04.

1.6K 194 44
                                    

Jimin iszonyatosan csalódott, de egyben mérges is volt következő hétfőn az ebédszünetben. Nem gondolta volna, hogy tizenegyedikes kiszemeltje még a barátaival is elutasító, illetve bunkó lesz. Abban reménykedett, hogy Jungkook hétfőre lenyugszik, kipiheni magát, aztán végre ad egy esélyt. De ez koránt sem így történt, ugyanis Alice a pénteken megbeszéltek szerint felkereste Jungkookot az ebédszünetben. Megkísérelte eljuttatni a fekete hajúhoz a levelet, aminek belsejében ott díszelgett Jimin keresztneve. Szándékosan aláírta, nehogy Jungkook ismét eljátszhassa azt a lapot ellene, miszerint nem törődik névtelen levelekkel. Alice majdnem olyan idegesen trappolt a megszokott baráti társasága felé, mint ahogyan Yesung is tette pénteken.

- Ne mondd, hogy téged is offolt az a görény – állt fel az asztaltól Arin idegességében.

- De – válaszolta a külföldi cserediák. – Hiába mondtam neki bármit, teljesen figyelmen kívül hagyott és még az sem érdekelte, hogy Jimin aláírta a levelet. Szerintem nem is figyelt rám, mert egész végig kezében volt a telefonja és azt nyomkodta. Sajnálom, Jimin, de szerintem hagynod kellene. – nyújtotta át a lány csalódottan a rózsaszín hajúnak a levelet.

Jimin nem válaszolt semmit, csak beharapta alsó ajkát és lehajtotta a fejét. Azon volt, nehogy elsírja magát, pedig nagyon közel állt hozzá. Az utolsó pillanatig hitt abban, hogy Jungkook ma már adni fog neki egy esélyt, mivel most már a nevét is feltüntette a levelén. Miért viselkedik ennyire elutasítóan vele? Jimin ekkor még csak sejteni sem sejtette, hogy mindennek oka van, és minden okkal történik. Jungkook okkal elutasító és bunkó vele, de erről neki egyelőre még nem kell tudnia.

Jimin azon agyalt, hogy jobb lenne, ha hagyná Jungkookot a fenébe, mert egyértelmű számára, ezt már direkt csinálja. Direkt nem olvassa el a leveleit, direkt nem ad neki esélyt, mert ilyen keményen próbálkozik. Halkan felhorkantott, mert még az is eszébe jutott, hogy maga Selena Gomez is megpróbálhatná elolvastatni vele a Jimin által írt sorokat, arra is simán nemet mondana. Tényleg azt fontolgatta, hogy feladja, és lemond Jungkookról. Az a baj, hogy hiába hangzik ez ilyen egyszerűen, koránt sem az. Most már azért is el akarta érni Jungkooknál, hogy elolvassa a levelét. Be akarta bizonyítani a tizenegyedikes Félistennek, hogy nem adja fel olyan könnyen. Ezért is döntötte el, hogy megembereli magát. Hiába beszari, odaáll Jungkook elé, és saját maga fogja odaadni neki a levelet. Elege van már a folytonos csalódásokból, ezért elhatározta, hogyha kell, akkor szánalmasan, és gyerekesen fog neki könyörögni egészen addig, amíg végül be nem adja a derekát. Megragadta a padon heverő levelet, amit Jungkook nem fogadott el Alicetől, és minden szó nélkül, felpattant az asztaltól.

- Most meg hova mész? – szólt utána Yesung aggódva.

- Odaadom Jungkooknak ezt a szart – válaszolta a rózsaszín hajú, azzal a lehető leggyorsabban megindult a harmadik emelet szekrénysorai felé.

Nem tudta, mit fog kiszemeltjének mondani, de feleslegesnek tartotta, hogy mindent előre eltervezzen. Ha meglátja, úgy is teljesen kiürül az agya, szóval eldöntötte, hogy majd improvizál. Amúgy is teljesen mást mondana Jungkooknak, mint azt előre eltervezi. Már csak abban kellett reménykednie, hogy a szekrényénél fogja találni, és nem kerülik el egymást az ebédszünetben. Bár az ebédlőben nem látta, szóval a szekrényénél kell lennie.

Lábai földbe gyökereztek, amint megpillantotta Jungkookot és pár haverját a kémia terem előtt beszélgetni. Örült annak, hogy ott találta, viszont félt is egyben. Félt attól, hogy ismét csak elutasítják. Nyelt egy hatalmasat, vett egy mély levegőt, és elkönyvelte magában; őt bizony nem érdekli, hányan vannak Jungkook körül, odamegy és átnyújtja a fekete hajúnak a levelét. Mit veszíthet? Legfeljebb leég és kinevetik őt. Ha ez kell ahhoz, hogy Jungkook végre elolvassa a neki szánt sorokat, hát legyen, vállalja a kockázatot. Úgy volt vele, ez is több, mintha csak tétlenül várná a sült galambot. Sóhajtott egy hatalmast ismét, ökölbe szorította kezeit, majd megindult kiszemeltje felé, mert félő volt, még azelőtt összeesik, hogy átadhatná neki a levelét. Nem szólt semmit, csak megkocogtatta Jungkook vállát, aminek következtében hátrapillantott a rózsaszín hajú elsőévesre. Jimin csak szótlanul odanyújtotta neki a levelet, abban reménykedve, hogy nem kell majd megszólalnia, mert hangja minimum két oktávval magasabb lenne a megszokottnál az izgatottság miatt.

love me back ~ jikook | ✔Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora