- És akkor a sor végére zavartak minket, mert Yesung és az idióta kosaras haverjai egyszerűen nem akarták békén hagyni az előttünk sétáló lányokat – újságolta Alice nevetve Jiminnek a délután történteket. – Az egyiket kavicsokkal dobálták, a másiknak a sarkára léptek rá folyton.
- Csoda, hogy nem küldtek minket vissza a táborba ezek az idióták miatt. Nagyon örültünk neki, hogy most kell kanoskodniuk. – forgatta meg a szemeit Arin.
- Jimin? Te figyelsz egyáltalán? – kérdezte Yesung, mert a rózsaszín hajútól még csak egy apró mosolyt sem kaptak visszajelzésként.
Jimin azóta nem szólalt meg, mióta leültek az egyik asztalhoz a vacsorájukkal egyetemben. Teljesen figyelmen kívül hagyta barátait, ugyanis ezerrel Jungkookon kattogott. A ma történtek olyanok voltak, mintha álmodta volna az egészet. Az egész napját kiszemeltjével töltötte, aki érdeklődést mutatott felé, sőt még a kezét is megfogta. Vacsora után pedig kettesben elvonulnak egy nyugodt helyre majd, hogy beszélhessenek. Jimin rettenetesen izgult, mert csupán annak gondolatától is az ájulás kerülgette, hogy kettesben lesz Jungkookkal. Eddig csak nagyon kevésszer fordult elő az, hogy négyszemközt voltak, a mai nap után viszont teljesen más lesz az egész. A rózsaszín hajú biztos volt abban, hogy komoly témáról fognak beszélni, ez miatt pedig ideges és nyugtalan volt.
- Hé, te! – förmedt Jiminre Arin, majd tarkón csapta, aminek következtében az említett fiú ugrott egy nagyot és ijedten nézett barátaira, mert hirtelen azt sem tudta, fiú vagy lány. – Te nem is figyeltél ránk eddig?
- Miért nem eszel? – kérdezte aggódva Alice. – Történt valami, amiről tudnunk kellene?
- Minden rendben van – motyogta Jimin, mikor már szíve nem akart kiugrani a helyéről. – Csak elgondolkoztam, bocsánat. Yesungtól megszokhattuk már, hogy folyton csak a csajozáson kattog az agya.
- Történt valami Jungkook és közted? – kapcsolódott be a beszélgetésbe Yesung is, amikor végre nem ő és a haverjai álltak a téma középpontjában.
- Lényegében az egész napot együtt töltöttük – mondta. – Vacsora után pedig beszélni szeretne velem, négyszemközt.
- Tessék? – kerekedtek hatalmasra Arin szemei. – És fogsz vele beszélni?
- Hogyne beszélne már! – válaszolt Jimin helyett Alice. – Miről akar?
- Nem tudom – vonta meg a vállait. – De szerintem valamilyen komoly témáról, mert csak négyszemközt hajlandó elmondani, amit szeretne.
- Jimin... – sóhajtott fel Arin. – Mi van, ha csak szórakozik veled?
- Nem hinném, hogy szórakozik vele – mondta Yesung. – Látszik, hogy akar valamit Jimintől, mert mióta eljöttünk a kirándulásra, teljesen rá van állva.
- Szerintem hallgasd meg, azzal nem veszítesz semmit – mosolyodott el Alice. – Aztán eldöntöd, hogy mi a helyes.
- Szerintem is adj neki egy esélyt. Nagyon igyekezett felvonni magára a figyelmed, szóval valószínűleg fontos dologról akar veled beszélni.
- Csak szerintem nem jó ötlet? Ti elfelejtettétek, hogy Jungkook milyen bunkó és lekezelő volt Jiminnel hétfőn? Azt mondta, hagyja békén, erre most meg az ellenkezőjét csinálja. Nekem ez gyanús. – morogta Arin, majd összefonta mellkasa előtt a kezeit és körbepillantott a táborhelyen.
Tekintetével Jungkookot kereste, aki természetesen szobatársai társaságában vacsorázott tőlük nem olyan messze. Arin volt olyan szerencsés, hogy pont Beom ült vele szemben, tekintetük meg szinte azonnal megtalálta egymást. A lány ökölbe szorította a kezeit, miközben vett egy mély levegőt, Beom viszont csak kivillantotta a fogait és elégedetten hátradőlt a székében.
ESTÁS LEYENDO
love me back ~ jikook | ✔
FanficJiminnek alapjáraton nehéz volt Jungkook közelébe férkőzni, viszont arra egyáltalán nem számított, hogy maga mellett tartania még nagyobb erőfeszítéseket igényel majd. A tizenegyedikes fiú eleinte a kukába hajította Jimin leveit, anélkül, hogy elolv...