek pedig követték őt.

Az osztályok felé menet arról beszélgettek, hogy Arin végre elkezdi a kresszt. Belefáradt abba, hogy mindig a részeges apját kell riasztania, amikor valahova menni szeretne. Kétszer is elvették már tőle a jogsiját, mert ittasan vezetett, ezért Arin elhatározta, hogy leteszi a jogsit, ezzel is megpróbálva megelőzni az esetleges baleseteket. Yesungnak holnap órák után lesz egy meccse, ahova meghívta a többieket szurkolónak, ők meg természetesen igent mondtak, mert ez lesz a kosaras első meccse. Persze, hogy mind a hárman elmennek neki drukkolni.Az első emelet lépcsőjénél szétváltak útjaik, mert Arin és Jimin órája a másodikon lesz, míg Yesungé a földszint legutolsó termében, Alicé pedig egy teljesen más épületben. Megbeszélték, hogy majd az ebédszünetben találkoznak, ahogyan azt minden egyes tanítási nap teszik.

Miközben Arin és Jimin az osztálytermük felé tartott, szembe találták magukat Jungkook szőke haverjával. Arin ujjai azonnal ökölbe szorultak, amint megpillantotta Beomt, mert nem éppen kötődtek boldog emlékek a fiúhoz. Akárhányszor találkoztak, a szőke hajú mindig piszkálta és beszólt neki, ahol csak tudott. Persze Arin tisztában volt azzal, hogy direkt húzza az agyát, de valamiért unszimpatikus volt számára a fiú már a kezdetektől. Ezért is hajtotta le a fejét, amikor elhaladtak Beom mellett, hogy még csak köszönnie se kelljen neki. Természetesen nem volt szerencséje, mert a szőke hajú leszólította a két elsőévest.

love me back ~ jikook | ✔Where stories live. Discover now