40.

1K 133 8
                                    

- Jimin, minden rendben? – rohant oda Arin a kórház folyosóján magányosan ücsörgő rózsaszín hajúhoz. – Mi történt?

Jimin viszont nem szólalt meg, csak szorosan átölelte a fekete hajú lányt és elsírta magát. Rettegett, amiért ennyire tudatlanul ült már fél órája a váróteremben. Miután Jaeho a földre lökte Dowont, erős fájdalmai lettek deréktájon és nem bírt felkelni, illetve mozdulni sem nagyon. Jimin azonnal mentőt hívott, de a folyosón kellett megvárnia az apját, sajnos nem mehetett be a terembe. Mivel kezdett beleőrülni a magányba és a tájékozatlanságba, így írt üzenetet Arinnak, Alicenek és Yesungnak is. A fekete hajú lány érkezett meg legelőször, de nemsokkal utána a cserediák és a kosaras srác is betoppant.

- Mi történt? – kérdezte Alice is azonnal, mivel még mindig sikertelenül próbálták megtudni a dolgokat Jiminből.

- Mondd el, mert így nem tudunk segíteni neked – mondta Yesung. – Valaki bántotta apudat, vagy csak szimplán elesett?

- Jungkook elszökött otthonról és hozzánk jött, de az apja kitalálta hol van, és eljött utána. Sértegetett minket, lenézően beszélt egész végig, apa meg persze kiállt magáért, aminek az lett a vége, hogy Jeon igazgató a földre lökte. Nagyon fájlalta a derekát, nem bírt felkelni a földről és mozogni sem igazán. Én pedig rögtön hívtam a mentőket és most itt ülök már fogalmam sincs mióta, mert nem mond senki semmit. – temette a tenyereibe arcát a rózsaszín hajú, miközben könnyeivel küzdött.

- Sajnálom – simított végig Jimin hátán támogatóan Yesung. – Biztos azon vannak, hogy apuddal minden rendben legyen. Pár perc és már kapjuk is az információkat.

- Jeon igazgató komolyan ilyen undorítóan viselkedett? – kérdezte Arin, mire Jimin csak bólintott egyet. – Fel sem tudom fogni, hogy miért kell lenézni valakit azért, mert nem háromemeletes villában él, luxus berendezésekkel és hat ferrárival.

- Én sem értem – motyogta Alice. – Undorító. És egyébként mi van Jungkookkal?

- Fogalmam sincs – vonta meg vállait Jimin. – Az apja elrángatta tőlünk, még csak elköszönni sem tudtunk egymástól. Azt mondta, hogy engem kirúg hétfőn, Jungkook pedig innentől kezdve magántanuló lesz.

- Micsoda? – lepődtek meg mind a hárman. – Téged kirúg, Jungkook meg magántanuló lesz? Ennyire nem bírja elfogadni, hogy szeretitek egymást?

- Ezek szerint – motyogta Jimin erőtlenül. – Most viszont elsősorban apára kell koncentrálnom, neki nagyobb szüksége van rám.

- Igazad van – értett vele egyet Alice, Arin és Yesung is.

Egy fél órát még biztosan várniuk kellett arra, hogy nyíljon a kórterem ajtaja, ahova Dowont bevitték korábban. Jimin véresre harapdálta az ajkait, és körmeinél is többhelyen felszakította a bőrt. Idegességében és félelmében nem tudott mást csinálni, sírni pedig jelenleg képtelen volt. Arin bal oldalról, míg Alice jobb oldalról ölelte és támogatta a rózsaszín hajút, aki életének leghosszabb perceit kellett túlélnie. Yesung Arin balján ült csendesen, miközben abban reménykedett, hogy Jimin apjának semmi komolyabb baja nem esett. Amikor nyílt az ajtó és kilépett rajta az orvos, aki Dowont vizsgálta, mind a négyen azonnal felpattantak és odarohantak hozzá.

- Jó estét, apa jól van? – kérdezte Jimin aggódva.

- Jó napot. Ezek szerint ön a fia, igaz? – mosolyodott el az orvos, mire a rózsaszín hajú egy bólintással válaszolt. – Minden a legnagyobb rendben, nem kell aggódnia. Az apjának Isiásza, azaz ülőideg-gyulladása van. Mint kiderült, már hetek óta fájdalmai voltak deréktájon, de nem szólt senkinek, hanem megpróbálta fájdalomcsillapítókkal elnyomni a kellemetlen érzéseket. Az, hogy ma ráesett az érintett területre, rontott a helyzeten, ezért sem volt képes magától felkelni a földről, vagy esetleg megmozdulni. Kapott célzott injekciót, amit naponta kétszer kell beadni neki a gyógyulás érdekében. Addig kell folytatni ezt a kezelést, amíg meg nem szűnik teljesen a fájdalom. Bent kell maradnia a kórházban, hogy egész napos felügyelet alatt legyen, mert úgy tudjuk, te vagy az egyetlen közeli hozzátartozója. Egy hétre biztosan szükség lesz, de ez majd az állapotától függ. Megoldható, hogy egyedül hazamenj, vagy hívjunk neked taxit? – kérdezte az orvos, aki egész végig nyugodtan beszélt Jiminhez.

love me back ~ jikook | ✔Where stories live. Discover now